Novice

Nazaj na novice

TURISTIČNI VODNIK, KI NI VRGEL PUŠKE V KORUZO

Turistični vodnik Tine Aćimović se je kot številni turistični delavci zaradi Covid-19 situacije znašel na robu preživetja, a je kljub krizi našel novo poslovno priložnost. V sodelovanju z ilustratorjem Jernejem Žumerjem, ki ustvarja pod imenom Stokto, in oblikovalko Nino Čavž je ustvaril prav prijeten koleDAR.

TURISTIČNI VODNIK, KI NI VRGEL PUŠKE V KORUZO

Turistični vodnik Tine Aćimović se je kot številni turistični delavci zaradi Covid-19 situacije znašel na robu preživetja, a je kljub krizi našel novo poslovno priložnost. V sodelovanju z ilustratorjem Jernejem Žumerjem, ki ustvarja pod imenomStokto, in oblikovalkoNino Čavžje ustvaril prav prijeten koleDAR. Njegova glavna posebnost so ilustracije slovenskih frazemov in metafor, kot jeiti rakom žvižgat,ali panaj te koklja brcne. Poudariti je treba, da gre za dobesedne ilustracije. Gre za prvi izdelek pod okriljem znamke BLIŽJE, katere ime izvira iz filozofije in vrednot le-te.

Tine je svojo podjetniško idejo razvil v okviru PONI LUR (krajše za POdjetno Nad Izzive v ljubljanski urbani regiji), katerega glavni namen je spodbujanje podjetništva in razvoj poslovnih idej do te faze, da lahko kot poslovni subjekt vstopiš na trg in na njem preživiš. Ker je že dolgo imel kar nekaj poslovnih idej v mislih, se je odločil prijaviti in bil s svojo prijavo uspešen. Sedaj skupaj s še 10 izbranimi na Regionalni razvojni agenciji Ljubljanske urbane regije (RRA LUR) do konca januarja 2021 pili svojo poslovno idejo, ki pa dobiva vedno bolj konkretno obliko.

Tine zase pravi, da je turistični vodnik, ki ni vrgel puške v koruzo. Po 10 letih uspešnega dela na tem področju in rekordni turistični sezoni v letu 2019 se je znašel v nezavidljivi situaciji in eni najhujših preizkušenj v svojem življenju. V trenutku se mu je sesul ves predviden letni zaslužek kakor hiša iz kart. Zato si je zadal, da se takoj usmeri v iskanje novih poklicnih usmeritev in priložnosti. Pri tem mu program PONI LUR štiri mesece nudi vso potrebno infrastrukturo, poleg tega pa pridobiva znanja z vseh področji, ki so nujno potrebna za uspešen vstop na podjetniško pot.

Ideja o inovativnih turističnih spominkih, ki bi na ta nasičeni trg pripeljali svežino, se mu je porodila že med turističnimi vodenji. "Želel sem ustvariti spominke, ki so hkrati avtohtoni, lokalni, a tudi trendovski in dizajnerski. In nekako tako se je v mojih sivih celicah porodila ideja o dobesednih ilustracijah slovenskih pregovorov in frazemov. Ko bi tujci spoznavali posebnosti slovenskega jezika preko teh ilustracij, bi tako izvedeli več o našem jeziku in o slovenski kulturi na splošno. Bili bi naši kulturi bližje - od tod izvira ime znamke - BLIŽJE”,pove Tine.Več o njej lahko izveste na uradni spletni straniwww.blizje.siali uradnem FB profiluhttps://www.facebook.com/KoleDAR.Blizje.

Kriza pa je prisilila diplomanta tržnega komuniciranja v redefiniranje ciljne skupine, saj turistov v teh časih skorajda ni, zato se je v prvi fazi odločil za oblikovanje stenskega koledarja, ki je pritegnil že veliko pozornosti. Z znamko BLIŽJE ima velike načrte, saj namerava vsak mesec razširiti nov izbor izdelkov. Te bo krasila ilustracija, ki se pojavlja ta isti mesec na koleDARju. In kakšni so njegovi načrti za v prihodnje?

"Razmišljam, da bi dodal ilustracije tudi v drugih jezikih. Še posebej, ker je smisel znamke, da v tem z nacionalistično retoriko nabitem in polarizajočem svetu opozorijo na kulturne razlike (kar se kaže skozi jezik in frazeme), ki nas bogatijo in delajo ta svet tako lepo barvit in pisan", je izpostavil.

Tinetova zgodba predstavlja svetlo točko v teh časih in dokazuje, da se da. Tudi v teh časih. In da je uspeh bližje, kot je videti. Že v začetku naslednjega leta bo namreč priložnost dobila nova skupina posameznikov, ki si želijo uresničiti svojo inovativno podjetniško idejo. Razpis za prijavo v PONI LUR bo objavljen v začetku meseca januarja na spletni straniwww.rralur.si.

PR:BLIŽJE| Tržaška cesta 51, Ljubljana

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!