Novice

Nazaj na novice

Podeljene letošnje nagrade IPRA

LLYC je dobitnica letošnje nagrade IPRA (Grand Prix Award 2020), agencija Apriori World pa je prejemnica The Global Contribution Award

LLYC je dobitnica letošnje nagrade IPRA (Grand Prix Award 2020), agencija Apriori World pa je prejemnica The Global Contribution Award

Veliko nagrado leta 2020 (Grand Prix 2020) na področju odnosov z javnostmi, ki jo podeljuje agencija IPRA in se imenuje Golden World Awards for Excellence, je letos odšla v roke španske agenciji LLYC za kampanjo The Last Older Person to Die in Loneliness (Zadnja starejša oseba, ki je umrla v samoti), naročnika The BBK Foundation. Gre za odličen primer nekonvencionalne komunikacijske strategije, zasnovane z namenom, da spodbudi pogovor o tabu temi - osamljenosti med starejšimi. Za grafično predstavitev sporočila so uporabili realistično skulpturo.

The Global Contribution Award (nagrado podeljujejo za globalni prispevek na področju odnosov z javnostmi), ki zasleduje tudi enega od ciljev OZN za trajnostni razvoj, pa je tokrat odšla v roke hrvaške agencije Apriori World in njihovega naročnika Združenje slepih Zagreb. Nagrado so prejeli za projekt Soaps With Dots. Agencija Apriori World, ki jo vodi direktor Danijel Koletić, že šest let sodeluje pro bono z Združenjem slepih Zagreb. Lotili so se zanimivega projekta, izdelave mila Soaps With Dots ki ga proizvaja podjetje Sfera Visia, specializirano za socialno podjetništvo. Omenjeno milo je dober primer, kako preprosta rešitev, reši star problem. Komunikacijska strategija je bila zasnovana z namenom, da poveča dohodke tega socialnega projekta, proizvodnjo mila z

Braillovimi pikami, pa je javnost spodbudila, da to milo podari kot darilo. Projekt izpolnjuje tudi enega od desetih OZN-jevih ciljev, to je zmanjševanje neenakosti.

Soap with Dots (Mila s pikami)

"Letošnji zmagovalec je zasluženo prejel Veliko nagrado saj se je na zelo privlačen in kreativen način lotil pomembne, a pogosto pozabljene problematike," meni Svetlana Stavreva, predsednica IPRA in predsednica žirije: "Začutila sem, da je nagrado Contribution Award 2020 prejela ganljiva in ​​domiselna kampanja, ki je bila resnično namenjena zmanjšanju neenakosti."

Ozadje IPRA

IPRA, International Public Relations Association (Mednarodno združenje za odnose z javnostmi), je vodilno globalno omrežje za strokovnjake odnosov z javnostmi. Članstvo v združenju je individualno in ne korporativno. Namen združenja je nadaljevati razvoj odprte komunikacije in etičnih praks na področju odnosov z javnostmi. IPRA ta cilj uresničuje s priložnostnim mreženjem, svojim kodeksom ravnanja in intelektualnim poklicnim vodenjem. IPRA je organizator letnih nagrad Golden World Awards for Excellence S 60-letnimi izkušnjami je IPRA, ki jo priznavajo tudi Združeni narodi, danes prisotna po vsem svetu, kjer koli izvajajo odnose z javnostmi. IPRA pozdravlja vse strokovnjake, ki z združenjem delijo isti cilj in želijo biti del občestva IPRA po vsem svetu. Za več informacij obiščite: www.ipra.org

Ozadje nagrad Golden World Awards for Excellence.

Letna pobuda IPRA Golden World Awards (GWA), ustanovljena leta 1990, v različnih kategorijah priznava odličnost na področju odnosov z javnostmi po vsem svetu. Prejemniki nagrade so še posebej ponosni na priznanje za oddane projekt. Nagrada namreč pomeni, da njihovo delo ustreza mednarodnim standardom odličnosti na področju odnosov z javnostmi.

Vsako leto podeljujejo tudi veliko nagrado IPRA, Grand Prix for Excellence za projekt, ki si v tekočem letu najbolje ocenjen. Čeprav obstaja veliko državnih in regionalnih nagrad za delo na področju odnosov z javnostmi, resnično šteje le ena: IPRA Golden World Awards (GWA).

PR:

IPRA

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!