Novice

Nazaj na novice

OB PRIHODU NOVEGA POVSEM ELEKTRIČNEGA MUSTANGA MACH-E FORD PREDSTAVLJA JASEN PREGLED ELEKTRIFIKACIJE Z EDINSTVENIM DOGODKOM ‘GO ELECTRIC’

Ford je ob uvedbi nove izkušnje ‘Go Electric’ (Preklopite na elektriko), ki bo uporabnikom po Evropi pomagala do dobro informiranega prehoda v električno prihodnost, evropski javnosti danes prvič predstavil povsem novega Mustanga Mach-E.

OB PRIHODU NOVEGA POVSEM ELEKTRIČNEGA MUSTANGA MACH-E FORD PREDSTAVLJA JASEN PREGLED ELEKTRIFIKACIJE Z EDINSTVENIM DOGODKOM ‘GO ELECTRIC’Foto: Ford

Ford je ob uvedbi nove izkušnje‘Go Electric’(Preklopite na elektriko), ki bo uporabnikom po Evropi pomagala do dobro informiranega prehoda v električno prihodnost, evropski javnosti danes prvič predstavil povsem novegaMustangaMach-E.

Povsem električni Mustang Mach-E je na čelu hitro rastoče palete Fordovih elektrificiranih vozil.

Fordovi uporabniki v Evropi bodo lahko do konca leta 2021 izbirali med 18 elektrificiranimi vozili, od tega jih bo 14 na voljo že do konca letošnjega leta.

Ford se je zavezal, da bo pri vseh prihodnjih modelih osebnih vozil zagotovil tudi elektrificirane različice. Samo elektrificirane različice priljubljene Fieste,1Focusa1in Kuge bi lahko po Fordovi oceni uporabnikom omogočileprihranekveč kot30 milijonov evrov na leto.2

Za povsemelektrična Fordova vozilainpriključne hibridebo na voljo ekosistem Fordovih rešitev za polnjenje, ki se uvršča v sam vrh panoge, zagotavljal pa bo brezhiben in integriran dostop do polnjenja doma in po Evropi. Da bo polnjenje preprosto in priročno za zaposlene, je Ford danes napovedal načrt za uvedbo 1000 polnilnih postaj v svojih poslovalnicah in pri svojih zastopnikih po vsej Evropi v naslednjih treh letih,Stuart Rowley,predsednik Forda Evropa, pa je pozval vlade, podjetja in ustanove k podpiranju prehoda na elektrifikacijo s hitrejšim širjenjem javne infrastrukture za polnjenje.

“Ford je na čelu dejanske spremembe in zavezali smo se, da bomo vsem našim uporabnikom zagotovili najširšo izbiro možnosti za elektrifikacijo,” je povedal Rowley. “Infrastruktura je kritičnega pomena za brezskrben prehod uporabnikov na elektriko, a tega ne moremo narediti sami. Pospešena vlaganja vseh ključnih deležnikov v Veliki Britaniji in Evropi so pomembnejša kot kadarkoli doslej.”

Mustang Mach-E je posebej ‘uglašen’ za Evropo

Že od začetka razvoja povsem električnega SUV-ja Mustang Mach-E so bile v delo vključene tudi inženirske ekipe Forda Evropa, da bi značilnosti vozila ustrezale zahtevam evropskih uporabnikov. Nastavitve vzmetenja, krmiljenja, elektronskega nadzora stabilnosti in štirikolesnega pogona Mach-E 4 so ‘uglašene’ posebej za evropske ceste in vozne sloge.

Z baterijo za podaljšani doseg in zadnjim pogonom opremljeniMustang Mach-Ebo z izključno električnim pogonom predvidoma zagotovildoseg do 600 km(po WLTP)3in bo tako pripomogel, da bo strah glede dosega dokončno romal na smetišče zgodovine, uporabniki pa se bodo lahko samozavestno odpravili na daljša potovanja.85 odstotkov kupcev, ki so že naročili Mustanga Mach-E,je izbralo baterijo za podaljšani doseg.

Pri polnjenju z močjo do 150 kW na polnilnicah IONITY bo Mustang Mach-E skupnemu dosegu dodal do 93 km s samo 10 minutami polnjenja.4

Vgrajeni modemFordPass Connectzagotavlja povezave za nenehno izboljševanje Mustanga Mach-E. Varne brezžične povezave lahko povečajo zmogljivost vozila insistema za komunikacije in razvedrilo SYNC®naslednje generacije, ki uporablja strojno učenje, da hitro obvlada voznikove želje, dopolnjuje pa ga15,5-palčni zaslon na dotik. Tega lahko voznik upravlja z dotikom in kretnjami, kot sta pomik in razteg, ter z glasovnimi ukazi iz pogovornega jezika. S povezavami, ki temeljijo na ‘oblaku’, sistem uvaja tudi brezžično združljivost z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto ter aplikacijami AppLink.

“Z Mustangom Mach-E elektrifikaciji dodajamo kar nekaj vznemirjenja,” je povedalRoelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “To je Mustang za novo generacijo – in prvi, ki ga lahko stranke prek spleta naročijo, sestavijo, prilagodijo in se celo dogovorijo za prevzem.”

Za preprost preklop na elektriko

Ford se je zavezal, dabodo vsi modeli osebnih vozil, ki jih uvaja v Evropi, v skladu z različnimi zahtevami uporabnikovna voljo tudi v elektrificirani različicis široko paleto tehnologij.

Tako na primer 48-voltnablaga hibridna tehnologijaza novoFord Pumozmanjša izpuste CO2in zagotovi optimalno porabo goriva, obenem pa poskrbi za še bolj odzivno in navdušujočo vozno izkušnjo.Mondeo Hybrids tehnologijo popolnega hibrida omogoča povsem električno vožnjo za večjo prefinjenost še posebej v mestih in v razmerah s pogostim ustavljanjem in speljevanjem.Transit Custom Plug-In Hybridz možnostjo povsem električne vožnje lastnikom podjetij omogoči doseganje zahtev glede čistega zraka v urbanih okoljih, obenem pa ohrani produktivnost z dosegom vozila z običajnim motorjem z notranjim zgorevanjem.Mustang Mach-Euporablja povsem električni pogonski sklop za vožnjo brez izpustov.1

Ford predvideva, da bodo konca leta 2022več kot polovica njegovih prodanih osebnih vozil opremljena z elektrificiranimi pogonskimi sklopi. Prav tako pričakujejo, da bodo do takrat prodali milijon elektrificiranih osebnih vozil.2

Ford je med vodilnimi proizvajalcitudi pri zagotavljanju integrirane infrastrukture za polnjenje, ki podpira uporabo priključnih hibridov in povsem električnih vozil. Poleg naložbe v izgradnjo1000 polnilnic ob Fordovih obratihin predstavništvih je Ford ustanovni član in delničar konzorcijaIONITY, ki namerava do konca leta na ključnih evropskih lokacijah zgraditi 400 hitrih polnilnic. Polnilnice IONITY bodo zagotavljale posebne tarife za uporabnike Fordov.

V partnerstvu s podjetjemNewMotion in s povezljivostjo, ki jo zagotavlja vgrajeni modemFordPass Connect, bo aplikacija FordPass uporabnikom omogočila dostop do največjega in hitro rastočega omrežja polnilnic v Evropi. V omrežje je vključenih več kot 125.000 javnih polnilnic v 21 državah, ki jih lahko uporabniki poiščejo z aplikacijo FordPass, do njih jih vodi navigacija, prav tako pa lahko z aplikacijo plačajo polnjenje in nadzirajo potek.

Kupci Mustanga Mach-E, ki bodo vozilo rezervirali v letu 2020, bodo prejeli enoletno brezplačno naročnino na storitve aplikacije FordPass, ki uporabnikom omogoča preprosto iskanje lokacij omrežja za polnjenje in plačilo z enim samim računom.5Ford bo v ponudbo vključil tudi domačo polnilno postajo FordConnected Wallboxza priključne hibride in povsem električna vozila, ki zagotavlja do petkrat večjo moč polnjenja od standardne gospodinjske vtičnice.

Pomoč uporabnikom pri ‘preklopu na elektriko’

DogodekGo Electricpoteka na slavnem londonskem prizorišču Marble Arch, v šestih mesecih britanske turneje pa si ga bo predvidoma ogledalo 4 milijone uporabnikov. Sledili bodo dogodki Go Electric nasedmih evropskih trgih, vključno s Francijo, Nemčijo in Nizozemsko. Praktične in zabavne dejavnosti bodo pomagale odpraviti nejasnosti glede elektrifikacije in bodo zagotovile večjo samozavest pri uporabnikih, ki so pogosto zmedeni glede različnih električnih pogonskih sklopov in njihovih prednosti.

Pred kratkim je po Fordovem naročilu izvedena raziskava6pokazala, da sitrije od štirih ljudi želijo nekega dne imeti elektrificirano vozilo, za skoraj polovico (45 odstotkov) je ključna prednost dejstvo, da se ni treba ustavljati zaradi dolivanja goriva. A kljub temu je 40 odstotkov sodelujočih povedalo, da zelo malo ali celo nič ne vedo o električnih vozilih, zato je zelo malo verjetno, da bodo črpalko kmalu zamenjali za električni priključek. Prav tako je skoraj polovica (49 odstotkov) udeležencev raziskave pomanjkanje polnilnih postaj uvrstila med glavne skrbi glede lastništva električnega vozila.

“Ford si je vedno prizadeval za kar najširšo dostopnost vozil in tehnologij in zdaj nameravamo narediti isto z elektrifikacijo. Z18 novimi elektrificiranimi modeli,ki bodo vEvropi na voljo do konca leta 2021, bomo imeli elektrificirano različico za vsakega uporabnika v skladu z njegovim proračunom in zahtevami,” je povedal Rowley. “Naša vseevropska potujoča predstavitev bo pomagala zagotoviti jasen pregled elektrificiranih vozil za vse uporabnike, prav tako bodo dobili vse informacije in vpoglede, ki jim bodo pomagali pri ustrezni odločitvi za elektrificirano vozilo v skladu z njihovim življenjskim slogom.”

# # #

Kuga Plug-In Hybrid – izpusti CO2od 26 g/km, poraba goriva od 1, 2 l/100 km (po NEDC)Mondeo Hybrid – izpusti CO2od 94 g/km, poraba goriva od 4,1 l/100 km (po NEDC)Puma EcoBoost Hybrid – izpusti CO2od 96 g/km, poraba goriva od 4,2 l/100 km (po NEDC)Transit Custom Plug-In Hybrid – izpusti CO260 g/km, poraba goriva 2,7 l/100 km (po NEDC)

1Uradno homologirani podatki o porabi goriva/energije in izpustih CO2bodo objavljeni pred začetkom prodaje.

2Na osnovi predvidenih podatkov o prodaji Fordovih vozil.

3Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. S svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) homologirana vozila bodo imele podatek o porabi goriva/energije in izpustih CO2tako za novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC) kot za WLTP. WLTP bo najpozneje do konca leta 2020 povsem nadomestil NEDC. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

4Ciljni doseg in čas polnjenja na osnovi računalniških simulacij proizvajalca skladno z voznim ciklom WLTP. Uradno homologirani podatki o porabi energije bodo objavljeni pred začetkom prodaje. Stopnja polnjenja se zmanjšuje, ko je baterija skoraj povsem napolnjena. Glede na čase polnjenja v konicah in stanje napolnjenosti baterije se lahko individualni rezultati razlikujejo. Dejanski doseg vozila je odvisen od različnih pogojev, kot so zunanji vremenski pogoji, način vožnje, vzdrževanje vozila in starost litij-ionske baterije.

5Zahteva aktiviranje funkcije.

6Raziskavo je izvedla agencija za globalne raziskave in analize podatkov PSB, v njej pa je od 6. do 14. junija 2019 sodelovalo 3000 ljudi iz Evrope, ZDA in Kitajske. V evropski vzorec je bilo vključenih 200 oseb iz Velike Britanije, Francije, Nemčije, Španije in Italije.

BANG & OLUFSEN© 2019 in B&O© 2019. BANG & OLUFSEN™ in B&O™ sta registrirani blagovni znamki družbe Bang & Olufsen Group. V skladu z licenco Harman Becker Automotive Systems Manufacturing Kft. Vse pravice pridržane.

SUMMIT MOTORS LJUBLJANA

Flajšmanova ulica 3

1000 Ljubljana

ODNOSI Z JAVNOSTMI:

Katja Hvala

+386 (0) 1 252 51 16

katja.hvala@summitmotors.si

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!