Novice

Nazaj na novice

5* doživetja dobrega počutja so rdeča nit Connections Wellbeing

Včeraj se je v Termah Olimia pričel Connections Wellbeing 2019, mednarodni poslovni dogodek, ki je zaradi konceptualnega povezovanja v Slovenijo privabil okoli 80 kupcev in ponudnikov storitev in organizatorjev butičnih, to je luksuznih turističnih potovanj, ki želijo ki želijo izkoristiti potencial dobrega počutja za svoje poslovanje. Za Slovenijo, ki je bila že drugo leto zapored izbrana za državo gostiteljico dogodka Connections, je topotrditev dobrega delovanja in odlična priložnost za predstavitev Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije za petzvezdična doživetja tudi za najzahtevnejše goste in destinacije, kjer se dopolnjujeta doživljajski wellness turizem zdravega počutja in vrhunska gastronomija.

5* doživetja dobrega počutja so rdeča nit Connections Wellbeing

Terme Olimia, 3. maja 2019– Včeraj se je v Termah Olimia pričel Connections Wellbeing 2019, mednarodni poslovnidogodek, ki je zaradi konceptualnega povezovanja v Slovenijo privabil okoli 80 kupcev in ponudnikov storitev in organizatorjev butičnih,toje luksuznih turističnih potovanj, ki želijoki želijo izkoristiti potencial dobrega počutja za svoje poslovanje.Za Slovenijo, ki je bila že drugo leto zapored izbrana za državo gostiteljico dogodka Connections, jetopotrditev dobrega delovanja in odlična priložnost za predstavitev Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije za petzvezdična doživetja tudi za najzahtevnejše goste in destinacije, kjer se dopolnjujeta doživljajski wellness turizem zdravega počutja in vrhunska gastronomija.Gostiteljica dogodkaConnections Wellbeing2019, ki bo potekal med2. in 5. majem, je resort terme Olimia v Podčetrtku, ki bo v sodelovanju z glavnima partnerjema dogodka: Slovensko turistično organizacijo in Luxury Slovenia DMC poskrbela za nepozabno izkušnjo povezovanja na unikaten način, katerih zelena nit bo skrb za zdravje, naravna bogastva ter zdrave vode Slovenije.V štirih dneh se bodo turistični agenti s potencialnimi kupci - organizatorji luksuznih turističnih potovanj iz Velike Britanije, ZDA, Francije, Italije, držav Beneluxa, Singapurja, Mehike, Peruja, Švice in Indijesrečevali na inovativen način, saj se namesto običajnih sestankov udeležujejo različnih aktivnosti, kot je nega obraza, pokušina patrovih kapljic v samostanu, hranjenje srnjadi, objemanje stoletnih dreves, pitje mineralne vode iz izvira ter posebna detox kulinarika, skratka doživetja, ki trajajo približno 45 minut in regenerirajo telo in duha. Tovrstnasrečanja predstavljajo priložnost za spoznavanje poslovnih partnerjev in tako vzpostavitve poslovnih povezav, ki temeljijo na zaupanju.Udeleženci iz različnih držav se bodo na posebnih sestankih spoznavali z lokalno ponudbo in 5* doživetji na področju dobrega počutja, prav tako pa bo potekala tudi serija t.i. "ConnecTalks", ki jo pripravlja Euromonitor International in Diana Stobo, lastnica The Retreat Costa Rica.Vnaprej so določeni vsi sedežni redi pogostitev in avtobusnih prevozov med destinacijami z namenom, da se vsak od kupcev lahko pobližje spozna z vsakim od ponudnikom. Organizatorji Connections Adventureso prepričani, da je začetek vsakega dobrega poslovnega sodelovanja zaupanje, ki ga ustvarjajo preko skupnega doživetja s poudarkom na dobrem počutju.Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije je ob gostovanju tega inovativnegasrečanja ponudnikov in zainteresirane ponudbeizpostavila:"Ponosni smo, da sta raznolikost ponudbe in petzvezdična doživetja že drugo leto prepričala organizatorja, da je tako izviren dogodek, kot je Connections Wellbeing 2019, zaupal Sloveniji. S tem se Slovenija potrjuje kot odlična gostiteljica vrhunskih poslovnih dogodkov tudi v segmentu luksuznega turizma, ki nagovarja turiste z višjo kupno močjo na unikaten način. Zdraviliškiturizem in turizem dobrega počutja sta med najpomembnejšimi turističnimi produkti v Sloveniji.Zadnja leta smo naredili velike korakepri promociji in globalnem pozicioniranju Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave dežele edinstvenega naravnega bogastva in dobrega počutja. Slovenska naravna zdravilišča realizirajo skoraj tretjino vseh prenočitev, lani z več kot3milijoniprenočitev, ko je število tujihprvič preseglo število prenočitev domačih gostov in sedaj predstavlja več kot 50-odstotni delež.Zdravilišča pomembno prispevajo tudi k doseganju cilja desezonizacije, saj jenjihova ponudba na voljo 365 dni v letu,vključujejo edinstvene in privlačne zgodbe, ki združujejo bogato tradicijo s sodobnimi tehnikami, zgodbe dobrega počutja se povezujejo tudi z naravo in z individualnim pristopom, zaradi česar so idealna za goste, ki iščejo butična doživetja."Micaela Giacobbe, ustanoviteljica podjetja Connections, je dejala: "Slovenija si je zastavila cilj, da postane vodilna wellness destinacija na svetu, zato smo se odločili, da bomo prav v Sloveniji gostili Connections Wellbeing 2019."In dodala:"Zahvaljujemo se vsem partnerjem pri dogodku, saj bomo skupaj predstavili najboljše na področju dobrega počutja v svetovni industriji luksuznih potovanj."Vasja Čretnik, direktor prodaje in marketinga v Termah Olimia, dodaja:"Zelo smo ponosni, da smo letos del dogodka Connections Wellbeing. Udeleženci bodo imeli možnost spoznati naš unikaten način butičnega: z raziskovanjem našega zeliščnega vrta, kjer naši kuharji skrbno izbirajo svoje sestavine, z doživetjem objemanja sto let starih dreves v neokrnjenih gozdovih, pitjem termale vode neposredno iz izvira in obenem z uživanjem v najboljšem spa zdravilišču v Sloveniji."V štirih dneh se bodo udeleženci spoznavali ob različnih skupnih doživetjih, na katerih bodo gradili odnose za nadaljnja pogajanja in sklepanja poslov.Danes zjutraj sta udeležence nagovorili mag. Karmen Novarlič, vodja sektorja za poslovne javnosti na STO in direktorica Connections Miceala Giacobbe.STO danes zvečer na Jelenovem Grebenu Pod kozolcem za udeležence dogodka pripravlja slovenski večer "Traditional Slovenian evening with a twist", ki bo kulturno in gastronomsko obarvan.Več o dogodku vam je na voljo vmedijskem središču.

mag. Livija Kovač KostantinovičVodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!