Novice

Nazaj na novice

Slovenija se na virtualni londonski borzi WTM predstavlja kot destinacija 5-zvezdičnih gastronomskih in aktivnih doživetij

Slovenija se na virtualni londonski borzi WTM predstavlja kot destinacija 5-zvezdičnih gastronomskih in aktivnih doživetij

Slovenija se na virtualni londonski borzi WTM predstavlja kot destinacija 5-zvezdičnih gastronomskih in aktivnih doživetij

Ljubljana, 11. novembra2020 -Letošnja globalna turistična borza World Travel Market, ki poteka med 9. in 11. novembrom, se tokrat odvija na spletu. Osrednja tema predstavitve na slovenskem virtualnem razstavnem prostoru je Slovenija kot trajnostna destinacija odličnih gastronomskih in aktivnih doživetij. Pravkar se je zaključila novinarska konferenca, ki je virtualno gostila več kot 110predstavnikov britanskih in globalnih medijev. Strokovnjaki turistične panoge izpostavljajo nujnost uvajanja trajnostnega razvoja v turizmu, uporabo novih tehnologij in pospešeno uvajanje ukrepov za varna potovanja turistov.

Letos bi na osrednjem londonskem sejmišču morala potekati že 41. globalna turistična borzaWorld Travel Market, ki pa zaradi trenutne situacije poteka virtualno, z osrednjo tematiko in pod sloganom"Recover. Rebuild. Innovate". Pomen borze kljub izvedbi le na spletu ostaja, saj gre za vodilnoborzo turistične industrije, ki zagotavlja edinstveno priložnost za srečanja, mreženje, pogajanja ter sklepanje poslov na enem mestu. Z virtualno izvedbo borze se udeležencem tudi letos zagotavljajo priložnosti za poglobitev obstoječih in pridobitev novih poslovnih kontaktov.

Simon Zajc,državni sekretar na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo:"Slovenski turizem se redno predstavlja na WTM London, ki je eden najpomembnejših dogodkov globalnega turizma. Zaradi pandemije Covid-19 ta dogodek letos prvič poteka v virtualni obliki. Zahvaljujoč moderni tehnologiji lahko strokovna turistična javnost z vsega svetana ta način letos izmenja svoje izkušnje, mnenja in načrte za okrevanje mednarodnega turizma. Tudi na letošnjem dogodku se predstavlja Slovenija kot privlačna, trajnostno naravnana turistična destinacija, ki je v svojo turistično ponudbo na vseh nivojih uvedla visoke higienske standarde. Prav tako jo predstavljamo kot destinacijo z odlično gastronomijo in 5-zvezdičnimi doživetji. Turizem je ena najpomembnejših panog slovenskega gospodarstva, katerega učinki predstavljajo pomemben, 10-odstotni delež bruto domačega proizvoda. Lansko leto je bilo za slovenski turistični sektor rekordno. Našo državo je obiskalo več kot 6,2 milijona turistov, zabeleženih pa je bilo več kot 15,7 milijona prenočitev. Delež tujih prenočitev je dosegel neverjetnih 72% vseh prenočitev,"je izpostavil in dodaja:"Slovenska vlada se je hitro odzvala na epidemijo korona virusa in že zgodaj sprejela nekatere pomembne ukrepe za pomoč slovenskemu gospodarstvu in turistični industriji. Od začetka krize je bilo na nacionalni ravni sprejetih pet svežnjev ukrepov. Zaključujemo tudi postopek sprejetja šestega svežnja, ki bo vključeval ukrepe, ki bodo pomagali deležnikom, ki jih je pandemija najbolj prizadela. Verjamemo, da bodo uvedeni ukrepi številnim podjetjem pomagali k lažjemu nadaljnjemu poslovanju in ohranitvi delovnih mest."

V virtualnem okolju se od ponedeljka na vnaprej dogovorjenih sestankih srečujejo predstavniki zainteresirane globalne poslovne turistične javnosti s predstavniki slovenskega turizma. Izvedeni spletni sestanki v tem času, ko srečanja v živo niso možna, nadomeščajo mreženje in sklepanje poslov in tako ohranjajo stik slovenskega turizma s ključnimi poslovnimi partnerji na britanskem in globalnem trgu. Pomembo je, da tudi v trenutni situaciji Slovenija na ključnih trgih slovenskega turizma in s ključnimi partnerji izvaja tržno-komunikacijske aktivnosti in s tem ohranja dobro izhodišče za obdobje okrevanja turizma.

Mag. Maja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) je ob tej priložnosti poudarila:"Leto 2020 je zaznamovala odpoved izvedbe številnih turističnih borz in sejmov v živo, med drugim tudi globalne turistične borze WTM London. Vsled velikega pomena borze za vzpostavitev novih in krepitev obstoječih odnosov s tujo turistično poslovno javnostjo se slovenski turizem pod okriljem STO predstavlja tudi na letošnji, tokrat virtualni borzi. Tekom treh dni borze je bilo izvedenih več kot 300 vnaprej dogovorjenih sestankov med slovenskimi turističnimi ponudniki in tujimi turističnimi agenti in organizatorji potovanj. Izvedeni sestanki kažejo veliko zanimanje za Slovenijo s strani evropskih organizatorjev potovanj. Zaradi omejitev, ki jih turizmu prinaša epidemija, je namreč vse več povpraševanja po unikatnih turističnih programih in edinstvenih doživetjih bližnjih evropskih držav, s katerimi organizatorji potovanj nadomeščajo programe v prekomorske destinacije. S prisotnostjo na WTM Virtual pomembno prispevamo k ohranjanju pozornosti medijske in strokovne javnosti do Slovenije kot trajnostne destinacije za edinstvena, še posebej pa gastronomska in aktivna doživetja. Vidni predstavniki potovalne industrije izpostavljajo velik pomen povezanosti vladnih ukrepov s trajnostnim ravnanjem, kar v slovenskem turizmu razvijamo že več let in je naša velika konkurenčna prednost. Pravkar se je zaključilo tudi srečanje s predstavniki britanskih in globalnih medijev, ki smo jih navdušili nad Slovenijo kot trajnostno deželo za aktivna in gastronomska doživetja, še posebej v povezavi Slovenije kot nosilke naziva Evropska gastronomska regija 2021 in nove Michelinove destinacije."​

Izjave ostalih govorcev novinarske konference, izjave predstavnikov gospodarstva, več informacij o programu borze WTM, trendih, ki jih borza napoveduje za jutrišnji turizem in predstavitvi na slovenski virtualni stojnici si lahko preberete vmedijskem središču.

PR:

STO

Dimičeva ulica 13SI-1000Ljubljana, Slovenija

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!