Novice

Nazaj na novice

IZBOLJŠANA FORD S-MAX IN FORD GALAXY STA NA VOLJO Z NOVIMI TEHNOLOGIJAMI IN POGONSKIMI SKLOPI

Ford je z izboljšavami poskrbel, da bosta elegantni enoprostorec za različne športne dejavnosti S-MAX in prostorni Galaxy za prevoz oseb uporabnike po vsej Evropi navdušila s še bolj varčno porabo goriva, izjemno zmogljivostjo in izjemno prefinjenostjo.

Ljubljana, 16.10.2018- Ford je z izboljšavami poskrbel, da bosta elegantni enoprostorec za različne športne dejavnosti S-MAX in prostorni Galaxy za prevoz oseb uporabnike po vsej Evropi navdušila s še bolj varčno porabo goriva, izjemno zmogljivostjo in izjemno prefinjenostjo.

Ford S-MAX in Galaxy sta prvič na voljo s Fordovim dovršenim 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue z močjo od 120 do 240 KM, kupci pa lahko izberejo tudi napredni novi osemstopenjski samodejni menjalnik, ki ga voznik upravlja z elegantnim in ergonomskim vrtljivim gumbom za izbiro prestavnega načina.

Ponudba izboljšanih tehnologij vključuje prilagodljivi tempomat (ACC) s funkcijo Stop & Go, če je vozilo opremljeno z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, kar zagotavlja brezskrbno in lahkotno vožnjo v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem, na voljo pa je tudi izboljšan sistem za nadzor mrtvih kotov (BLIS), ki bližajoča se vozila zazna na večji razdalji. Novi sistem brisalcev Ford ClearView zagotavlja izboljšano vidljivost.

“Edinstveno elegantni S-MAX in izjemno praktični Galaxy sta zdaj še privlačnejša, saj sta na voljo z naprednimi pogonskimi sklopi in tehnologijami za pomoč vozniku, ki preženejo stres pri najrazličnejših scenarijih vožnje,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Naš 2,0-litrski motor Ford EcoBlue in osemstopenjski avtomatski menjalnik zagotavljata moč in odzivno zmogljivost bencinskega pogonskega sklopa z optimalno učinkovito porabo goriva dizelskega agregata.”

Oba modela sta na voljo z dovršenimi tehnologijami, vključno s Fordovim sistemom prilagodljive sprednje osvetlitve, ki prilagaja kot svetlobnega snopa žarometov glede na okolico, in lahko s funkcijo za dolge luči brez bleščanja prepreči slepljenje drugih voznikov. Aktivni parkirni pomočnik s pravokotnim parkiranjem poskrbi za manevriranje pri prostoročnem parkiranju.

Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo SYNC 3 voznikom S-MAX-a in Galaxyja omogoča upravljanje funkcij zvočnega sistema, navigacije in klimatske naprave ter povezanih pametnih telefonov z ukazi iz pogovornega jezika. Dopolnjuje ga 8-palčni barvni zaslon na dotik, ki podpira kretnje, kot sta ‘ščipanje’ in ‘poteg’, SYNC 3 pa je združljiv tudi z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto™.

Lahkotno in učinkovito ‘križarjenje’

Ford S-MAX in Galaxy sta na voljo z 2,0-litrskim dizelskim motorjem EcoBlue z močjo 120 KM, 150 KM in 190 KM, različica Bi-turbo pa razvije kar 240 KM: v vseh izvedbah je na voljo obilo moči, navora in zmogljivosti, ki jih povezujemo z motorji z večjimi delovnimi prostorninami, varčna poraba goriva in majhni izpusti CO2pa so presenetljivo na ravni manjših motorjev.

Integriran sistem polnjenja z zrcalno sliko za optimalno prezračevanje motorja, turbopolnilnik z manjšo vztrajnostjo za več navora v spodnjem območju vrtljajev ter odzivnejši in tišji visokotlačni sistem za vbrizgavanje goriva, ki omogoča natančnejšo oskrbo z gorivom, so prispevali svoj delež k izpolnjevanju strogih zahtev emisijskega standarda Euro 6, uporabljenega pri svetovno usklajenem preskusnem postopku za lahka vozila (WLTP). Serijski sistem za naknadno obdelavo izpušnih plinov s selektivno katalitsko redukcijo zagotavlja občutno zmanjšanje NOX.

Fordov 2,0-litrski motor EcoBlue Bi-turbo z 240 KM ima dvojni turbopolnilnik: pri nižjih vrtljajih delujeta manjši turbopolnik z višjim tlakom in večji turbopolnilnik z nižjim tlakom zaporedno, da zagotovita večji navor in odzivnost. Pri višjih vrtljajih večji turbopolnilnik sam poskrbi za razvoj največje moči, kar omogoča uglajeno in linearno pospeševanje in udobnejšo vozno izkušnjo.

Fordov novi osemstopenjski samodejni menjalnik dodatno optimizira učinkovitost porabe goriva ter zagotavlja odzivno zmogljivost in uglajeno, hitro prestavljanje. Opremljen je z naslednjima funkcijama:

Prilagodljivo načrtovanje prestavljanja, ki za optimizacijo prestavljanja oceni individualen vozni slog. Sistem prepozna naklon, ko vozilo vozi navkreber ali navzdol, in ostre ovinke ter ustrezno prilagodi točke prestavljanja za stabilnejšo, zabavnejšo in še bolj prefinjeno vozno izkušnjo.Prilagodljivi nadzor kakovosti prestavljanja, ki ovrednoti informacije o vozilu in okolju, da pomaga prilagoditi tlak sklopke za dosledno uglajeno prestavljanje. Tehnologija lahko uglajenost prestavljanja prilagodi voznemu slogu.

Za modela S-MAX in Galaxy je na voljo tudi šeststopenjski ročni menjalnik, prav tako sta lahko oba modela opremljena s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom, ki stalno meri oprijem koles vozila na cestišču in lahko navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli do razmerja 50:50 v manj kot 20 milisekundah – dvajsetkrat hitreje, kot traja, da pomežiknemo. Sistem zagotavlja brezhiben prenos navora vsem štirim kolesom, da tako omogoči varno vodenje in oprijem še posebej na spolzkih cestiščih.

Napredna oprema

Ford S-MAX in Galaxy zdaj nudita še več udobja in priročnosti za voznika in sopotnike, saj je na voljo kar nekaj posodobitev naprednih tehnologij in funkcij vozila.

Osemstopenjski samodejni menjalnik omogoča dopolnitev prilagodljivega tempomata, s katerim S-MAX in Galaxy vzdržujeta primerno nastavljeno razdaljo do vozila pred sabo, s funkcijo Stop & Go: ta vozilo v prometu s pogostimi ustavljanji in speljevanji povsem ustavi in nato samodejno spelje, če je zaustavitev trajala manj kot tri sekunde. Če je vozilo mirovalo več kot tri sekunde, lahko voznik spelje s pritiskom na gumb na volanu ali z lahnim pritiskom na stopalko za pospeševanje.

Tehnologija za nadzor mrtvih kotov obeh modelov je zdaj izboljšana in voznika hitreje opozori na vozila, ki se z večjo hitrostjo bližajo iz njegovega mrtvega kota. S funkcijo za spremenljiv doseg z zadnje strani lahko nadzor mrtvih kotov zazna vozila na razdalji do 18 metrov.

Novi sistem sprednjih brisalcev Ford ClearView vozniku pomaga učinkoviteje očistiti umazano vetrobransko steklo, saj je v ročico brisalca vgrajenih več šob za brizganje tekočine – tako zagotovi boljšo vidljivost v zahtevnih pogojih vožnje in obenem učinkoviteje porablja tekočino za čiščenje vetrobranskega stekla.

Pri vozilih z volanom na desni je pri obeh modelih stikalo električne parkirne zavore premeščeno na voznikovo stran sredinske konzole, kar omogoča udobnejšo uporabo. Informacije o vozilu so preglednejše na 4-palčnem barvnem LCD zaslonu med instrumenti, ki je del serijske opreme. Na voljo je tudi dovršen 10-palčni nastavljiv digitalni zaslon z v analognem slogu animiranima merilnikom hitrosti in števcem vrtljajev.

Dovršena tehnologija za aktivno odpravljanje hrupa je zdaj del serijske opreme modela S-MAX Vignale in dopolnjuje modela S‑MAX in Galaxy, opremljena z motorjem EcoBlue Bi-turbo z 240 KM.

V barvni paleti sta na voljo tudi novi barvi zunanjosti Chrome modra in Diffuse srebrna, pri modelu S-MAX ST-Line pa so za poudarjen športen značaj zavorne čeljusti rdeče barve.

Izboljšana modela elegantnega enoprostorca za različne športne dejavnosti S-MAX in prostornega Galaxyja za prevoz oseb je že možno naročiti pri pooblaščenih Fordovih trgovcih po vsej Evropi.

Ford S-MAX in Galaxy – poraba goriva in izpusti CO2:

Ford S-MAX

Poraba gorival/100 km

Dizelski motorji

MočKM

Menjalnik

Velikost platišč

CO2g/km

Mesto

Zunaj mesta

Kombini-rano

2,0-litrski EcoBlue

120

6-stopenjski ročni, sprednji pogon

17 palcev

134

6,1

4,6

5,1

18 palcev

137

6,2

4,7

5,2

2,0-litrski EcoBlue

150

6-stopenjski ročni, sprednji pogon

17 palcev

132

6,0

4,5

5,0

18 palcev

137

6,2

4,7

5,2

19 palcev

134

6,0

4,6

5,1

2,0-litrski EcoBlue

150

6-stopenjski ročni,

inteligentni štirikolesni pogon

17 palcev

149

6,8

5,0

5,6

18 palcev

153

6,9

5,1

5,7

19 palcev

149

6,8

5,0

5,6

2,0-litrski EcoBlue

150

8-stopenjski samodejni, sprednji pogon

17 palcev

139

6,1

4,8

5,3

18 palcev

142

6,2

5,0

5,5

19 palcev

140

6,1

4,9

5,4

2,0-litrski EcoBlue

190

6-stopenjski ročni, sprednji pogon

17 palcev

132

6,0

4,5

5,0

18 palcev

137

6,2

4,7

5,2

19 palcev

134

6,0

4,6

5,1

2,0-litrski EcoBlue

190

8-stopenjski samodejni, sprednji pogon

17 palcev

136

6,0

4,7

5,2

18 palcev

143

6,2

5,0

5,5

19 palcev

138

6,1

4,8

5,3

2,0-litrski EcoBlue

190

8-stopenjski samodejni, inteligentni štirikolesni pogon

17 palcev

153

7,0

5,2

5,8

18 palcev

156

7,1

5,3

6,0

19 palcev

153

7,0

5,2

5,8

2,0-litrski EcoBlue

240

8-stopenjski samodejni, sprednji pogon

17 palcev

154

7,1

5,2

5,9

18 palcev

156

7,2

5,3

6,0

19 palcev

154

7,1

5,2

5,9

Ford Galaxy

Poraba gorival/100 km

Dizelski motorji

MočKM

Menjalnik

Velikost platišč

CO2g/km

Mesto

Zunaj mesta

Kombini-rano

2,0-litrski EcoBlue

120

6-stopenjski ročni, sprednji pogon

17 palcev

135

6,1

4,6

5,1

18 palcev

138

6,2

4,7

5,2

2,0-litrski EcoBlue

150

6-stopenjski ročni, sprednji pogon

17 palcev

133

6,0

4,6

5,1

18 palcev

139

6,2

4,8

5,3

19 palcev

135

6,1

4,6

5,1

2,0-litrski EcoBlue

150

6-stopenjski ročni,

inteligentni štirikolesni pogon

17 palcev

155

6,9

5,2

5,8

18 palcev

159

6,9

5,3

5,9

19 palcev

155

6,9

5,2

5,8

2,0-litrski EcoBlue

150

8-stopenjski samodejni, sprednji pogon

17 palcev

140

6,1

4,8

5,3

18 palcev

142

6,2

5,0

5,5

19 palcev

140

6,1

4,9

5,4

2,0-litrski EcoBlue

190

6-stopenjski ročni, sprednji pogon

17 palcev

133

6,0

4,6

5,1

18 palcev

139

6,2

4,8

5,3

19 palcev

135

6,1

4,6

5,1

2,0-litrski EcoBlue

190

8-stopenjski samodejni, sprednji pogon

17 palcev

136

6,0

4,7

5,2

18 palcev

143

6,2

5,0

5,5

19 palcev

138

6,1

4,8

5,3

2,0-litrski EcoBlue

190

8-stopenjski samodejni, inteligentni štirikolesni pogon

17 palcev

159

7,0

5,5

6,1

18 palcev

162

7,2

5,6

6,2

19 palcev

159

7,0

5,5

6,1

2,0-litrski EcoBlue

240

8-stopenjski samodejni, sprednji pogon

17 palcev

158

7,3

5,4

6,1

18 palcev

160

7,4

5,4

6,1

19 palcev

158

7,3

5,4

6,1

# # #

Android in Android Auto sta blagovni znamki podjetja Google Inc.

PRENESI VSEBINOCeloten članekSlike z visoko resolucijoSUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Flajšmanova ulica 3

1000 Ljubljana

ODNOSI Z JAVNOSTMI:

Katja Hvala

+386 (0) 1 252 51 16

katja.hvala@summitmotors.si

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!