Novice

Nazaj na novice

Podobe Slovenije so obogatile spletne strani National Geographica

Na digitalnih kanalih National Geographica, enega globalno najbolj prepoznavnih in najvplivnejših medijev, je od 14. januarja do 21. aprila 2019 v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO) potekala večkanalna vsebinska digitalna kampanja o Sloveniji. Kampanja beleži odlične rezultate: več kot8,5 milijona prikazov oglasov na portalih in blizu 15 milijonov prikazov oglasov na družbenih kanalih tega medija, video galerije in članke pa si je ogledalo več kot 222.000 edinstvenih uporabnikov.

Podobe Slovenije so obogatile spletne strani National Geographica

Ljubljana, 10. maj–Na digitalnih kanalih National Geographica, enega globalno najbolj prepoznavnih in najvplivnejših medijev, je od 14. januarja do 21. aprila 2019v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo (STO)potekala večkanalna vsebinska digitalna kampanja o Sloveniji. Kampanja beleži odlične rezultate:več kot8,5 milijona prikazov oglasov na portalih in blizu 15 milijonov prikazov oglasov na družbenih kanalih tega medija, video galerije in članke pa si je ogledalo več kot 222.000 edinstvenih uporabnikov. Ekipa National Geographica je Slovenijo obiskala dvakrat ter ustvarila bogate video in fotografske vsebine, s katerimi so v kampanji skozi zgodbo o štirih naravnih elementih,toje zrak, vodo, zemljo in ogenj, Slovenijo predstavili kot edinstveno destinacijo, ki jo je vredno obiskati v vseh štirih letnih časih. Videi in fotografije tako zelene kot s snegom prekrite Slovenije so zaokrožili po spletnih straneh in družbenih kanalih tega globalno vplivnega medija. Video zgodbe o Sloveniji so podkrepljene z doživljanjem skozi očiCirila Jazbeca, večkrat nagrajenega svetovno priznanega fotografa, ki z National Geographicom sodeluje od leta 2014. V kampanji je bilo ustvarjenihveč kot8,5 milijona prikazov oglasov na portalihNational Geographica in skoraj15 milijonov prikazov oglasov na družbenih kanalih tega medija– najuspešnejša objava je bila objavljena na zidu National Geographic Instagram profila in je dosegla več kot 150.000 všečkov. Video galerije in članke, ki so bili na francoskem, angleškem in ameriškem oziroma globalnem portalu National Geographica ustvarjene za promocijo Slovenije, si je ogledaloveč kot 222.000 edinstvenih uporabnikov, od tega čez 120.000 s ključnih ciljnih trgov slovenskega turizma (Nemčije, Avstrije, Italije, Francije, Velike Britanije in ZDA). Vsebine bodo na portalih ostale dostopne tudi po zaključeni kampanji in bodo še naprej nudile informacije o Sloveniji. "V iskanju navdiha za naslednji oddih smo nenehno izpostavljeni veliki količini informacij. V tem procesu odigrajo pomembno vlogo globalno prepoznavni in vplivni mediji, ki jim zaupa tudi strokovna in široka javnost. National Geographic je medij, ki je v vseh letih delovanja uspel ohraniti relevantnost in, kot kažejo raziskave, izredno visoko stopnjo zaupanja, saj navdušuje z izjemno kakovostnimi zgodbami, ki temeljijo na dejstvih. V okviru tega sodelovanja smo želeli nagovoriti ciljno skupino, ki jih navdušujejo narava, kultura in avtentična doživetja ter tako okrepiti podobo Slovenije kot dežele izjemnih naravnih lepot in zelenega ravnanja. Ta cilj smo dosegli z vrhunsko produkcijo video in foto vsebin, s katerimi smo prek pravega partnerstva ustvarili čez 23,5 milijonov prikazov,"je ob koncu kampanje dejalamag. Maja Pak, direktorica STO. Predstavitev Slovenije na komunikacijskih kanalih National Geographica je bila vsebinsko presežna in je zato v okviru ene najpomembnejših svetovnih turističnih borz ITB Berlin prejelazlato nagrado The Golden City Gate. Več o kampanji vam je na voljo vmedijskem središču.

mag. Livija Kovač Kostantinovič

Vodja korporativnega PR

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, SlovenijaT:+386 (0)1 589 85 65E:livija.kovac@slovenia.infoW:www.slovenia.info

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!