Novice

Nazaj na novice

Fructal pogumno vstopa na kitajski trg

Na največjem sejmu spletne prodaje v Hangzhou, na Kitajskem, so bili predstavljeni izdelki Fructala. Fructal je bil tudi edina blagovnaznamka iz Slovenije na tem sejmu. Izdelki Fructala so zbudili veliko zanimanja med obiskovalci, posebno pozornost pa jim je namenil Jack Ma, predsednika uprave Alibabe -­- največjega e-­-trgovca na svetu, ki je na sejmu tudi poskusil Fructalov sok

Fructal pogumno vstopa na kitajski trg

Na največjem sejmu spletne prodaje v Hangzhou, na Kitajskem, so bili predstavljeni izdelki Fructala.

Fructal je bil tudi edina blagovnaznamka iz Slovenije na tem sejmu. Izdelki Fructala so zbudili veliko

zanimanja med obiskovalci, posebno pozornost pa jim je namenil Jack Ma, predsednika uprave

Alibabe -­- največjega e-­-trgovca na svetu, ki je na sejmu tudi poskusil Fructalov sok. V Fructalu s

tem nadaljujejo začrtano pot ekspanzije poslovanja, ki so jo začeli lani oktobra na sejmu SIAL v Parizu. Tam so največji interes za sodelovanje izkazali ravno poslovni partnerji iz Kitajske, kakor tudi

iz Srednjega in Bližnjega vzhoda, južnih držav Afrike, Daljnega vzhoda in Japonskem.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!