Novice

Nazaj na novice

Opel odlično tudi v maju

Tako kot v veliki večini evropskih držav, prodaja Opla raste tudi v Sloveniji. S številnimi novimi modeli in pogonskimi agregati ter pestro paleto vozil, je Opel priljubljena izbira kupcev.

Ljubljana. Tako kot v veliki večini evropskih držav, prodaja Opla raste tudi v Sloveniji. S številnimi novimi modeli in pogonskimi agregati ter pestro paleto vozil, je Opel priljubljena izbira kupcev. Do konca maja je bilo namreč v Sloveniji registriranih 2.032 vozil (6,84 odstotka), kar je 275 vozil več kot v enakem obdobju lani (1.753 vozil / 6,50 odstotka) oziroma 16 odstotkov več. Na trgu osebnih vozil Opel s 1.939 registriranimi vozili dosega celo 7,32-odstotni delež, kar je več kot 21 odstotkov več v primerjavi z enakim obdobjem lani.

"Zadovoljni smo, da smo s številni modeli ena izmed prvih izbir, ko se kupci odločajo za nakup novega avtomobila" je dejal Borut Gazvoda, direktor Opla za slovenski trg. "Še posebej smo ponosni na majske številke, saj smo pri prodaji osebnih vozilih dosegli 8,23-odstotni tržni delež, kar Slovenijo uvršča precej nad evropskim povprečjem. Takšni rezultati nas navdajajo z optimizmom, da bo poslovanje tudi v letošnjem letu uspešno."

Med Oplovimi modeli je še vedno najbolj priljubljena Corsa, saj se je zanjo v prvih petih mesecih odločilo 612 kupcev, kar je več kot lani in jo postavlja na tretje mesto v razredu. Meriva in Insignia pa sta se znašli še stopničko višje, saj ste obe v svojih razredih druga najbolj priljubljena izbira. Bolje od lani se prodajajo tudi Mokka (+60,6 odstotka), Meriva (+49,4 odstotka) in Astra (+31,1 odstotka).

Opel bo še nadaljeval z modelsko ofenzivo. Nova Corsa, ki je letos zapeljala v prodajne salone, je zbrala že več kot 200.000 naročil, ob koncu leta pa bo k nam zapeljala tudi nova Astra, ki skupaj s Corso predstavlja skoraj polovico Oplove prodaje in je zato še kako pomemben model za Oplov uspeh.

V okviru vseobsegajoče produktne ofenzive 27 novih modelov in 17 novih motorjev, s katerimi bo Opel zapeljal med kupce do leta 2018, bo znamka zagotovo rasla tudi v prihodnjih letih. Cilj Opla je namreč na evropskem trgu do leta 2022 doseči osem odstotni tržni delež.

· Večja prodaja in tržni delež v primerjavi s predhodnim letom

· Štirje Oplovi modeli med trideseterico najbolje prodajanih vozil, tri stopničke v razredih

· Več kot 60-odstono povečanje prodaje Mokke in skoraj 50-odstotno povečanje prodaje Merive

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!