Novice

Nazaj na novice

Certifikat kakovosti za Center starejših Zimzelen

To je izziv, da se vsak dan znova odločimo, da bomo delali dobro

Certifikat kakovosti za Center starejših Zimzelen

To je izziv, da se vsak dan znova odločimo, da bomo delali dobro

Topolšica, 27. avgust 2015 – Center starejših Zimzelen je junija uspešno opravil zunanjo presojo za pridobitev certifikata kakovosti po modelu E-Qalin in 27. avgusta 2015 v imenu presojevalske hiše Bureau Veritas prejel certifikat kakovosti. Direktorici Andreji Štefan Bukovič ga je izročil Franci Imperl iz podjetja Firis Imperl, ki je aktivni partner za model kakovosti E-Qalin v Sloveniji. Ob tem je dejal, da modela kakovosti ni brez dobrega vodstva, ki motivira, spodbuja zaposlene in jim daje prostor za nove ideje, predloge.

Zimzelen na poti kakovosti podpira tudi matična družba PV Invest. Njen direktor dr. Janez Rošer je ob čestitkah poudaril, da so v kolektivu Zimzelena vsi zaposleni zavezani kakovosti in je tako pridobljeni certifikat nagrada za skupen trud in delo vseh zaposlenih. "Samo delo pa ni dovolj, za nove nivoje kakovosti sta potrebna tudi ustvarjalnost in podjetnost, ki ju je čutiti v Zimzelenu," je dejal.

Direktorica Zimzelena Andreja Štefan Bukovič je poudarila: "Vrednost projekta kakovosti je v tem, da nas povezuje, tako zaposlene in uporabnike, kot zaposlene med seboj. Z E-Qalinom sodelavci tudi osebno in strokovno rastemo, kolektiv kot celota je zrelejši. Certifikat ni sklepno dejanje, je izziv, da se vsak dan znova in ponovno odločimo, da bomo delali dobro, odgovorno v duhu spoštovanja drug drugega. Kakovost kalimo še naprej, zato ostajamo zvedavi, preprosti in pošteni."

E-Qalin je vseevropski model upravljanja s kakovostjo v domovih za ostarele, posebnih socialnih zavodih, zavodih za usposabljanje in varstveno delovnih centrih ter centrih za socialno delo. Naravnan je na potrebe posameznika, v izvedbo modela pa so vključeni vsi, ki jih delo in življenje v ustanovi zadeva – zaposleni, stanovalci, svojci, obiskovalci, poslovni partnerji, prostovoljci, lokalno in širše okolje.

Zimzelen se je v model vključil leta 2011 z izobraževanji ključnih zaposlenih, nato pa začel s prvim triletnim obdobjem, po katerem je mogoče pristopiti k certificiranju sistema. Vodstvo Zimzelena se je za vpeljavo modela odločilo že po dveh letih delovanja doma, da bi kakovost postala stalnica in pripomogla k oblikovanju organizacijske kulture.

Več informacij:

Diana Janežič, 031-798-368

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!