Novice

Nazaj na novice

KFC SPREMINJA SLOGAN, KI GA JE SPREMLJAL 64 LET!

"It"s Finger Lickin" Good" ali “Za prste obliznit` dobro” je kot kultni slogan KFC spremljal več kot 64 let. Časi se spreminjajo in pri KFC so spoznali, da ob trenutnem dogajanju in ukrepih ljudi ni najprimerneje spodbujati k oblizovanju prstov po odličnem obroku hrustljavega piščanca. To je privedlo do odločitve, da slogan “It`s Finger Lickin` Good” začasno umaknejo iz komunikacijskih besedil.

"Its Finger Lickin\" Good" ali “Za prste obliznit` dobro” je kot kultni slogan KFC spremljal več kot 64 let. Časi se spreminjajo in pri KFC so spoznali, da ob trenutnem dogajanju in ukrepih ljudi ni najprimerneje spodbujati k oblizovanju prstov po odličnem obroku hrustljavega piščanca. To je privedlo do odločitve, da slogan “It`s Finger Lickin` Good” začasno umaknejo iz komunikacijskih besedil.

Pravzaprav je presenetljivo, da je KFC kot blagovna znamka, ki deluje v času nenehnih sprememb, svoj prvotni slogan obdržala več kot pol stoletja. Kako jim je to uspelo? Razlog za dolg obstoj je zagotovo dejstvo, da slogan predstavlja resnico. Povsem preprosto: KFC-piščanec je za prste obliznit` dober. Oblizovanje prstov je namreč po okusnem obroku nekaj naravnega, misel, da bi zavrgli samo en košček popolno pripravljene KFC-jedi, pa ni niti najmanj smešna.

Trenutno pa se mora njihov kultni slogan kljub svoji resničnosti prilagoditi situaciji. Letošnje leto je – kot še nobeno do zdaj – zelo zahtevno in prinaša nove izzive. Z namenom zaščite gostov se je KFC odločil, da začasno umakne slogan, ki ga že leta uporablja v oglasih.

Če smo iskreni, smo v edinstveni situaciji – naš slavni slogan namreč ne ustreza trenutnemu stanju v svetu. Umik slogana pa zagotovo ne bo vplival na kakovost hrane, ki jo obožujejo ljudje po vsem svetu,” obljublja Catherine Tan-Gillespie, direktorica KFC-jevega globalnega marketinga.

V restavracijah KFC bodo gostje še vedno dobili hrano, ki bo “za prste obliznit` dobra”. Pri KFC bodo skrbeli za najvišjo kakovost postrežbe in hrane, hkrati pa bodo upoštevali standarde, ki bodo za goste in zaposlene omogočali najvišjo stopnjo varnosti. Piščanca namreč vedno cvrejo na 170 °C, po cvrtju se hrane dotaknejo le gosti, zaposleni pa si vestno umivajo in razkužujejo roke. Pravzaprav so bili omenjeni standardi v zadnjem četrtletju še dopolnjeni in bolj nadzorovani. Zaposleni v restavracijah preventivno razkužujejo vrečke, priporočena sta brezstično (kartično) poslovanje in redno razkuževanje POS-terminalov.

Na koncu KFC vsem ljubiteljem hrustljavega piščanca sporoča, naj ne skrbijo, saj se bo njihov legendarni slogan vrnil takoj, ko bo za to pravi čas. In še namig. Če ob vsem zapisanem še vedno ne morejo pojesti odličnega piščanca brez oblizovanja prstov, si pred obrokom temeljito umijte roke!

PR - MayerMcCain

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!