Novice

Nazaj na novice

Obilo vznemirjenja: nova Opel Mokka je električna in polna energije

Električna, brez emisij in polna energije – to je nova Opel Mokka. Nemški proizvajalec avtomobilov razkriva drugo generacijo svoje kompaktne prodajne uspešnice, zmogljive in povsem nove Mokke, ki idealno združuje zabavo in sodobnost. Z električnim pogonom deluje brez emisij, je izjemno učinkovita in še bolj kompaktna – za fantastičen krog po mestu in varno vožnjo po avtocestah.

Obilo vznemirjenja: nova Opel Mokka je električna in polna energije

Čista energija: drzen videz, visok sedežni položaj in električna vožnja brez emisijOsupljiva e-moč: 100 kW/136 KM in 260 Nm navora za odlično zabavoDrzen izraz: Mokka z Oplovim vizirjem kaže nov napreden obraz znamkePovsem digitalno: Oplova čista instrumentalna plošča je osredotočena na bistvenoSijajno edinstveno: IntelliLux LED® matrični žarometi brez bleščanja so novost v tem segmentuResnično napredno: prilagodljivi regulator hitrosti s funkcijo stop & go in vrhunski sistemi za pomoč vozniku

Rüsselsheim. Električna, brez emisij in polna energije – to je nova Opel Mokka. Nemški proizvajalec avtomobilov razkriva drugo generacijo svoje kompaktne prodajne uspešnice, zmogljive in povsem nove Mokke, ki idealno združuje zabavo in sodobnost. Z električnim pogonom deluje brez emisij, je izjemno učinkovita in še bolj kompaktna – za fantastičen krog po mestu in varno vožnjo po avtocestah.

“Nova Mokka je izjemno privlačna in bo zagotovo spremenila dojemanje naše znamke! Z Mokko vzpostavljamo novega Opla in uvajamo oblikovanje naslednjega desetletja. Kaže vse, za kar se naša znamka zavzema danes in v prihodnje: Mokka je zabavna, učinkovita in inovativna v vseh pogledih. Poleg tega idealno in na izjemno napreden način uteleša vrednote znamke Opel – je vznemirljiva, dostopna in nemška. To je tudi prvi Opel, ki je električen že ob prihodu na trg, kar dokazuje Oplovo električno usmeritev,” je novi model navdušeno predstavil Oplov šef Michael Lohscheller.

Kljub nekoliko večji medosni razdalji (+2 mm) je nova Mokka 12,5 cm krajša od prejšnje generacije, petim potnikom pa je na voljo podobno velik prtljažnik z do 350 litri prostora. Skupna dolžina samo 4,15 metra omogoča nadvse preprosto manevriranje in parkiranje v mestnih središčih in okoliških območjih. Zasnova nove Mokke preseneti z izjemnimi sorazmerji in očarljivo natančnostjo do zadnje podrobnosti drzno zasnovane oblike, za katero so značilni kratki previsi in uravnotežena široka drža. Novinka izstopa tudi kot prvi model, ki prinaša prihodnji obraz znamke in povsem digitalni kokpit naslednje generacije: Oplov vizir in Oplovo čisto instrumentalno ploščo. Brez analognih prikazov in brez pestrih neuporabnih okrasnih animacij: izkušnja je jasna in pregledna, zagotovljene informacije so osredotočene na to, kar voznik resnično potrebuje. Prečiščeno. Vodoravno raztegnjena instrumentalna plošča povezuje dva prikazovalnika s širokim zaslonom – zaslon pred voznikom meri do 30,5 cm (12”). Da je zagotovljena intuitivna uporaba in je lahko voznik ves čas osredotočen na cesto, so Oplovi oblikovalci obdržali krmilne tipke za pomembne funkcije, saj bi lahko bilo raziskovanje podmenijev preveč nevarno.

Nova Mokka nadaljuje Oplovo tradicijo zagotavljanja dostopnosti inovativnih tehnologij iz višjih razredov širokemu krogu kupcev. Med njimi so napredni sistemi, kot je prilagodljivi regulator hitrosti ACC (Adaptive Cruise Control), ki lahko s funkcijo stop & go vozniku v zgoščenem prometu in zastojih pomaga voziti brez stresa: električna Mokka samodejno prilagaja vožnjo premikanju vozila pred sabo, ne da bi moral voznik pritiskati na stopalko zavor ali pospeševati. Poleg tega sistem za aktivno pozicioniranje na voznem pasu novo Mokko samodejno usmerja v sredino voznega pasu. Tudi sistem za osvetlitev prinaša tehnologije iz zgornjega avtomobilskega razreda, saj so prilagodljivi IntelliLux LED® matrični žarometi s 14elementi, ki med vožnjo preprečujejo slepljenje drugih voznikov, edinstveni v tej kategoriji. Vse različice modelov Mokke so serijsko opremljene z LED lučmi spredaj in zadaj, električno parkirno zavoro in prepoznavanjem prometnih znakov. Na voljo je tudi panoramska vzvratna kamera z zornim kotom 180 stopinj.

Nova Mokka temelji na novi različici izjemno učinkovite skupne multienergijske platforme CMP (ang. Common Modular Platform). Ta lahki in učinkoviti modularni sistem zagotavlja maksimalno prilagodljivost pri razvoju vozila in omogoča uporabo tako povsem baterijsko-električnih pogonov kot motorjev z notranjim zgorevanjem. Kupec lahko izbira. Razvojna ekipa v Rüsselsheimu se je še posebej osredotočila na zmanjšanje mase vozila – v primerjavi s prejšnjo generacijo so prihranili do 120 kg – in povečanju togosti karoserije. Vzvojna togost je pri električni različici z nizko nameščeno strukturo baterije večja do 30 %. Prednosti so očitne: nova Mokka porabi znatno manj energije, obenem pa je veliko bolj odzivna, okretna in zabavna za vožnjo.

Prvič v Oplovi zgodovini bo nova Mokka že od prvega dne na voljo v povsem električni različici. Mokka-e navduši s kombinacijo vožnje brez izpustov in osupljive izkušnje. Elektromotor razvije moč 100 kW (136 KM) in največji navor 260 Nm, ki je v hipu na voljo že ob speljevanju. Hitra odzivnost, okretnost in dinamičnost sodijo med izjemne značilnosti. Voznik lahko glede na svoje želje za optimalno ravnovesje ali kar se da veliko zabave izbira med tremi voznimi načini – Normal, Eco in Sport. Elektronska omejitev največje hitrosti na 150 km/h omogoča varčevanje z energijo, ki je shranjena v 50-kWh bateriji, in zagotavlja večji doseg. V voznem načinu Normal lahko Opel Mokka-e izključno z elektriko prevozi do 322 kilometrov po WLTP, način Eco pa pomaga vozniku, da še bolj optimalno izkoristi največji možen doseg. Del standardne opreme je sistem za hitro polnjenje z močjo 100 kW in enosmernim tokom (DC), ki omogoča, da baterijo v samo 30 minutah napolnimo do 80 %. Zasebna polnilna postaja z zidno omarico, hitra polnilnica ali kabel za priklop na gospodinjsko električno vtičnico: nova Mokka-e je pripravljena na vse možnosti polnjenja od enofaznega do trifaznega z 11 kW. Prepriča tudi z osemletnim jamstvom za baterijo.

Uporabniki se lahko veselijo izjemno energične, zabavne in okretne nove generacije Mokke. Prodaja se bo začela proti koncu poletja 2020, v prodajnih salonih pa bo na voljo v začetku leta 2021. Novinko bodo lahko kupci izbrali tudi z izjemno učinkovitimi dizelskimi in bencinskimi motorji.

Jasna struktura: nov obraz znamke Opel in nova zasnova kokpita

V drugi generaciji se Mokka tako kot ob premieri leta 2012 imenuje preprosto Mokka. “Drzno in čisto je naša večna mantra,” pravi Oplov izvršni direktor Michael Lohscheller. Prvič je pri Oplu ime modela ponosno izpisano v sredini zadnje plošče z novo, natančno izbrušeno tehnično pisavo. Ko je na trg prišla prva Mokka, je presenetila s kompaktnimi dimenzijami in robustnim videzom. Nova Mokka je še bolj ‘zgoščena’ in čvrsta na izjemno napreden način: je super-učinkovita, čista in drzna, previsi so dramatično krajši (minus 61 mm spredaj, minus 66 mm zadaj), širša je za 10 milimetrov, vizualno raztegnjena silhueta pa ji zagotavlja idealna sorazmerja. Zaradi kompaktne velikosti in splošnega videza naredi premer platišč 45,7 cm (18”) še bolj osupljiv vtis.

Mokka je prvi model z novim, nezgrešljivo Oplovim obrazom znamke: Oplovim vizirjem. Oplov vizir se kot eleganten modul pod pokrovom motornega prostora razteza čez celoten prednji del vozila in vodoravno uokvirja značilne elemente znamke, kot so IntelliLux LED® matrični žarometi zadnje generacije in svetlobni podpis dnevnih luči LED v obliki krila, glavni poudarek v sredini pa pripada legendarnemu Oplovemu blisku. Oplov vizir si je zamislila ekipa, zbrana ob vodji oblikovanja Marku Adamsu, krasil pa bo vse modele znamke v dvajsetih letih tega stoletja.

“Drzen in čist – takšen bo prihodnji Oplov dizajn. Nova Mokka ima športne proporce, ki jih dopolnjujejo natančno strukturirane tekoče površine. To filozofijo smo razvili v skladu z značilnim nemškim oblikovanjem in napredno drzne oblikovne poteze združuje s čistostjo,” je pojasnil Mark Adams, vodja oblikovanja pri Oplu.

Ta pristop se nadaljuje v notranjosti, kjer pozornost pritegne čista instrumentalna plošča, ki ponovi oblikovne smernice Oplovega vizirja. Dva široka zaslona, ki merita do 25,4 cm (10”) in 30,5 cm (12”), pozdravita potnike. Sredinski zaslon je namerno usmerjen proti vozniku, prezračevalne šobe pa so pomaknjene v ozadje, da poudarijo osredotočenost. Čista instrumentalna plošča vozniku zagotavlja najnovejše tehnologije in najpomembnejše informacije, vsi moteči vizualni dražljaji pa so odstranjeni. Tudi sredinska konzola je bila osupljivo ‘očiščena’: uporaba električne parkirne zavore in nove izbirne ročice električnega pogona omogoča, da brezhibnega oblikovanja ne kazi noben štrleč element. Vsi krmilniki in moduli so elegantno povezani.

Vodilna vloga v segmentu: Oplova tehnologija osvetlitve in tehnološko napredni sistemi za pomoč vozniku

Nova Mokka v segment B prinaša odlične inovacije, ki so bile doslej na voljo samo v razredu razkošnih vozil. Opel vodi v tehnologiji osvetlitve. Vse različice Mokke so opremljene z najnovejšo generacijo LED luči – od dnevnih luči z značilnim Oplovim podpisom do prednjih meglenk. Nekaj res posebnega v tem segmentu pa so prilagodljivi IntelliLux LED® matrični žarometi, ki skupno vključujejo 14 elementov. Kot pri Opel Insignii, Opel Astri in novi Opel Corsi sistem omogoča vožnjo z ves čas vključenimi dolgimi lučmi. Da ne bi slepili drugih voznikov, sistem z izklopom oziroma zatemnitvijo posameznih elementov s svetili LED iz svetlobnega snopa v nekaj milisekundah ‘izreže’ nasproti vozeča vozila ali vozila na istem voznem pasu – vozniku in sopotnikom v Mokki je na voljo osvetlitev kot na stadionu, le da bleščanje ne moti nikogar. Ker so izbrali izključno osvetlitev s svetili LED, so lahko oblikovalci zasnovali izjemno vitke in raztegnjene zadnje luči, ki poudarijo občutek natančnosti in kakovosti.

Izjemno udobje: Oplova tehnologija sedežev in vrhunska povezljivost

Razvoj sedežev, ki z udobjem par excellence navdušujejo uporabnike, je Oplova stalnica. Na voljo so različni ergonomski sedeži z možnostjo individualnega nastavljanja v šestih smereh. Kupci lahko izberejo športno Alcantaro ali klasično povsem usnjeno oblazinjenje notranjosti – dokaj nenavadno za vozilo v segmentu B. Vrhunec ponudbe je ogrevan sedež s perforiranim usnjenim oblazinjenjem in masažno funkcijo za voznika.

Voznik in sovoznik lahko odložita svoja pametna telefona na poličko v sredinski konzoli. Združljivi telefoni se na polički induktivno (brezžično) polnijo. Gumijasta blazinica prepreči, da bi naprave med vožnjo drsele v različne smeri. Nova ponudba informativno-razvedrilnih sistemov poskrbi za idealne povezave in zabavo voznika in sopotnikov v Mokki. Kupcem sta na voljo sistema Multimedia Radio in Multimedia Navi s 17,8-cm (7”) barvnim zaslonom na dotik pa tudi sistem iz vrha ponudbe Multimedia Navi Pro z visokoločljivim 25,4-cm (10”) barvnim zaslonom na dotik. Zasloni so povezani z novo čisto instrumentalno ploščo in so idealno usmerjeni proti vozniku.

Z aplikacijama Apple CarPlay in Android Auto združljivi večpredstavnostni sistemi omogočajo glasovno upravljanje. OpelConnect, aplikacija myOpel zagotavljajo celo vrsto storitev in možnosti za upravljanje prek pametnega telefona, s katerimi je uporaba Oplovih električnih vozil, kot je nova Mokka-e, še bolj praktična in prijetna. OpelConnect omogoča tudi neposredno povezavo s pomočjo v primeru okvare in SOS klic. Pomoč je možno v nekaj sekundah priklicati s pritiskom na rdečo tipko. Če se pri nezgodi sprožijo varnostne zračne blazine ali zategovalniki varnostnih pasov, sistem samodejno obvesti lokalni center za obveščanje. Navigacija LIVE omogoča upoštevanje sprotnih informacij o prometu pri načrtovanju poti in dinamične obvoze zastojev. Tako voznik in sopotniki še bolj uživajo v sproščeni vožnji.

O Oplu

Opel je eden največjih evropskih proizvajalcev avtomobilov. Podjetje je v Rüsselsheimu v Nemčiji leta 1862 ustanovil Adam Opel. Avtomobile so začeli izdelovati leta 1899. Od avgusta 2017 je Opel del Groupe PSA. Skupaj z britansko sestrsko znamko Vauxhall je podjetje prisotno v več kot 60 državah po vsem svetu, leta 2019 pa so prodali več kot milijon vozil. Opel trenutno izvaja strategijo elektrifikacije za zagotavljanje trajnostnega uspeha in izpolnitev pričakovanj uporabnikov glede mobilnosti v prihodnosti. Do konca leta 2024 bodo vsi evropski modeli osebnih vozil na voljo tudi v različici z električnim pogonom. Ta strategija je del načrta PACE!, s katerim bo Opel trajnostno dobičkonosen, globalen in električen.

Obiščite https://int-media.opel.com

https://twitter.com/opelnewsroom

PR: OPEL

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!