Novice

Nazaj na novice

SKUPNI KOMERCIALNI REZULTATI V LETU 2019

Skupina Renault

"Prodaja Skupine Renault je v zadnjem četrtletju zrasla zahvaljujoč uspešnim uvedbam novih modelov na naše jedrne trge, kot so Evropa, Rusija in Indija, kjer Renault dosega močno rast. V letu 2020 bomo pridobili s celoletno prodajo naših prodajnih uspešnic Novi Clio in Novi Captur, prav tako pa tudi s pospeškov naše ofenzive z električnimi in hibridnimi pogoni, še zlasti z Novim ZOE, s Twingom Z.E. in s tehnologijo E-TECH. Nadaljevali bomo z izboljševanjem naše cenovne politike, ki smo ga začeli v letu 2019 zahvaljujoč kakovosti in privlačnosti naših novih izdelkov," je dejal Olivier Murguet, podpredsednik za prodajo in komercialna območja Skupine Renault.

V letu 2019 je Skupina Renault po vsem svetu skupaj prodala 3.753.723 vozil, kar pomeni upad za 3,4 odstotka na za 4,8 odstotka skrčenem globalnem trgu, oziroma za 130.550 vozil manj, od tega pa je samo prodaja v Iranu, Argentini in Turčiji upadla za 183.000 vozil. V segmentu električnih vozil je prodaja Skupine Renault lani zrasla za 23,5 odstotka na 62.447 vozil. Novi ZOE, ki je bil na trg uveden konec leta 2019, bo paradni model ponudbe električnih vozil v letu 2020. V segmentu električno gnanih lahkih gospodarskih vozil je Kangoo Z.E. lani ostal prepričljivo vodilni model na trgu z 19,2-odsotno rastjo prodaje na skupaj 10.349 prodanih primerkov. Novembra je Skupina na kitajski trg uvedla model Renault City K-ZE in v prvih dveh mesecih prodala 2.658 primerkov.

Prodaja Skupine v segmentu lahkih gospodarskih vozil (LGV) je zrasla za 0,7 odstotka in dosegla nov prodajni rekord. Ta rekord je bil dosežen zahvaljujoč dobri prodaji znamke Renault v Evropi, ki je zrasla za 3,6 odstotka na trgu, ki je dosegel 2,8-odstotno rast. Renault Pro+ je še eno leto ubranil dve vodilni mesti v Evropi: po prodaji kombijev in lahkih gospodarskih vozil ter po prodaji električno gnanih lahkih gospodarskih vozil.

V Evropi je prodaja Skupine zrasla za 1,3 odstotka, celoten trg pa za 1,2 odstotkaClio vodi v segmentu B, ob tem pa so najbolje opremljene različice pomenile 45 odstotkov vseh prodanih primerkov modela Novi Clio. Model Clio 4 ostaja v ponudbi, da bi dosegli čim širši krog kupcev. Captur ostaja vodilni SUV v svojem razredu. Prodaja modela ZOE je zrasla za 19,1 odstotka na 47.027 primerkov. Znamka Dacia je s 564.854 prodanimi vozili v Evropi dosegla nov prodajni rekord - že sedmo leto zapored (+ 10,4 odstotka). Ta rast je povezana z uspešnostjo modelov Duster in Sandero. V Rusiji je Skupina Renault vodilna na trgu z 29-odstotnim tržnim deležem, ki je zrasel za 1,4 odstotne točke. Prodaja je zrasla za 2,3 odstotka, čeprav se je trg skrčil za 2,6 odstotka.

Prodaja znamke LADA je zrasla za 0,6 odstotka na 362.356 vozil in se s tem utrdila na prvem mestu ter dosegla 20,7-odstoten tržni delež. Modela LADA Granta in LADA Vesta sta ostala najbolje prodajana modela v Rusiji. V decembru 2019 se je skupini pridružil ikonični model Niva. Zrasla je tudi prodaja znamke Renault – za 5,8 odstotka na skupno 144.989 vozil – zahvaljujoč uspešnemu začetku prodaje modela Arkana v drugem polletju. V Braziliji je prodaja zrasla za 11,3 odstotka na 239.174 vozil zahvaljujoč dobri prodaji modela Kwid, tržni delež pa je zrasel na 9 odstotkov, kar je nova rekordna raven in za 0,3 odstotne točke več kot leto prej. Trg je ostal dinamičen in je zrasel za 7,4 odstotka.

V Indiji je strategija Skupine začela dajati rezultate. Renault je edina znamka, ki je v segmentu osebnih avtomobilov leta 2019 napredovala. Prodaja je zrasla za 7,9 odstotka, čeprav se je trg skrčil za 11,3 odstotka. Rast gre pripisati predvsem uspešnemu začetku prodaje modela Triber in uspešnosti modela Novi Kwid. Tržni delež je v primerjavi z letom 2018 zrasel za 0,45 odstotne točke na 2,5 odstotka. Triber, kompakten avtomobil s prilagodljivostjo brez primere in prostorom za do sedem potnikov, je bil na trg uveden v avgustu. Odtlej so prodali že 24.142 primerkov, več kot polovico tega pa so bile najbolje opremljene različice. Triber je uvrščen v segment, za katerega se pričakuje, da bo do leta 2022 dosegel skoraj polovičen delež indijskega trga.

Izven ključnih trgov je Skupina vodilna v Afriki, Turčiji, Kolumbiji in Romuniji. Leto 2020 bo za Skupino pomenilo novo etapo v elektrifikacijski ofenzivi s predstavitvijo modela Twingo Z.E. in uvedbo novih pogonskih sklopov E-TECH, hibrida in priključnega hibrida.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!