Novice

Nazaj na novice

Aljoša Bagola: "Dovolite si biti kreativni"

Seminarj "Kreativnost, prosim" v organizaciji revije Marketing magazin

Seminarj "Kreativnost, prosim" v organizaciji revije Marketing magazin

Na včerajšnjem MModernem seminarju "Kreativnost, prosim" v organizaciji revije Marketing magazin je kreativni direktor Aljoša Bagola (naslovna fotografija) predstavil najuspešnejše oglase iz svoje 20-letne oglaševalske kariere, podal nekaj nasvetov, ki jim sam sledi pri ustvarjanju oglasov, in spregovoril tudi o nekaterih pasteh sodobnega sveta, ki lahko vodijo do pretirane izčrpanosti in celo izgorelosti kreativnega posameznika. Na dogodku je uredništvo Marketing magazina podelilo tudi priznanja izjemnim posameznikom, podjetjem in projektom, ki so še posebej zaznamovali slovensko oglaševalsko in medijsko pokrajino v preteklih desetih letih.

Aljoša Bagola, dolgoletni kreativni direktor v agenciji Pristop in avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti, je poudaril, da kreativnost ni nekaj samoumevnega, ampak si jo moramo dovoliti: "Podelimo si mandat, da smo lahko kreativni. Kreativnost vedno pride z zahtevo po spremembi in sprememb se ljudje bojimo, a to, da si nekaj dovolimo, je najpomembnejše v življenju. Ko si dovolimo svojo edinstvenost, začnemo živeti," je dejal med drugim.

Izpostavil je tudi nekaj težav sodobnega sveta, med drugim dejstvo, da smo ves čas na razpolago in da je preprost način, da se temu izognemo, lahko že to, da ugasnemo vse opomnike na mobilnih napravah. "Šele ko nekaj počnemo 45 minut brez prekinitve, pademo v tako imenovani tok oziroma "flow" in če nas pri tem nič ne moti, nam to stanje zagotavlja izpolnjenost. Žal pa je to danes skoraj nemogoče, saj je v našem vsakdanu preveč motilcev, ki ta tok neprestano prekinjajo. Živimo v času, ko smo se navadili, da smo ves čas vsem na razpolago in to uničuje naša življenja," pravi Bagola, ki dodaja, da se moramo naučiti postavljati meje.

Ob pregledu oglasov, ki jih je ustvaril v svoji 20-letni karieri, je udeležencem seminarja povedal, da se vselej trudi, da bi s svojimi oglasi ustvarjal močne zgodbe. Oglaševanje je nekoč poimenoval "Hollywood v Twitter formatu", s čimer je želel poudariti, da bi morali oglaševalci znati povedati zgodbo v zgolj tridesetih sekundah. Pri tem sam vedno združuje vznemirljivost novega in udobje starega, za kar je skoval izraz "novostalgija".

Seminarju je sledila podelitev MM-ovih priznanj desetletja, s katerimi so želeli v uredništvu MM-a izpostaviti največje dosežke in uspehe posameznikov in podjetij na področju oglaševanja in medijev. Priznanja so prejeli Aljoša Bagola (kreativni direktor desetletja), Pristop (agencija desetletja), Žare Kerin (oblikovalec desetletja), "Lahkonočnice" (oglaševalska akcija desetletja, ki so jo za A1 Slovenija ustvarili v agenciji Grey Ljubljana), A1 Slovenija (oglaševalec desetletja), Zavarovalnica Triglav (družbeno odgovorni oglaševalec desetletja), Timotej Gala (digitalna osebnost desetletja), BicikeLJ (medijska inovacija desetletja), Štartaj Slovenija (medijski projekt desetletja) in SEMPL (marketinška konferenca desetletja). Uredništvo MM-a je ob tej priložnosti podelilo še eno priznanje, in sicer lastniku revije Marketing magazin Marjanu Novaku za vizionarstvo in prebojne ideje v svetu medijev in komuniciranja.

Foto: Črt Piksi - MM

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!