Novice

Nazaj na novice

Zavarovalnica Triglav vabi študente, da pridobijo izkušnje pri organizaciji poletov v Planici

Z natečajem Pazi to! Huda izkušnja do dela v marketingu

Z natečajem Pazi to! Huda izkušnja do dela v marketingu

Ljubljana, 27. januar 2020 - Mladi, ki si želijo na fakulteti pridobljeno znanje s področja marketinga in organizacije dogodkov preizkusiti v praksi, se lahko vse do nedelje, 16. februarja, prijavijo na natečajPazi to! Huda izkušnja. Med prijavljenimi kandidati bo Zavarovalnica Triglav izbrala eno osebo s statusom študenta ter ji omogočila sodelovanje pri organizaciji in koordinaciji aktivnosti v okviru zlatega sponzorstva največjega slovenskega športnega praznika – smučarskih poletov v dolini pod Poncami.

Študentom, ki si želijo svojo kreativnost in znanje iz študijskih predavalnic prenesti v delovno okolje, je na voljo edinstvena priložnost. Zavarovalnica Triglav jim v okviru tradicionalnega partnerstva s smučarskimi poleti v Planici nudi priložnost, da se med 27. februarjem in 24. marcem letos pridružijo ekipi službe za marketing ter pridobijo neprecenljivo izkušnjo na področju organizacije ter koordinacije sponzorskih aktivnosti. Na razpis, ki jena spletni straniodprt do 16. februarja, se lahko prijavijo osebe s študentskim statusom.

Išče se asistent za organizacijo dogodkovIzbrana oseba bo študentsko delo opravljala na delovnem mestu asistent za organizacijo dogodkov. Pod vodstvom izkušenih mentorjev bo sodelovala pri načrtovanju, organizaciji in izvedbi akcije Otroci Triglava v Planici, pripravi drugih sponzorskih aktivnosti, dogovorih s partnerji in koordinaciji aktivnosti na samem prizorišču. Vključila se bo tudi v promocijo sponzorstva na družbenih medijih.

Zgodba, ki se piše že več kot pol stoletjaIzbrani posameznik se bo pripravam in izvedbi sponzorskih aktivnosti pridružil v času, ko se v Planico po 10 letih vrača svetovno prvenstvo v smučarskih poletih. Študent bo v okviru natečaja Pazi to! Huda izkušnja obenem tudi del zgodbe o sodelovanju med poslovnim in športnim svetom, ki jo največja slovenska zavarovalnica in najprepoznavnejši slovenski športni dogodek pišeta že več kot pol stoletja.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!