Novice

Nazaj na novice

22 odstotkov več oglasov kot leta 2018

Z uporabo video oglasa iPROM Native do trikrat večje vpletenosti ciljne skupine

Z uporabo video oglasa iPROM Native do trikrat večje vpletenosti ciljne skupine

LJUBLJANA, 16. januar 2020 - iPROM je v preteklem letu s svojimi programskimi rešitvami za distribucijo oglasnih sporočil slovenskim uporabnikom digitalnih medijev v primerjavi s predlanskim letom prikazal 22,31 odstotka več oglasov. Po številu prikazanih oglasov že tretje leto zapored največji delež ohranja panoga trgovina (18 %), tesno ji sledi avtomobilizem (skoraj 17 %).

Z uporabo video oglasa iPROM Native do trikrat večje vpletenosti ciljne skupinePrvo mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih je lani znova pripadlo panogi trgovina, in sicer je dosegla 18,06-odstotni delež, s 16,97-odstotnim deležem ji tesno sledi panoga avtomobilizem, ki je lani v primerjavi z letom prej zrasla za 2,4 odstotne točke. Tretje mesto po deležu prikazanih oglasov je tudi v preteklem letu zasedla panoga finance, ki pa je v primerjavi z letom 2018 zrasla za skoraj 3 odstotne točke. Panoga zabava in prosti čas je zabeležila 11,47-odstotni delež in tako pristala na četrtem mestu, medtem ko je bila v letu 2017 kar dve mesti višje. Peto in šesto mesto po deležu prikazanih oglasov v digitalnih medijih sta zasedli panogi turizem z 10,31-odstotnim deležem in telekomunikacije s 7,68-odstotnim deležem.

"Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji rastejo približno 20 odstotkov letno. Rast investicij in sorazmerno stabilno razmerje deležev med vodilnimi panogami dokazuje, da digital z vidika učinkovitosti utrjuje svoj primat na področju oglaševanja," komentira Andrej Ivanec (naslovna fotografija), direktor medijskega načrtovanja v podjetju iPROM.iPROMštevilo prikazanih oglasov v digitalnih medijih spremlja vse od leta 2005.

PrenesiDeleži prikazanih oglasov v digitalnih medijih po panogah v letu 2019PNG 207 kb

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!