Novice

Nazaj na novice

Samsung z osmimi prestižnimi nagradami Clio

Dve zlati, štiri srebrne in dve bronasti nagradi Clio za Safety Truck in aplikacijo Look At Me

Samsung z osmimi prestižnimi nagradami Clio

Dve zlati, štiri srebrne in dve bronasti nagradi Clio za Safety Truck in aplikacijo Look At Me

Seul, Ljubljana, 2. oktober 2015 – Družba Samsung Electronics je bila ponovno nagrajena za svoje inovativne dosežke, ki prinašajo izboljšave za boljši jutri, saj je na mednarodnem oglaševalskem festivalu in podelitvi nagrad Clio za tehnološko rešitev Safety Truck in mobilno aplikacijo Look at me prejela osem nagrad Clio - dve zlati, štiri srebrne in dve bronasti. Priznanje je toliko večje, ker festival Clio ob festivalih v Cannesu in New Yorku spada med tri najpomembnejše dogodke oglaševalske oz. kreativne industrije na svetu.

Tehnološka rešitev Safety Truck, s katero družba Samsung predstavlja inovativen način za večjo varnost na cesti, je prejela dve zlati nagradi Clio v kategorijah Digital in Out of Home ter tri srebrne v kategorijah Direct, Engagement/Experiential in Innovative. Odličnost rešitve Safety Truck je bila junija letos nagrajena tudi na oglaševalskem festivalu v Cannesu, kjer je prejela tri zlate in tri srebrne kanske leve ter leva v najprestižnejši kategoriji titanskih in celostnih oglaševalskih akcij.

Rešitev Safety Truck so razvili v Argentini, ki je znana po nevarnih enopasovnih cestah in se tudi uvršča med države z najvišjim številom žrtev prometnih nesreč na svetu. Safety Truck tako predstavlja inovativno rešitev, ki bi lahko pripomogla k večji varnosti na cesti in s tem rešila številna človeška življenja: deluje namreč tako, da kamera na sprednjem delu tovornjaka snema dogajanje na cesti pred njim in to predvaja na štirih monitorjih na zadnjem delu vozila. Vozniki, ki vozijo za tovornjakom, imajo tako boljši pregled nad prometom na cesti, zato se lahko pametneje odločijo, ali je možno varno prehitevanje ali ne.

Na oglaševalskem festivalu in podelitvi nagrad Clio je bila nagrajena tudi aplikacija Look At Me, mobilna aplikacija s programom aktivnosti, namenjena otrokom z avtizmom, katerim pomaga pri komuniciranju in vzpostavljanju očesnega stika. Aplikacija je v kategorijah Digital, Direct in Engagement/Experiential prejela eno srebrno in dve bronasti nagradi Clio.

"Naše delo odraža moto naše znamke, ki na prvo mesto postavlja kakovost življenj naših uporabnikov. Našo predanost je prepoznala tudi strokovna žirija festivala Clio, dosežki pa so bili nagrajeni tudi na kanskem festivalu,“ je dejal, Dr. WP Hong, predsednik in direktor trženja v družbi Samsung, in dodal: "Samsung bo še naprej razvijal inovativne kampanje in produkte, ki bodo v življenja uporabnikov prinesli korenite izboljšave.”

Mednarodni oglaševalski festival Clio, ki letos beleži 56 let delovanja, predstavlja izbor najboljših kampanj vodilnih globalnih blagovnih znamk, ki jih nagrajuje v kategorijah Digital, Out Of Home, Content, Contract in Engagement/Experiential.

Družba Samsung je leta 2014 sicer prejela rekordno število nagrad Clio - pet srebrnih in pet bronastih nagrad za sedem kampanj. Med drugim sta bili nagrajeni aplikaciji Power Sleep, ki pametne telefone po svetu povezuje v ogromno omrežje in uporabnikom aplikacije omogoča darovanje moči pametnih telefonov v raziskovalne namene, in S-Drive, ki predstavlja inovativno iniciativo za oblikovanje naslednje generacije varnih voznikov, saj pametne telefone iz motnje med vožnjo spremeni v orodje, ki spodbuja in nagrajuje varno vožnjo.

# # #

O družbi Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co. navdihuje svet in oblikuje prihodnost s svojimi prodornimi zamislimi in tehnologijami. S stalnim inoviranjem in razvojem spreminjamo svetove televizorjev, pametnih telefonov, tabličnih računalnikov, tiskalnikov, fotoaparatov, digitalnih naprav, bele tehnike, medicinskih naprav, omrežnih sistemov in polprevodnikov. Prav tako smo na čelu razvoja medmrežja stvari, del katerega sta Samsungovi iniciativi Digital Health in Smart Home. Družba zaposluje 319.000 ljudi v 84 državah in ima letno prodajo v višini 196 milijard ameriških dolarjev. Za več informacij obiščitenašo uradno spletno stran www.samsung.com ali uradni blog global.samsungtomorrow.com.

Kontakt za medije: Samsung Electronics Austria GmbH (SEAD Business Unit), Ljubljana Branch Office, Letališka cesta 29a,

1000 Ljubljana, Slovenija, Marketing Manager SI & Corporate Marketing, Tomaž Semič,t.semic@samsung.com

ali

Anja Rejc, +386 (0)40 16 88 51, anja.rejc@grayling.com

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!