Novice

Nazaj na novice

NOVA DUREXOVA APLIKACIJA "POVEŽI SE"

Durex z novo aplikacijo za pametne telefone predstavil zadnje poglavje svoje kampanje “Poveži se”, ravno ob pravem času za dogodek Ura Zemlje

NOVA DUREXOVA APLIKACIJA "POVEŽI SE" OMOGOČA, DA GREDO TELEFONI SPAT SKUPAJ ...ZA NJIMI PA TUDI MI

Ljubljana, 26. marec 2015: Durex z novo aplikacijo za pametne telefone predstavil zadnje poglavje svoje kampanje “Poveži se”, ravno ob pravem času za dogodek Ura Zemlje (http://www.earthhour.org/).

Po treh tednih ugibanj in natančno zastavljenem scenariju o tehnološkem dosežku, ki bi lahko spremenil naše spolno življenje, je viralni video (http://youtu.be/O925jNVmpOQ), ki ga je videlo več kot 40 milijonov ljudi, presenetil z odzivom s tehnologijo obsedenih parov, ko so izvedeli, da je za čudež v spalnici ključen gumb za izklop.

Množičnemu odzivu ljudi po vsem svetu in zanimivi raziskavi Univerze Durham o obsesivnem vplivu tehnologije na naše odnose (40 % sodelujočih v raziskavi je priznalo, da so že odgovorili na telefon med seksom), sledi aplikacija vodilne blagovne znamke za spolno ugodje, ki ponuja preprosto rešitev. Naše telefone sinhronizira, da se skupaj izključijo, zato da se lahko povežemo.

Ukonwa Ojo, skrbnik globalne vrednosti blagovne znamke pri Durexu komentira: "Durexov film "Poveži se" sledi parom na čustvenem potovanju, ki jim da misliti. Kampanja je na globalni ravni osvetlila problem obsedenosti parov s tehnologijo."

"Veliko število ljudi, ki je obiskalo Durexlabs registracijsko spletno stran, in zanimiva raziskava Univerze Durham je odprla oči tudi nam pri Durexu. Odločili smo se, da na koncu le naredimo aplikacijo. Zdaj, ko se približujemo Dnevu za Zemljo, (www.earthhour.org), 28. marca med 8:30 in 9:30 zvečer, smo povabili pare po vsem svetu, da raziščejo aplikacijo in tako resnično izboljšajo svoje spolno življenje."

Durexova aplikacija Poveži se" je brezplačno dosegljiva za iOS in Android mobilne operacijske sisteme. Na uporabniku prijazen način lahko sinhronizirate svoj telefon s partnerjevim in na ta način noben ne mora prelomiti obljube o povezavi brez tehnologije. Ob času, ki ga boste določili, se bo gumb za dostop do aplikacij zaklenil in na ta način onemogočil dostop do motečih dejavnikov.

Rachel Bloodworth, vodja angažiranja javnosti pri WWF-UK, pravi: "Durexova kampanja "Poveži se" je na odličen način dvignila zavest parov o tem, da se odklopimo od tehnologije. Upamo, da smo navdahnili ljudi, da bodo zares začeli razmišljati o tem, da bi se kdaj ustavili in več časa namenili uživanju."

"Ura za Zemljo je simbolni prikaz tega, da moramo skrbeti za naš planet. Še več – je ura, ko lahko ugasnemo vse in se ponovno povežemo s tistimi stvarmi, ki so nam pomembne."

Prenesi Durexovo aplikacijo "Poveži se" : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.durex.reconnect&hl=en_GB

Povezava do videa: http://youtu.be/O925jNVmpOQ

Embed video na povezavi: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/O925jNVmpOQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Raziskava, ki jo je izvedel Durex v sodelovanju z Univerzo Durham, je na voljo na povezavi: http://dro.dur.ac.uk/14770/

Kontakt za medije:

Špela Pregl

Mayer McCann, Dunajska 163, Ljubljana

spela.pregl@mayermccann.com T +386 1 563 65 92 | M +386 41 861 694

OPOMBE ZA MEDIJE

Durex

Durex® je vodilna svetovna znamka za spolno ugodje. V podjetju ne izdelujejo samo kondomov, ki presegajo svetovne standarde testiranja, pač pa ponujajo tudi različne gele, lubrikante in osebne masažerje. Durex se z več kot 80 leti izkušenj v spalnici posveča navdihovanju zaljubljencev za ljubezen do varnega seksa. Zato Durex nikoli ne bo prenehal z razvojem novih izdelkov, ki izboljšujejo spolno izkušnjo in pomagajo zbliževati pare ter jih skupaj popeljejo še dlje.

Za več informacij obiščite www.durex-slovenia.si

Raziskava

Februarja 2015 so s 30 ljudmi iz cele Anglije izvedli poglobljene intervjuje. Sodelujoči, stari med 18 in 55 let, so bili v zvezi že vsaj 1 leto. Vsi sodelujoči so bili heteroseksualci in med njimi so bile etnične, starostne, razredne razlike in razlike v stopnji izobrazbi. Univerza Durham je raziskavo tehnično odobrila, celotna raziskava pa je dostopna na povezavi Durham Research Online.

Dr. Mark McCormack

Dr. Mark McCormack predava sociologijo na Univerzi Durham in je tudi eden izmed direktorjev Centra za spole in spolnost na Fakulteti za uporabne družbene vede te univerze. Na Univerzo Durham je prišel po dveh letih predavanj na Univerzi Brunel, po tem, ko je zaključil doktorat na Univerzi Bath leta 2010. Njegova raziskava je bila deležna veliko medijske pozornosti, sam pa je nastopal v številnih radijskih oddajah, kot so TheSurgeryna BBC Radio 1,Woman’s HourinThinking Allowedna BBC Radio 4,Nightwavesna BBC Radio 3, The World Service in Q with Jian Ghomeshina CBC Radio 1. Njegovo raziskavo so povzemali tako časopisi The Observer,The Sunday TimesinThe Daily Mail, kot tudi številne tiskane in spletne medije The Economist,New InternationalistinThe Huffington Post.

Reckitt Benckiser LLC RB (prej imenovan Reckitt Benckiser) je vodilno svetovno podjetje za potrošniško blago za zdravje in higieno. Podjetje ima podružnice v več kot 60 državah, sedeže v VB, Singapurju, Dubaju in Amsterdamu, svoje izdelke pa prodaja v skoraj 200 državah. Podjetje zaposluje približno 37.000 ljudi po vsem svetu.

Podjetje RB, ki ima za cilj zagotavljanje inovativnih rešitev za bolj zdravo življenje in srečnejši dom, je med prvimi 20 podjetji, ki kotirajo na Londonski borzi. Danes je zahvaljujoč svoji izjemni stopnji inovativnosti prvo ali drugo na svetu v večini svojih hitro rastočih dejavnostih. Portfelj podjetja na področju zdravja, higiene in gospodinjstva vodi 19 mogočnih svetovnih znamk, med drugim tudi Mucinex, Durex, Scholl, Lysol, MegaRed, Veet, Finish, Woolite, Air Wick, French’s, Nurofen, Strepsils, Gaviscon, Dettol, Harpic, Bang, Veja, Mortein, Vanish in Calgon. Na začetku leta 2014 je RB 43% svojih glavnih prihodkov dobil od svojih dveh rastočih trgov in 57% od že razvitega trga; 72% glavnih prihodkov je dobil od prodaje higieni in zdravju namenjenih produktov iz portfolija.

RB, ki ga poganja nova vrsta talentov, ki združuje intelektualno radovednost s predanostjo najvišjim standardom kakovosti, je pripravljen na novo opredeliti svet potrošniškega blaga za zdravje in higieno. Zaposleni in kultura ljudi v RB predstavljajo osrčje uspeha podjetja.

Za več informacij obiščite www.rb.com.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!