Novice

Nazaj na novice

Pošiljanje paketov s Pošto Slovenije

Pošta Slovenije uvaja številne novosti na področju paketne dostave

Pošiljanje paketov s Pošto Slovenije

Pošta Slovenije uvaja številne novosti na področju paketne dostave

MARIBOR, 9. april 2015 – Pošta Slovenije ima v primerjavi s konkurenčnimi ponudniki zelo dobro razvejano mrežo, specializirano za podporo logističnim storitvam, prek svojih pismonoš je vsakodnevno prisotna pri vseh gospodinjstvih, uporabnikom poštnih storitev pa nudi transparentno finančno poslovanje z odkupnimi zneski ter možnost prevzema nevročenih pošiljk na pošti. Ob tem uvaja številne novosti na področju prenosa paketnih pošiljk, s katerimi se še bolj prilagaja željam uporabnikom poštnih storitev.

Uporabniki poštnih storitev lahko oddajo pošiljke na več kot 660 lokacijah, od tega na 550 poštah ter na 114 Petrolovih bencinskih servisih (18 bencinskih servisov je odprtih 24/7). Tako ima Pošta Slovenije že sedaj lokacije, ki so uporabnikom poštnih storitev enostavno dostopne, njen cilj pa je število lokacij v prihodnje še povečati in tako še izboljšati dostopnost omrežja. Poleg dostopnosti je treba omeniti tudi kakovost prenosa pošiljk. Pošta Slovenije 99 odstotkov paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v dveh dneh po oddaji pa dostavi vse pakete. Mesečno sprejme oziroma dostavi več kot 500.000 paketov.

"Pri novostih, ki jih uvajamo, smo usmerjeni v poenostavitve za kupce blaga prek spleta in dvig kakovosti uporabniške izkušnje. Gre za to, da želimo kupcem blaga v spletnih trgovinah omogočiti, da do naročenega pridejo čim prej inna, za njih, najbolj enostaven način", poudarja član poslovodstva Pošte Slovenije Vinko Filipič.

Polega dostave paketa na domači naslov, tako Pošta Slovenije uvaja še številne druge možnosti dostave oziroma prevzema paketa. "V Pošti Slovenije zagotavljamo sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev v Sloveniji, vsakodnevno pa nudimo tudi alternativne oblike dostave. Pri tem bi omenil dostavo v izbranih časovnih terminih (dostava do 10. ure, po 16. uri, med 18. in 20. uro), dostavo na izbran naslov (v službo, k sorodniku, sosedu …), dostavo na izbrano pošto, možnost brezplačne ponovne dostave paketa, možnost, da pred dostavo paketa pokličemo naslovnika ter možnost, da se z naslovnikom dogovorimo za nov termin dostave", poudarja Vinko Filipič.

Pošta Slovenije tako omogoča brezplačno storitev Dostava pošiljk sosedu. Pri tej storitvi lahko naslovnik izbere soseda, ki stanuje v njegovi neposredni bližini in ki lahko v primeru naslovnikove odsotnosti zanj prevzema vse vrste paketov.Pogodbenim strankam pa ponuja brezplačen prevzem paketov na njihovem naslovu. Uporabniki poštnih storitev lahko opremijo pakete doma ali na sedežu podjetja tako, da natisnejo in izpolnijo obrazec (paketno spremnico), ki je na voljo na spletni strani www.posta.si. Izpolnjen obrazec skupaj s paketom predajo pismonoši. Prav tako lahko naročijo izredni prevzem pošiljk na naslovu.

Pošiljatelj lahko pošlje paket z odkupnino, ki jo prejemnik plača ob prevzemu pošiljke, znesek odkupnine pa je na račun pošiljatelja nakazan še isti dan. Znesek odkupnine se lahko pošiljatelju izplača tudi v gotovini. Ob tem je Pošta Slovenije podprla brezgotovinsko plačevanje odkupnin na dostavi. S POS-terminali je opremljenih 97 pismonoš, ki dostavljajo paketne pošiljke, do konca leta 2015 jih bo še 500. Prav tako uvaja sprejem pošiljk z odkupnino brez vplačilnega dokumenta (UPN obrazec), kar predstavlja za naslovnika in pošiljatelja poenostavljeno poslovanje.

Poleg omenjenih novosti na področju paketne dostave Pošta Slovenije v letošnjem letu načrtuje tudi postavitev mreže samopostrežnih avtomatov, kjer bodo uporabniki poštnih storitev lahko prevzemali in oddajali pošiljke 24 ur na dan, vse dni v tednu.Prav tako Pošta Slovenije uvaja storitev obveščanja strank o dostavi pošiljk s SMS-i in e-sporočili, kar bo še povečalo delež vročenih pošiljk ob prvi dostavi.

V primeru, da pošiljke ni mogoče vročiti na naslovu zaradi odsotnosti naslovnikov, lahko ti pošiljko prevzamejo na pošti v 15 dneh oziroma ob dogovoru hrambe v 30 dneh. V kratkem bo omogočena dodatna možnost prevzema pošiljk na pošti, in sicer v 8 dneh.

Uporabniki poštnih storitev lahko pošiljkam sledijo prek spletne strani www.posta.si, s pomočjo programskega paketa za vzpostavitev Spletnega servisa za sledenje, ki omogoča uporabnikom dostop do strežnika s statusi pošiljk ter na brezplačni številki klicnega centra (080 14 00).

V okviru storitve v oblaku lahko pošiljatelji uporabljajo poslovni portal, ki omogoča pregled vpisanih podatkov glede oddanih pošiljk, vpogled v status pošiljk (sprejem, dostava, izročanje), obdelavo, tiskanje in izvoz podatkov. V sklopu sledenja je mogoče dobiti statuse o pošiljkah tako za notranji promet kot za večino pošiljk v mednarodnem prometu.

Pošta Slovenije

Služba korporativnega komuniciranja

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!