Novice

Nazaj na novice

Slovenija se drugo leto zapored predstavlja v Avstraliji in Novi Zelandiji

V Avstraliji in na Novi Zelandiji v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) ta teden potekajo delovna srečanja predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva in predstavitev Slovenije kot trajnostne avtentične destinacije za 5-zvezdična doživetja tamkajšnjim ključnim organizatorjem potovanj in medijem.

V Avstraliji in na Novi Zelandiji v organizaciji Slovenske turistične organizacije (STO) ta teden potekajo delovna srečanja predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva in predstavitev Slovenije kottrajnostne avtentične destinacije za 5-zvezdična doživetja tamkajšnjim ključnim organizatorjem potovanj in medijem.

Organizatorjem potovanj in turističnim agentom se je slovenski turizem na delovnih srečanjih oz. t.i. workshopih že predstavil v ponedeljek (1. julija) vAucklanduin v torek (2. julija) vMelbornu.Udeležence je v Melbornu nagovorilAndrej Kralj, svetovalec in namestnik vodje misij iz Veleposlaništva Republike Slovenije v Canberri.

Slovenija se na obeh oddaljenih in perspektivnih trgih predstavlja kot privlačna evropska destinacija za 5*-doživetja tudi za najbolj zahtevne goste višje kupne moči.

Mag. Maja Pak, direktorica STO ob intenzivni promociji naše dežele na prekooceanskih trgih izpostavlja: "Slovenska turistična organizacija se je za predstavitev na trgu Nove Zelandije in Avstralije tudi v letošnjem letu odločila vsled velikega potenciala, ki ga oba trga izkazujeta. Velik potencial trgov se kaže predvsem v segmentu gostov z višjo kupno močjo, ki iščejo pristna in edinstvena doživetja, aktivni oddih v neokrnjeni naravi, vrhunsko gastronomsko ponudbo ter odkrivajo kulturo dežel, ki jih obiščejo. Gre za goste, ki se odločajo za daljši oddih in potujejo čez celo leto, na potovanju pa obiščejo tudi več dežel. Delovnih srečanj v Aucklandu, Melbornu in Sydneyu se je udeležilo več kot 170 predstavnikov tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij, kar potrjuje veliko zanimanje za Slovenijo kot privlačno evropsko destinacijo."

Danes (4. julija) poteka srečanje predstavnikov slovenskega turističnega gospodarstva ter predstavnikov turističnih agencij in organizatorjev potovanj vSydneyu. Prisotne je nagovoril tudiJurij Rifelj, izredni in pooblaščeni veleposlanik Republike Slovenije v Avstraliji.

Od leve: Mitja Predovnik (Turizem Lj), Mateja Sušnik (KNMTravel), Vesna Mojsilović (STO),

Jurij Rifelj (veleposlanik RS v Avstraliji), Živa Vincetič (STO) in Robert Dee (Happy Tours).

V petek (5. julija) bo STO v sodelovanju s Hrvaško turistično organizacijo pod skupnim sloganom "Feel Slovenia & Experience Croatia" izvedla predstavitev ključnim avstralskim medijem, kjer se bo naša dežela predstavila kot dežela izjemnih naravnih danosti in trajnostno usmeritvijo v turizmu.

Dogodkov v organizaciji STO se udeležujejo naslednja slovenska podjetja:Happy Tours,Turizem Ljubljana&Ljubljanski grad,KNMTravel in Palma.

Velik potencial obeh trgov za slovenski turizem, še posebej pri ciljnih skupinah, ki iščejo edinstvena doživetja, prepoznava tudi slovensko turistično gospodarstvo.

"Turizem Ljubljana se je pod okriljem Slovenske turistične organizacije in v sodelovanju s predstavniki turističnega gospodarstva udeležil delavnic in promocije Slovenije in Ljubljane na Novi Zelandiji in v Avstraliji. Turističnim agentom in operaterjem smo na sestankih predstavili turistične znamenitosti Ljubljane in doživetja, ki so najbolj zanimiva za oba trga. Ljubljanski grad, baročno in secesijsko staro mestno jedro, velika peš cona, pitniki in Kavalirji so navdušili predstavnike številnih agencij. Prav posebno pozornost pa je vzbudila Brkotura, ki smo jo predstavili kot butični produkt Turizma Ljubljana. Po končanih delavnicah ugotavljamo, da kljub oddaljenosti obeh trgov zanimanje in prepoznavnost za Slovenijo in Ljubljano rasteta in da se vse več ponudnikov potovanj odloča, da v Ljubljani ostane več dni in izkoristi lepote mesta, regije in širše Slovenije," izpostavljaMitja Predovnik, Turizem Ljubljana.

Namen delovnih srečanj med predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva s ključnimi agenti in organizatorji potovanj ter predstavitve Slovenije medijem je pozicioniranje naše dežele kot privlačne destinacije s turistično ponudbo tudi za goste višje kupne moči, ki iščejo individualizirana in avtentična doživetja.

Stephanie Savage, direktorica agencije Adriatica, ki se udeležuje današnjega delovnega srečanja v Sydneyu: "Slovenijo in Hrvaško v naše programe vključujemo že skoraj 20 let. Dogodek je odlično organiziran, spoznala sem številne nove ponudnike, predvsem pa več novih privlačnih turističnih produktov, ki jih bomo predstavili tudi v našem novem katalogu. Kot turistični destinaciji me navdušujeta tako Slovenija kot Hrvaška, toda moje srce pripada Sloveniji. Slovenija je prekrasna dežela prijaznih ljudi, ki odlično govorijo angleški jezik. Z veseljem vsem priporočam obisk Slovenije."Družba Adriatica se uvršča med največje avstralske organizatorje potovanj in je del skupine Impulse Travel.

V letu 2018 je Slovenijo obiskalo za 17 % turistov več kot leto prej, ki so ustvarili za 26 % več prenočitev. Iz Nove Zelandije smo lani zabeležili za 18 % več prihodov kot leto prej in za 20 % več prenočitev. Obe državi se uvrščata med pomembnejše čezoceanske trge, ki za Slovenijo izkazujejo nove priložnosti.

Foto:katrollings.com.au/lifestyle

Kontakt za objavo TTA novic

mag. Livija Kovač Kostantinovičvodja korporativnega PR

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!