Novice

Nazaj na novice

MAZDIN ROTACIJSKI MOTOR SE VRAČA KOT PODALJŠEVALNIK DOSEGA

Mazda bo v sklopu njenega trajnostnega Zoom-Zoom 2030 programa leta 2020 pričela s prodajo prvega električnega vozila.

MAZDIN ROTACIJSKI MOTOR SE VRAČA KOT PODALJŠEVALNIK DOSEGAPrint

Mazda bo v sklopu njenega trajnostnega Zoom-Zoom 2030 programa leta 2020 pričela s prodajo prvega električnega vozila.

Edinstven tehnološki pristop

Mazda bo v začetku lansirala dva električna modela. Eden bo gnan izključno z elektriko iz njegovih baterij, drugi model pa bo imel dodan izjemno tih rotacijski motor, ki bo služil kot podaljševalec dosega.

Ko bo to potrebno, bo rotacijski motor polnil baterijski sklop in tako povečan doseg vozila. Tako bo odveč strah pred izpraznjenem baterij, ki pesti večino lastnikov električnih vozil.

Majhne dimenzije in visoka moč rotacijskega motorja omogočajo implementacijo različnih izvedb v okviru električne mobilnosti. Možnost pogona rotacijskega motorja na plinasta goriva kakor tudi na utekočinjen naftni plin pa omogočajo, da, v kolikor je to potrebno, v primeru naravnih nesreč oz. izpada električnega omrežja služi kot vir električne energije.

Mazdin Trajnostni Zoom-Zoom 2030

Mazda pričakuje, da bo do leta 2030 95% odstotkov Mazdinih vozil z motorjem na notranje izgorevanje opremljeno z neko obliko dodanega električnega pogona (preostalih 5% bodo predstavljala vozila na izključno električni pogon). Mazda bo tako še vedno izpolnjevala in izboljševala učinkovitost motorjev na notranje izgorevanje, kar potrjuje tudi napoved najnovejših SKYACTIV-X motorjev.

Mazda je obvezana k zmanjševanju korporacijskega povprečja "od vrtine do kolesa" CO2 za 50% do leta 2030 glede na leto 2010. Do leta 2050 naj bi to v primerjavi z povprečjem emisij iz leta 2010 pomenilo kar 90% zmanjšanje. Upoštevajoč različne razmere na svetu in različno pripravljenost na elektrifikacijo, se je tovarna obvezala, da bo glede na regijo ponudila prave rešitve ob pravem in na pravem mestu.

Jasno je, da način in količina proizvedene električne energije določata koliko električna vozila prispevajo k zmanjševanju CO2 emisij upoštevajoč emisije, ki nastanejo v procesu od "vrtine do kolesa". Ker je večina električne energije širom sveta še vedno proizvedena v termoelektrarnah, bo za dosego zmanjšanja CO2 emisij potrebno za pogone le-teh uporabiti različna pogonska goriva.

Ob alternativnih pogonskih gorivih kot so komprimiran naravni plin, utekočinjen naftni plin in celo dušik, pa avtomobilska industrija raziskuje možnost recikliranih tekoč goriv kot so bio goriva iz alg.

Mazda smatra, da je razvoj takšnih goriv kritičnega pomena za doseganje ogljične nevtralnosti vozil, ki so gnani z motorji na notranje izgorevanje, zato že sodeluje pri raziskavah s Tokijskim tehnološkim inštitutom in Univerzo iz Hirošime.

Mazda upa, da bo z rotacijskim motorjem, ki služi kot podaljševalnik dosega v sklopu njenega trajnostnega Zoom-Zoom 2030 razvoja pomagala regijam, ki so bile prizadete v naravnih nesrečah, saj jim bo le-ta lahko služil kot vir električne energije pridobljene iz utekočinjenega naftnega plina.

Vedo zavezani k užitku v vožnji, bo Mazda s pomočjo lastnega znanja izkoristila prednosti električnega pogona in proizvajala električna vozila, ki ne bodo zgolj izpolnjevala vedno strožjih ekoloških norm temveč bodo ostala zvesta filozofijiHashiru Yorokobi– navdušenju nad vožnjo, ki ga bo izpolnjevala skozi Jinba Ittai pristop, kjer sta voznik in avtomobil kot eno.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!