Novice

Nazaj na novice

Nekdanji dirkač formule 1 prodaja vino kleti Brda, grozdni sok z dodano vrednostjo, prihranki pri pridelavi hrane in nasveti za trženje

Ker v Sloveniji pridelamo preveč vina za svoje potrebe, se prodorni vinarji in kleti usmerjajo v izvoz.

Ker v Sloveniji pridelamo preveč vina za svoje potrebe, se prodorni vinarji in kleti usmerjajo v izvoz. Kupce iz tujine sami iščejo, včasih pa se zgodi, da njihovo vino prepriča bodočega kupca, da jih obišče.Tako je rebula v klet Brda pripeljala Ralfa Schumacherja, nekdanjega dirkača formule 1. Zgodba o tem, da se Schumacher ne spozna samo na dirkanje, ampak tudi na vino in posel.

Če je trženje pravilno usmerjeno, je zelo uporabno orodje za doseganje kupcev in rasti prodaje, je vtorekna Agrobiznisovem posvetu o gradnji blagovnih znamk v kmetijstvu poudaril Erik Bizjak iz trženjske agencije Markacija.Več nasvetov za izboljšanje trženja hrane doma in na tujih trgih si oglejte v videu in preberite v reportaži.

Zgodba o vinu z dodano vrednostjo. Poleg vina naturistični kmetiji Grobelnik v Posavju iz grozdja delajo naravni sok, ki ga znajo prodati po enaki ceni kot spodobno vino. .

S trgatvijo so na Krasu zadovoljni. Preberite,zakaj so vino teran zaščitili s kolektivno blagovno znamko.

Kako dobite zaes sveže ribe, če so ribiči in ribogojnice predaleč? Lahko jihnaročite po spletu.Tože leta ponujajo v morski ribogojnici Fonda, od maja pa za postrvi tudi v podjetju G2O.

Zadnji moderni stroj, ki so ga letos kupili v kmetijskem podjetju ŽIPO Lenart, ježitni kombajn. Pridelavo jim je pocenil zapetdo 15 odstotkov, prihranki se od njive do njive razlikujejo.

Da ne bi namakali po občutku in tako porabili več vode, kot je potrebno,kmetje v Vipavski dolini preizkušajo sistem za pametno namakanje SPON. V prihodnje ga bo lahko uporabil vsak pridelovalec, ki ima urejeno namakanje njiv in sadovnjakov.

Na fakulteti za kmetijstvo in biosistemske vede v Mariboru imajo ambiciozen načrt.Do leta 2021 želijo izdelati avtonomnega robota za zatiranje plevela, ki so zanimiv tudi za prodajo.

Pri prodaji hrane je pomembno njeno poreklo. Hrano, ki prihaja iz slabo poznane države, je zelo težko izvažati, sploh na trge, kjer kupci dajejo prednost lokalno pridelani hrani. Ker Slovenija ni znana kot pridelovalka kakovostne hrane, Avstrija pa je, sta seKorošca Maja in Primož Wasa preselila na avstrijsko Koroško in tam odprla podjetje za ekološke napitke iz ingverja in kurkume Sonnenstar.

Kmetija Meolic iz Bakovcev pri Murski Sobotivzredi približno dva tisoč prašičev pitancev na leto in se ukvarja tudi s poljedelstvom. S pametnimi stroji že sejejo, škropijo in gnojijo. Gospodar Danilo razlaga, katere nove tehnologije še načrtujejo in kaj z njimi pridobijo.

Prijetno branje in lep jesenski vikend vam želim,

Petra Šubic, urednica portala Agrobiznis

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!