Blogamo

Nazaj na sporočila za javnost

ČASOPISI IN INTERNETNI PORTALI, OZIROMA KDO VIDKU ŠIVA SRAJČICO?

Nadaljujemo zgodbo iz našega prejšnjega newsletterja, v katerem smo se spraševali o vlogi časopisa v razmerju do digitalnih medijev.

ČASOPISI IN INTERNETNI PORTALI, OZIROMA KDO VIDKU ŠIVA SRAJČICO?

Nadaljujemo zgodbo iz našega prejšnjega newsletterja, v katerem smo se spraševali o vlogi časopisa v razmerju do digitalnih medijev. Delo je 6.11.2017,v okviru sodelovanja z mednarodnim konzorcijem raziskovalnih novinarjev, objavilo niz prispevkov o finančnih tokovih v davčne oaze, v katere so vpletene svetovno znane,premožne osebnosti in mednarodne korporacije (angleška kraljica, Bono, Madonna,…). Temelj afere stoji na analizi 13 milijonov dokumentov.Prvi dan afere je dominiralo Delo s 7 objavami v tiskani ediciji, internetni novičarski portali so zgodbo isti dan množično povzeli. Delo je postalo ekskluzivna referenca celotne zgodbe.

Raziskovalno novinarstvo je vstalo od mrtvih. Klasično novinarstvo je zasijalo in presvetlilo vse zasenčene okljuke medmrežja.

Graf spodaj nazorno kaže izjemno pozornost, ki so jo internetni portali prvi dan namenili poročanju o aferi. Internetni portali večinoma ne ustvarjajo, ampak le posredujejo "relevantne novice". Utemeljen medijski članek alizgodba, tisto kar medij pravzaprav je in bi moral biti, ima svojo produkcijsko ceno. Novice se ne napišejo same. Kot vidimo, je v celotnem obdobju število objav v časopisju bolj konstantno, kot na internetnih portalih. Slednje razvoj, razplet in pomen zgodbe ne zanima, ker ne prinaša klikov.

Ostali tiskani mediji so sledili tempu Dela,a z manjšo intenzivnostjo. V tem primeru (kot je razvidno iz grafa) večina internetnih portalov čaka na relevantno medijsko vsebino, ki je rezultat konkretnega novinarskega dela.

Vsebine zgodbe ne razvijajo, preverjajo ali komentirajo, k vsebini mogoče dodajo le senzacionalistični naslov, ki zbira klike.Osnovno poslanstvo tiskanih medijev ostaja produkcija relevantnih vsebin in ne zgolj njihova distribucija.

Do prihodnjič...

Foto:

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!