Novice

Nazaj na novice

Fiesta - najbolje prodajani majhen avto v Evropi

Ford uvaja nove barve, varčnejšo porabo in nadgradnje za Fiesto – najbolje prodajani majhen avto v Evropi

ZA OBJAVO 13. MAJA 2015

Ford uvaja nove barve, varčnejšo porabo in nadgradnje za Fiesto – najbolje prodajani majhen avto v Evropi

· Ford Fiesta je zdaj na voljo v treh novih barvah – Magnetic, Candy Red in Silver Silk; nadgradnje oblikovanja, opreme in udobja

· Ford je v prvem trimesečju 2015 prodal 88.155 Fiest, najbolje prodajanega majhnega avta v Evropi*

· Fiesta ECOnetic je najvarčnejša Fiesta doslej, poganja jo 1,5-litrski dizelski motor TDCi, ki porabi 3,2 l/100 km pri izpustih 82 g/km**

· Ford je razširil paleto Fiestinih modelov, ki so na voljo z 1,0-litrskim EcoBoostom s 140 KM

· Fiesta Red in Black Edition sta zdaj na voljo z različico 1,0-litrskega bencinskega motorja EcoBoost s 125 KM

Köln / Ljubljana, 13. maj 2015 – Ford je danes objavil, da je Fiesta – najbolje prodajani majhen avto v Evropi* – na voljo v treh novih barvah, z znatnimi nadgradnjami sloga in opreme ter širšo izbiro pogonskih sklopov za posamezne različice.

Po treh zaporednih letih, ko je od 2012 do 2014 osvojila naziv najbolje prodajanega majhnega avta v Evropi, je Fiesta tudi v prvih treh mesecih leta 2015 prodajna uspešnica, saj so prodali kar 88.155 vozil.* Ford je objavil tudi podatek, da so izdelali Fiesto z najvarčnejšo porabo goriva doslej. Fiesta ECOnetic je zdaj opremljena s Fordovim 1,5-litrskim dizelskim motorjem TDCi in porabi samo 3,2 l/100 km pri izpustih 82 g/km.**

Nove barve za Fiesto so Magnetic, temna iskriva kovinska siva, Candy Red, živahen odtenek rdeče s prozornim zgornjim slojem, in Silver Silk, razkošna svilnato srebrno-siva kovinska barva. Paleta modelov Fiesta Red in Black Edition je zdaj na voljo tudi z 1,0-litrskim bencinskim motorjem s 125 KM. Različica tega motorja s 140, KM, ki je doslej poganjal Fiesto Red Edition in Fiesto Black Edition, bo zdaj na voljo tudi z modeli Titanium in Sport.

Fiesta, ki jo izdelujejo v Kölnu v Nemčiji, je od začetka prodaje leta 1976 osvojila več kot 17 milijonov kupcev po vsem svetu, v Evropi je na voljo s tremi in petimi vrati ter v dostavni različici, na drugih globalnih trgih pa tudi s štirimi vrati.

“Zdaj imajo kupci največjo izbiro modelov Fieste z izjemnim obsegom opreme, nadvse varčno porabo in majhnimi izpusti ter privlačnimi barvami in slogom,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Že pri pogonih je na voljo pestra ponudba, v kateri ima pomembno vlogo 1,0-litrski EcoBoost, prvi motor, ki je kar trikrat zapored osvojil naziv Mednarodni motor leta.”

Fiesta z opremo Trend nudi izboljšano vidljivost s halogenskimi projektorskimi žarometi in dnevnimi lučmi LED, za večjo kakovost in udobje v notranjosti pa poskrbi usnjeno oblazinjenje volana in ročne zavore. Pri Fiesti Titanium je zdaj kromiran spodnji del maske, opremljena je z novimi 16-palčnimi platišči iz lahke zlitine in novim oblazinjenjem sedežev z dodatki v modni svetlo rjavi barvi ter skladnimi šivi na volanu, manšeti prestavne ročice, ročni zavori in talnih preprogah. Pri nekaterih barvah karoserije lahko kupci Fieste Sport izberejo streho druge barve – vključno z barvami Frozen White, Panther Black, Race Red in Candy Blue.

Od prve uvedbe modela Fiesta ECOnetic leta 2008 je Fordu uspelo izpuste CO2 zmanjšati za 16 g/km. Novi 1,5-litrski motor TDCi deluje z optimalno zasnovo zgorevalne komore, vrhunskim turbopolnilnikom in najsodobnejšo tehnologijo vbrizgavanja goriva, vse to pa dopolnjujejo:

· Sistem Auto‑Start‑Stop, ki samodejno izklopi motor, ko vozilo miruje, in ga ponovno zažene ob speljevanju

· Pametno regenerativno polnjenje, ki zmanjša obrabo motorja s selektivnim vklopom alternatorja in polnjenjem akumulatorja med vožnjo z enakomerno hitrostjo in zaviranjem

· Petstopenjski menjalnik z optimalnimi prestavnimi razmerji

· Pnevmatike z majhnim kotalnim uporom

· Izboljšave aerodinamike karoserije in podvozja

Med izbranimi tehnologijami, ki so na voljo s Fiesto, sta tudi sistem povezav Ford SYNC z glasovnim upravljanjem in pomočjo v sili ter preprečevanje naleta pri majhnih hitrostih Active City Stop.

# # #

*Rezultati JATO Dynamics temeljijo na informacijah znanega svetovalnega podjetja JATO Consult. Podatki veljajo za 30 evropskih držav. Za več informacij obiščite www.jato.com

** Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 ter doseg električnih vozil vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

O družbi Ford Motor Company Družba Ford Motor Company je vodilni svetovni izdelovalec avtomobilov s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Avtomobile izdeluje in prodaja na šestih celinah. S približno 194.000 zaposlenimi in 66 proizvodnimi obrati po vsem svetu združuje avtomobilski znamki Ford in Lincoln. Družba zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.

Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 53.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 67.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 23 proizvodnih obratov (15 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

Stik: Katja Hvala

Summit motors Ljubljana

+3861 25 25 116

katja.hvala@summitmotors.si

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!