Novice

Nazaj na novice

Press clipping postal strateški partner TargetEveryOne za celotno Adriatik regijo

TargetEveryOne s svojo enostavno in učinkovito storitvijo za mobilni marketing pomaga uporabnikom upravljati svoj odnos s kupci ter povečati prodajo svojih izdelkov ter storitev. Izhajajoč iz nordijske mobilne kulture ter globalno usmerjenostjo že v samem razvoju, podjetje pridobiva navdušence in partnerje iz celega sveta.

Press clipping postal strateški partner TargetEveryOne za celotno Adriatik regijo

TargetEveryOne s svojo enostavno in učinkovito storitvijo za mobilni marketing pomaga uporabnikom upravljati svoj odnos s kupci ter povečati prodajo svojih izdelkov ter storitev. Izhajajoč iz nordijske mobilne kulture ter globalno usmerjenostjo že v samem razvoju, podjetje pridobiva navdušence in partnerje iz celega sveta.

Press clipping je z norveškim podjetjem TargetEveryOne podpisal strateško partnersko pogodbo za celotno Adriatik regijo. S tem partnerstvom ponosno odpiramo vrata do naprednih rešitev v mobilnem marketingu končno tudi podjetjem v naši regiji.

"Z veseljem pozdravljamo Press clipping med naše partnerje in v sodelovanju vidimo izredno priložnost za obojestransko rast ter uspeh v Adriatik regiji", je povedal izvršni direktor TargetEveryOne Christoffer Andersson.

"Prepričani smo, da bodo naši obstoječi naročniki kakor druga podjetja, ki se podajajo v mobilni marketing z veseljem prisluhnila kaj vse lahko ponudi orodje TargetEveryOne", pa je ob podpisu pogodbe o partnerstvu povedala direktorica podjetja Press clipping, Tatjana Novak.

TargetEveryOne omogoča:

- Izdelavo digitalnih in mobilnih kampanj v nekaj minutah

- Targetiranje in segmentiranje končnih uporabnikov

- Distribucijo skozi več kanalov hkrati (mobilni telefoni, Facebook, Twitter, itd)

- Razumevanje uporabniške izkušnje s pomočjo močnega in naprednega analitičnega sistema

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!