Novice

Nazaj na novice

Vse pogostejša izbira modelov s samodejnimi menjalniki utira pot v elektrificirano prihodnost

Novi Fordovi podatki o prodaji kažejo, da vse več evropskih voznikov izbere vozilo s samodejnim menjalnikom.

Köln, 13. julij 2020– Novi Fordovi podatki o prodaji kažejo, da vse več evropskih voznikov izbere vozilo s samodejnim menjalnikom.

Samo v zadnjih treh letih se je delež prodanih Fordovih osebnih in dostavnih vozil s samodejnim menjalnikompovečal za več kot trikrat– z 10,4 odstotka leta 2017 na 31,3 odstotka v prvih mesecih leta 2020.1

“Medštevilnimi prednostmi samodejnih menjalnikovje tudi ta, da voznikom omogočajo dostop do najsodobnejših tehnologij za pomoč vozniku, ki poskrbijo, da je vse – od parkiranja do vožnje v prometu s pogostim ustavljanjem – veliko preprostejše in udobnejše,” pravi Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Pričakujemo,da se bo ta trend nadaljeval, saj bo v prihodnje vse več ljudi izbralo električna vozila – pri teh pa je samodejni menjalnik del serijske opreme.”

Samodejni menjalnikiso del Fordove ponudbe že skoraj 70 let, čeprav bi današnjo dovršeno tehnologijo težko primerjali s pionirskim menjalnikom Ford-O-Matic, ki je nudil samo tri prestave za vožnjo naprej.

Od zmanjšanja hrupa v kabini do pomoči pri blaženju slabosti med vožnjo – sodobni samodejni menjalniki prinašajo številne prednosti. Med njimi so tuditehnologije za pospeševanje, ki pri uporabi aktivnega tempomata omogočajo, davozilo v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem povsem ustavi in nato samodejno spelje. Možno je tudi samodejno parkiranje s pritiskom na gumb.2

AplikacijaFordPassomogoča voznikom izbranih Fordovih modelov s samodejnim menjalnikom, dana daljavo zaženejo motorter takože pred vožnjo zagotovijo prijetno temperaturo v kabiniin odmrznejo vetrobransko steklov ledeno mrzlih jutrih.3

Opazen trend pri manjših in srednje velikih avtomobilih

Na trend v določeni meri vpliva vse večje število kupcev, ki izbirajo manjše ali srednje velike avtomobile s samodejnim menjalnikom.

Med Fordovimi modeli z velikim porastom deleža samodejnih menjalnikov je tudi Focus: januarja letos je bilo 30,9 odstotka prodanih Focusov opremljenih s samodejnim menjalnikom, leta 2017 pa samo 7 odstotkov.

Tudi modelaFiestainPumaje zdaj možno naročiti s samodejnim menjalnikom, ki omogoča do 15 odstotkov varčnejšo porabo goriva v primerjavi z ustrezno prejšnjo različico Fieste.3

Vzpon dostavnikov s samodejnim menjalnikom

Podobno velja tudi za dostavna vozila:31 odstotkov Fordovih gospodarskih vozil, ki so jih prodali januarja, je bilo opremljenih s samodejnim menjalnikom, leta 2017 pa je delež tovrstnih dostavnikov znašal 13,4 odstotka.

V istem mesecu je bilo19 odstotkov Transitovopremljenih s samodejnim menjalnikom, leta 2018 pa 4,7 odstotka.

Leta 2019 so na petih velikih evropskih trgih največ Fordovih vozil s samodejnim menjalnikom prodali v Nemčiji, sledile pa so ji Francija, Velika Britanija, Španija in Italija.

Pot naprej

Samodejni menjalnikiso del poti proti vse bolj elektrificirani prihodnosti, v kateri voznikom ne bo treba prestavljati – naslednja postaja pa bo uvedba avtonomnega, samovozečega avtomobila.

Novega povsem električnegaMustanga Mach-Eje dejansko možno voziti samo z eno stopalko, saj regenerativno zaviranje, ko voznik umakne nogo s stopalke za pospeševanje, upočasni avto do te mere, da mora le redko pritisniti na zavorno stopalko.

# # #

1. Modeli vozil, ki so na voljo s samodejnim menjalnikom, in so bili vključeni v analizo podatkov o prodaji v 20 evropskih državah: C-MAX, EcoSport, Fiesta, Focus, Galaxy, Mondeo, Mustang, Ranger, S‑MAX, Tourneo Connect, Tourneo Custom, Transit, Transit Connect in Transit Custom. Edge in Kuga nista bila vključena, saj podatki o menjalnikih niso bili na voljo v polnem obsegu. Analiza podatkov vključuje majhen odstotek ‘neznanih’ podatkov, ko podatki o menjalnikih za posamezna vozila niso bili na voljo. Takšnih neznanih podatkov je bilo 10,6 % leta 2017, 4,8 % leta 2018, 0,7 % leta 2019 in 0,9 % leta 2020. Za leto 2020 so bili upoštevani januarski podatki.

2. Če se je vozilo ustavilo za več kot tri sekunde, mora voznik za nadaljevanje vožnje pritisniti na gumb ‘RES’ ali na stopalko za pospeševanje, da sistem spet prevzame upravljanje.Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila.

3. Funkcija za zagon na daljavo je na voljo v državah, kjer je to dovoljeno z zakonom. Za vožnjo mora biti ključ v notranjosti vozila.

4. Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 692/2008. S svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP) homologirana vozila bodo imela podatek o porabi goriva/energije in izpustih CO2tako za novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC) kot za WLTP. WLTP bo najpozneje do konca leta 2020 povsem nadomestil NEDC. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. V času opuščanja NEDC je vzpostavljena primerjava med podatki o porabi goriva in izpustih CO2pri ciklu WLTP in pri ciklu NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.

Fiesta

Moč (KM)

CO2od

(g/km NEDC)

Poraba goriva od (l/100 km NEDC)

CO2od(g/km WLTP)

Poraba goriva od (l/100 km WLTP)

1.0 EcoBoost7-stopenjski samodejni m.

125

104

4,6

127

5,6

Puma

Moč (KM)

CO2od

(g/km NEDC)

Poraba goriva od (l/100 km NEDC)

CO2od(g/km WLTP)

Poraba goriva od (l/100 km WLTP)

1.0 EcoBoost7-stopenjski samodejni m.

125

110

4,9

137

6,0

O družbi Ford Motor Company

Ford Motor Company je globalno podjetje s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Razvija, izdeluje, prodaja in zagotavlja servisno vzdrževanje za celotno paleto Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terencev, vozil z električnim pogonom in razkošnih modelov Lincoln ter finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. Ford si prizadeva postati vodilno podjetje na področju elektrifikacije, avtonomnih vozil in mobilnostnih rešitev. V družbi Ford je po vsem svetu zaposlenih približno 199.000 ljudi. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih ter storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stranwww.corporate.ford.com.

Ford Evropaje odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 53.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 67.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

The Benefits of Automatics

PR - Summit motors Ljubljana

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!