Novice

Nazaj na novice

Ford predstavlja novega Galaxyja; razkošni sedemsedežni enoprostorec poskrbi za potovanje v prvem razredu z izjemno priročnostjo in praktičnostjo

Družba Ford Motor Company je danes predstavila povsem novega Forda Galaxyja, prostoren, prefinjen in tehnološko napreden model enoprostorca za razkošen prevoz sedmih potnikov.

• Povsem novi enoprostorec za prevoz potnikov Ford Galaxy zagotavlja razkošno potovanje sedmim potnikom s praktičnimi inovacijami, vodilno prefinjenostjo v svojem razredu in naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku

• Galaxy nudi dovršeno zunanjost z vitkimi žarometi, povišano linijo pod okni in veliko zastekljeno površino; notranjost lahko krasi pomično panoramsko strešno okno

• Optimalna razporeditev sedežev ali prostora za prtljago je preprostejša kot kadarkoli doslej, saj je možno sedeže v tretji vrsti dvigniti in preklopiti s pritiskom na gumb

• Domiselna zasnova tal omogoča preprosto vstopanje in izstopanje, sedeži v drugi vrsti se v eni sami potezi vzdolžno pomaknejo in nagnejo, da omogočijo dostop do tretje vrste

• Za udobje potnikov skrbijo sedeži z vsestransko oporo in zadnje vzmetenje z integralnim členom

• Galaxy lahko voznikom pomaga, da se z novim omejevalnikom hitrosti izognejo kaznim za prehitro vožnjo, dolge luči brez bleščanja pa poskrbijo za optimalno vidljivost pri nočnih vožnjah

• Manevriranje je olajšalo Fordovo prilagodljivo krmiljenje, ki zagotavlja tudi večjo natančnost, obenem pa bencinski motorji EcoBoost in dizelski motorji TDCi, med katerimi je tudi bi-turbo z 210 KM, omogočajo lagodno vožnjo z enakomerno hitrostjo

Köln, 2. april 2015 – Družba Ford Motor Company je danes predstavila povsem novega Forda Galaxyja, prostoren, prefinjen in tehnološko napreden model enoprostorca za razkošen prevoz sedmih potnikov.

Dovršena maska in vitki žarometi sodijo med prepoznavne poudarke najnovejšega Fordovega oblikovalskega jezika, s sedmimi sedeži polne velikosti pa povsem novi Galaxy družinam omogoča preprosto prilagajanje zahtevam po prevozu večjega števila oseb ali večje količine prtljage, saj je kot prvi v tem segmentu na voljo s funkcijo za dvig sedežev v tretji vrsti s preprostim pritiskom na gumb.

Za večje udobje voznika in sovoznika nudita sprednja sedeža vsestransko oporo, na voljo pa je tudi masažna funkcija. Potniki v zadnjem delu vozila bodo uživali v lahkotni in tihi vožnji, ki jo zagotavlja zadnje vzmetenje z integralnim členom.

Povsem novi Galaxy vozniku v mestu in na avtocestah pomaga z naprednimi tehnologijami, med katerimi so tudi:

• Inteligentni omejevalnik hitrosti, ki zaznava prometne znake in z dušilno loputo prilagaja hitrost, da voznik spoštuje omejitve in se izogne kaznim

• Pomoč za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev, ki zmanjša stopnjo nekaterih vrst čelnega trčenja z vozili in pešci ali pomaga vozniku, da se trčenju povsem izogne

• Tehnologija dolgih luči brez bleščanja s prilagodljivimi žarometi LED, ki zaznava druga vozila in z zasenčenjem prepreči slepljenje nasproti vozečih voznikov, obenem pa zagotovi maksimalno osvetlitev drugih območij

S Fordovim prilagodljivim krmiljenjem je Galaxy značilno limuzinsko vozno dinamiko dvignil na novo raven, saj tehnologija prilagaja krmilno razmerje glede na hitrost in zagotavlja optimalno manevriranje in natančnost, pomemben delež pa so prispevali tudi Fordovi najnovejši varčni motorji, med katerimi je tudi zmogljivi novi 2,0-litrski dizelski bi-turbo TDCi z 210 KM.

“Številne družine po vsej Evropi so odraščale z Galaxyjem. Uporabniki cenijo možnost prevoza sedmih potnikov s prvorazrednim udobjem in varnostjo ter izjemno vsestranskost, s katero vsakič znova prijetno preseneti,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Povsem novi Galaxy te odlike dopolni z izboljšano dinamiko, varčnejšo porabo goriva in prefinjenostjo ter številnimi uporabnimi inovacijami.”

Ford je z izjemno ekshibicijo, ki jo je izvedel iluzionist Darcy Oake, poskrbel za dobesedno “razkritje” povsem novega Galaxyja na premikajoči se prikolici.

Oake s šestimi pomočniki najprej stoji na prikolici, ki jo tovornjak vleče vzdolž letališke steze. Nato Oake šesterico skrije za zaveso in čez nekaj sekund se magično prikažejo v Galaxyju, ki se na vsem lepem pojavi na prikolici.

Prilagajanje družini

Povsem novi Galaxy bolj kot kadarkoli doslej olajša prilagoditev prostora za prevoz potnikov ali prtljage. Nadzorna plošča v prtljažniku omogoča plosko zlaganje vseh petih sedežev v drugi in tretji vrsti s preprostim pritiskom na gumb. Prvič v tem segmentu lahko z nadzorno ploščo sedeže v tretji vrsti tudi samodejno dvignete.

Ravno tovorno dno poskrbi za preprostejše natovarjanje velikih ali zajetnih predmetov, možnost pomika in preklopa posameznih sedežev v drugi in tretji vrsti pa zagotavlja kombinacije sedežev in prostora za tovor po meri glede na potrebe, na primer za prevoz v šolo ali dostavo prtljage na letališče. Novi sistem za upravljanje prtljage zagotavlja še 20 litrov skritega prostora pod dnom prtljažnika in pomoč pri prevozu daljših predmetov.

Potniki lahko v žepe v vratih odložijo 1,5-litrske plastenke s pijačo, prostor pod sedeži pa omogoča odlaganje različnih predmetov od prenosnih računalnikov do knjig ali prigrizkov. Nadaljnja odlagališča so na voljo na vrhu armaturne plošče, v sredinskem skladu pa je poseben predal za odlaganje prenosnih predvajalnikov in mobilnih telefonov. Starši bodo cenili serijsko širokokotno ogledalo, s katerim bodo imeli otroke na zadnjih sedežih vedno na očeh.

Posebna tehnologija za izdelavo tanjših sedežev, ki nudijo odlično oporo, zagotavlja še več prostora v notranjosti. V primerjavi z zadnjo različico Galaxya imajo potniki na sedežih v drugi in tretji vrsti do 10 mm več prostora za glavo, v tretji vrsti pa je med drugim do 40 mm več prostora za glavo kot pri ključnih tekmecih. Tradicionalno nihajno odpiranje zadnjih vrat zagotavlja optimalen prostor za komolce in ramena. Da se bosta potnika na sedežih v tretji vrsti počutila kot doma, sta v naslonu za roke predal in držalo za pijače.

Za lažji vstop potnikov v vozilo sedeži v drugi vrsti delujejo s funkcijo ‘easy-entry’ – naslonjalo se nagne in sedež se pomakne naprej –, tla pa so poglobljena. Z dvojnim tesnilom notranja ploskev ostane čista, prav tako je manjše tveganje, da bi si potniki umazali oblačila zaradi stika z zunanjostjo vozila pri vstopanju in izstopanju.

Fordovi sedeži z vsestransko oporo in masažno funkcijo ‘Active Motion’ poskrbijo za manjšo obremenitev mišic, še posebej med dolgimi vožnjami. Pri razvoju v osmih smereh električno nastavljivih ogrevanih in hlajenih sedežev so sodelovali zdravniki, sistem z 11 napihljivimi blazinami pa poskrbi za nemoteče masiranje stegen, zadnjice in spodnjega dela hrbta. Ko odprete vrata, se blazine sedišča za preprostejše izstopanje nekoliko izpraznijo, na voljo pa je tudi pomnilnik položaja voznikovega sedeža. Vzglavnika sprednjih sedežev je možno pomakniti gor, dol, naprej in nazaj. Galaxy je prvič na voljo tudi z električnim nastavljanjem višine in globine volana, ki je lahko ogrevan.

Z izboljšanim sistemom za ogrevanje in hlajenje ter klimatiziranje, ki ga je v Evropi uvedel povsem novi Ford Mondeo, lahko zdaj hitreje zagotovite popolno temperaturo. Sistem zagotavlja večji pretok zraka, doseže nižjo temperaturo in je tišji. S posebnim sistemom in upravljalnimi elementi lahko potniki na zadnjih sedežih izberejo svoje nastavitve klimatiziranja. Notranjost pred soncem varujejo tudi zatemnjena stekla, ki preprečijo vdor ultravijoličnih žarkov in vročine v kabino.

“Galaxy je bil vedno zasnovan za potrebe sedmih potnikov in naš novi model je to filozofijo nadgradil na višjo raven, saj sta prav vsakemu potniku na voljo izjemno udobje in prefinjenost,” je povedal Andrew Kernahan, glavni programski inženir za model Ford Galaxy.

Lahkotnejša in tišja vožnja

Zadnje vzmetenje s Fordovim integralnim členom prispeva k udobnejši vožnji ter obenem ohrani bočno togost za izboljšano krmiljenje in vodenje. S to zasnovo, ki pri udarcu ob grbino omogoča pomik kolesa dlje nazaj, sta opremljena tudi povsem nova Mondeo in S-MAX. Vožnja je zaradi boljšega prevzemanja udarca ‘mehkejša’, zmanjša pa se tudi raven hrupnosti. Galaxy je na voljo tudi z zadnjim vzmetenjem s samodejnim uravnavanjem glede na obremenitev, ki z ohranjanjem optimalne višine pri vožnji zagotavlja večje udobje in boljše vodenje.

Zvočna izolacija v zaščitnih ploščah podvozja, oblogah blatnikov ter sprednjih in zadnjih vratih ob celovitejši uporabi sestavnih delov karoserije z zaprtimi profili prispeva k znatno tišji kabini. Upoštevanje zvočnih lastnosti vetrobranskega in stranskih stekel prav tako pomaga zmanjšati hrupnost zaradi zračnega upora in zvokov iz okolja.

Pametne tehnologije za pomoč in preprostejšo uporabo

Vozniku pomagajo sistemi, ki zaznavajo omejitve hitrosti, pešce in druga vozila, zato se lahko osredotoči na vožnjo. Na voljo je tudi Fordov prilagodljivi sistem osvetlitve, ki kot svetlobnega snopa žarometov prilagaja okolju in lahko s funkcijo proti bleščanju prepreči slepljenje drugih voznikov.

Tehnologije povsem novega Galaxyja olajšajo tudi parkiranje:

• Pravokotno parkiranje zazna prosto parkirno mesto in vozilo vzvratno usmeri vanj na enak način, kot aktivni parkirni pomočnik pomaga vozniku bočno parkirati

• Pomoč pri zapuščanju parkirnega mesta prevzame obračanje volana bočno parkiranega vozila, voznik pa nadzoruje stopalki za plin in zavore

• Stranska pomoč pri parkiranju poskrbi za zvočna opozorila in na zaslonu prikaže razdaljo do ovir ob vozilu

• Opozorilo na promet za vozilom pri vzvratni vožnji iz parkirnega mesta voznika opozori na vozila, ki bodo v kratkem prečkala njegovo pot

• Poseben sistem z deljenim prikazom vključuje kamero, nameščeno na sprednjem delu Galaxyja, ki z zajemom v kotu 180 stopinj in prikazom slike na 8-palčnem zaslonu na dotik z visoko ločljivostjo v sredinski konzoli znatno poveča voznikovo vidno polje pri vožnji iz parkirnega mesta ali na slabo preglednih odcepih

Med nadaljnjimi tehnologijami za pomoč vozniku povsem novega Galaxyja so tudi sistem za nadzor mrtvih kotov, prepoznavanje prometnih znakov, opozorilo na zapuščanje voznega pasu, pomoč pri ohranjanju voznega pasu in nadzor voznikove zbranosti.

Ford SYNC 2 z glasovnim upravljanjem omogoča vozniku uporabo mobilnega telefona, sistema za razvedrilo in navigacijo ter klimatske naprave s preprostimi ukazi v pogovornem jeziku. Uporaben pripomoček za družinska potovanja ali počitnice lahko po ukazu “lačen sem” prikaže seznam lokalnih restavracij ali po vnosu iskalnega pojma poišče ogleda vredne znamenitosti.

SYNC 2 vključuje tudi pomoč v sili, ki v primeru nezgode potnike v vozilu neposredno poveže z lokalno reševalno službo, pri tem pa uporabi ustrezen jezik glede na trenutno regijo.

Galaxy bo staršem prvič omogočil preprosto odpiranje prtljažnih vrat tudi s polnimi rokami vrečk, ob usmerjanju otroškega vozička ali z dojenčkom v naročju. Za odpiranje ali zapiranje dvižnih vrat s prostoročnim pomikom zadošča zamah z nogo pod zadnjim odbijačem. Dodatno priročnost zagotavljata tudi serijsko ogrevanje električno nastavljivih zunanjih ogledal za prijetnejša zimska jutra in električna parkirna zavora s pomočjo pri speljevanju na strmini.

Dinamična zmogljivost

Povsem novi Galaxy se odlikuje z značilno limuzinsko vožnjo, ki jo je izboljšala združitev Fordove napredne platforme globalnega segmenta CD in dovršenih tehnologij. Zasnova zadnjega vzmetenja z integralnim členom uporablja aluminijasti spodnji nadzorni ročici, kar zmanjša težo za 2 kilograma. Aluminijasta sprednja člena s kolesnima ležajema povečata togost in tako izboljšata odzivnost.

Blažilniki in vzmeti imajo posebne nastavitve posebej za Galaxyja, ki je na voljo tudi s stalnim nadzorom blaženja s prilagojenimi nastavitvami podvozja v načinih ‘comfort’, ‘normal’ in ‘sport’. Prvič za uskladitev krmiljenja s temi nastavitvami skrbi tudi električni servovolan (EPAS).

Povsem novi Galaxy je med prvimi vozili, ki so na voljo s tehnologijo Fordovega prilagodljivega krmiljenja. Ta olajša manevriranje sedemsedežnika v mestu in zagotovi večjo natančnost volana pri avtocestnih hitrostih. Električni servovolan omogoča tudi izravnavo navora krmiljenja in aktivno odpravljanje sunkov za vožnjo brez neželenih odzivov, sil in tresljajev.

Zmogljivi, varčni novi motorji poskrbijo za prijetno vožnjo v mestu in na avtocesti. Povsem novi Galaxy bo na voljo tudi s Fordovim novim 2,0-litrskim dizelskim bi-turbo motorjem TDCi z 210 KM, ki navduši z izboljšano odzivnostjo in 450 Nm navora od 2000 vrtljajev v minuti.

“Novi zmogljivi dizelski motor TDCi sledi trendu zmanjševanja delovne prostornine, pri katerem smo prevzeli vodilno vlogo s tehnologijo naših bencinskih motorjev EcoBoost. Manjše motorje odlikuje večja varčnost z manj izpusti, moč pa zagotovimo z naprednimi tehnologijami,” je povedal Andrew Brumley, glavni inženir Fordovih programov motorjev. “Tehnologija zaporednih turbopolnilnikov omogoča brezhibno zmogljivost v skladu z zahtevami uporabnikov za vožnjo vsak dan znova in v vseh pogojih, ‘turbo luknja’ pa z njo ostaja le še oddaljen spomin.”

Fordov nadgrajeni 2,0-litrski dizelski motor TDCi z enim turbopolnilnikom s spremenljivo geometrijo lopatic je na voljo s 120, 150 in 180 KM, izdelan pa je z novim ohišjem, novo glavo valjev in spremenjeno zasnovo vbrizgavanja goriva ter sistemom za naknadno obdelavo izpušnih plinov z zaporo NOx, ki omogoča uporabo revnejše zmesi in čistejše izpuste.

V paleti bencinskih motorjev sta tudi novi varčni 1,5-litrski EcoBoost s 160 KM in 2,0-litrski EcoBoost z 240 KM. Vsi motorji za Galaxyja izpolnjujejo zahteve emisijskega standarda Euro 6 ter dosegajo manjšo porabo in izpuste CO2 s pomočjo naslednjih tehnologij:

• Pametno regenerativno polnjenje selektivno vklaplja alternator in polni akumulator med vožnjo z enakomerno hitrostjo in zaviranjem ter tako zajame energijo, ki bi bila sicer izgubljena – zmanjša obremenitev motorja za manjšo porabo goriva

• Sistem Auto-Start-Stop samodejno izklopi motor v prostem teku in ga ponovno zažene, ko želi voznik speljati

• Aktivna maska pred motorjem izboljša aerodinamiko in zagotavlja optimalen pretok zraka za hlajenje motorja

Izboljšana aktivna in pasivna varnost

Povsem novi Galaxy je zasnovan tako, da vozniku pomaga zaščititi najdragocenejši ‘tovor’, zato je prvič na voljo tudi z bočnimi varnostnimi blazinami v drugi vrsti, ki dopolnijo sprednji varnostni blazini za voznika in sovoznika, blazino za zaščito voznikovega kolena ter varnostne zavese za prvo, drugo in tretjo vrsto sedežev. Večjo varnost potnikov v zadnjem delu vozila zagotavljajo tudi zategovalniki varnostnih pasov z omejitvijo obremenitve ob sedežih v drugi vrsti. Za vse tri vrste sedežev je na voljo opozorilnik za uporabo varnostnega pasu.

Tehnologija MyKey bo lastnikom omogočila programiranje ključa, s katerim bodo onemogočili dohodne telefonske klice, omejili največjo hitrost, preprečili izklop sistemov za pomoč vozniku in varnostnih funkcij ter zmanjšali največjo glasnost zvočnega sistema ali ga povsem onemogočili, če ne bodo vsi potniki pripeti z varnostnimi pasovi.

Za večjo stabilnost vozila poskrbita tudi sistema za nadzor v ovinkih in preprečevanje prevračanja, ki vozniku pomagata ohraniti nadzor s prilagoditvijo navora motorja in zaviranjem. Pešce v primeru trčenja varujejo tudi skriti brisalci z zasnovo za zmanjšanje poškodb glave.

Dovršeno oblikovanje

Povsem novi Galaxy navdušuje s sodobnim in dovršenim videzom. Na sprednji strani je trapezoidna maska dvignjena in postavljena nad značilno spodnjo masko z rešetko polne širine. Vitki žarometi se stekajo v dvignjeno linijo spodnjega roba oken, ki odraža močan, zrel in eleganten značaj.

Za sodoben in izjemno tehničen učinek zadnjega dela poskrbi združitev stekla okna z zadnjimi lučmi, ki daje občutek večje steklene površine. Tudi tanjši stebrički so zasnovani za optimalno vidljivost iz vozila in povečanje vizualnega vtisa zastekljenih površin – to daje Galaxyju posebno podobo in poudari, da je pred nami sedemsedežnik.

Notranje oblikovanje povsem novega Galaxyja je zrelo in dovršeno z izrazito izklesano sredinsko konzolo. Ta dopolnjuje zgornji del armaturne plošče, ki ‘objema’ voznika in sovoznika ter tekoče prehaja v sprednja vrata. Okrasni elementi in zaključki so lahko iz aluminija, ogljene kovinske barve ter v sijajni ali svileno mat črni. K odprtemu in zračnemu občutku notranjosti prispevajo velike steklene površine in pomično panoramsko strešno okno po celotni dolžini, ki je na voljo za doplačilo.

Za doplačilo je lahko namesto običajnega sklopa merilnikov pred voznikom 10-palčni digitalni zaslon z animiranim merilnikom hitrosti in števcem vrtljajev v analognem slogu. Uporabniki lahko prilagajajo nastavitve prikaza in 3D grafiko digitalnega zaslona za še bolj osebno in interaktivno izkušnjo, samodejna zatemnitev pa svetlost prilagodi glede na osvetlitev okolice.

“Dvignjen položaj sredinske konzole in armaturne plošče zagotavlja limuzinsko okolje, ki odraža vozni značaj in prefinjenost Galaxyja,” je povedal Claudio Messale, glavni oblikovalec pri Fordu Evropa. “Te odlike dopolnjujeta izboljšana vidljivost in samozavest velikega enoprostorca za prevoz potnikov – na voljo je najboljše iz obeh svetov brez sklepanja kompromisov.”

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!