Novice

Nazaj na novice

Slovenija se na borzi WTM London predstavlja kot zelena, aktivna in zdrava destinacija

Slovenija se je na borzi WTM London britanskim in globalnim medijem predstavila kot zelena, aktivna in zdrava destinacija ter z Ljubljano kot zeleno prestolnice Evrope 2016

Sporočilo za javnost

Slovenija se je na borzi WTM London britanskim in globalnim medijem predstavila kot zelena, aktivna in zdrava destinacija ter z Ljubljano kot zeleno prestolnice Evrope 2016

Slovenija se na borzi WTM predstavlja

z Ljubljano kot Zeleno prestolnico Evrope 2016 ter

kot zelena, aktivna in zdrava destinacija

London, 3. november 2015 – Danes je v okviru predstavitve Slovenije in slovenskega turizma na slovenski stojnici na borzi WTM London potekal zajtrk in druženje predstavnikov slovenskega turizma ter predstavnikov britanskih in globalnih medijev. Druženje s predstavniki medijev je potekalo ob verjetno najbolj zdravem zajtrku na letošnji globalni turistični borzi WTM. Prisotne sta nagovorili mag. Maja Pak, v.d. direktorice Slovenske turistične organizacije in Petra Stušek, direktorica Turizem Ljubljana.

Skladno s predstavitvijo Slovenije, slovenskega turizma in Ljubljane, to je v luči zelenega oz. trajnostnega razvoja in trženja naše dežele, je srečanje z novinarji na slovenski stojnici potekalo ob zdravem zajtrku.

Mag. Maja Pak, v.d. direktorice Slovenske turistične organizacije: "Letos praznujemo 20-letnico STO in že od prvega leta našega delovanja se vsako leto predstavljamo na eni največjih turističnih borz na svetu, na borzi WTM v Londonu. Borza je odlična priložnost za seznanitev globalne poslovne turistične in medijske javnosti o dogodkih in aktivnostih v Sloveniji in slovenskem turizmu. Rdeča nit letošnje predstavitve na slovenski stojnici je Ljubljana kot zelena prestolnica Evrope 2016 in predstavitev Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije. Kontinuirana prisotnost na trgu, večja intenzivnost promocije v tem letu in opaznost Slovenije pri britanskih medijih so vplivali na visoko rast števila turistov iz Velike Britanije. V prvih devetih mesecih letošnjega leta beležimo za 23 % več britanskih turistov. Britanski trg predstavlja s 4 % prihodov peti najpomembnejši trg slovenskega turizma. Med najbolj priljubljenimi destinacijami teh gostov iz Velike Britanije so že tradicionalno gorske občine, na drugem mestu pa se nahaja Ljubljana, letošnji osrednji partner predstavitve Slovenije na borzi WTM. Vse večjo obiskanost s strani gostov iz Britanije pa beležijo slovenska naravna zdravilišča – v prvih osmih mesecih 38 %. Britanski gostje se glede na dolžino bivanja med tujimi turisti za Rusi in Nizozemci uvrščajo na tretje mesto, s povprečno dobo bivanja treh dni."

Osrednji partner nastopa Slovenije na letošnji globalni turistični borzi WTM London je Turizem Ljubljana z nazivom "Ljubljana - zelena prestolnica Evrope 2016" in s spremljevalno temo "Okusi Ljubljane". Slovenija na britanskem trgu namreč nadaljuje s predstavitvijo naše dežele kot zelene, aktivne in zdrave destinacije.

Petra Stušek, direktorica Turizem Ljubljana: "Naziv Zelena prestolnica Evrope 2016 pomeni potrditev za vsa naša prizadevanja v preteklih letih in nam hkrati daje zagon za nadaljevanje v tej smeri. Verjamemo v trajnostni razvoj turizma, še posebej za mestne destinacije, saj bomo s tem omogočili kakovost bivanja, kot smo je deležni sami, tudi prihodnjim generacijam."

Ob priložnosti današnjega druženja s predstavniki medijev je bila podeljena tudi nagrada za najboljši prispevek o Sloveniji v letu 2015 v angleškem jeziku, ki je bil izbran med več kot 100 ključnimi objavami o Sloveniji in njeni turistični ponudbi. Nagrado je Graemu Gourlayu za prispevek "Snow Bound" v The Geographical predala Eva Štravs Podlogar, v.d. direktorice Direktorata za turizem in internacionalizacijo na MGRT.

Eva Štravs Podlogar, v.d. direktorice Direktorata za turizem in internacionalizacijo na MGRT: "V Londonu poteka ena največjih svetovnih turističnih borz na svetu in Slovenija tudi tukaj zadnja leta utrjuje podobo trajnostne, zelene destinacije. Tako zelo odmevna promocijska kampanja Krepitev prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije, ki smo jo z 3,7 milijoni evrov evropskih sredstev podprli na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo ter je potekala tudi v Veliki Britaniji, kot tudi zelo uspešno turistično leto 2015, dokazujejo, da je promocija Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave edina pravilna. Izjemna narava ter vrhunska in avtentična doživetja so tisto, česar si želijo naši gostje. Ker je pomen turizma v Sloveniji zelo velik in predstavlja kar 13 % BDP in 2 milijardi evrov prilivov iz naslova izvoza potovanj, na ministrstvu vse moči usmerjamo v zagotovitev ustreznih finančnih sredstev za še bolj prodorno in učinkovito trženje Slovenije na tujih trgih. Naš cilj je iz dveh milijard evrov postopno ustvariti tri. In zato je izjemnega pomena, da smo prisotni, opazni in vidni. Še več - zavedamo se, da je naša naloga oz. naloga Slovenske turistične organizacije, da to še nadgradimo – ni več dovolj, da se samo predstavljamo, pomembno je, da pri ljudeh res ustvarimo željo, da nas obiščejo."

Glavni namen zajtrka s predstavniki medijev je vzdrževanje odličnih odnosov, ki jih imamo s ključnimi britanskimi mediji, saj veljajo - predvsem časopisi in njihove spletne izdaje - za najbolj brane svetovne medije.

Slovenija in slovenski turizem je v tem letu deležna zelo velike pozornosti v britanskem medijskem prostoru; do avgusta smo zabeležili več kot 85 avtorskih prispevkov, izračunan doseg, glede na cirkulacijo medijev, pa je bil 25.099.255 bralcev. Protivrednost teh objav glede na ceno oglasnega prostora v istih medijih znaša 1,4 milijona evrov.

O Sloveniji smo tako letos lahko brali v vseh pomembnejših britanskih medijih kot so Daily Telegraph, Guardian, The Sunday Times, Lonely Planet, Daily Mirror, The Sun, The Independent, Huffington Post, Rough Guides in drugi. V nastajanju so tudi vsaj tri nove edicije turističnih vodnikov v angleškem jeziku.

Slovenija se na borzi WTM London 2015 predstavlja s 152 m2 veliko stojnico že tradicionalno na eni najbolj obiskanih lokacij, na vhodu N3, poleg glavnega vhoda West entrance gate, kjer se predstavljajo tudi druge evropske države. Na slovenski stojnici se v organizaciji Slovenske turistične organizacije letos predstavlja 18 slovenskih podjetij: Adria Airways, Alpe Adria Golf, Alpinum hoteli – hotel Jezero, Happy Tours DMC, HIT Holidays Kranjska Gora, Julijske Alpe, Kompas DMC, Turistična agencija M Tours Bled, Palma Tour Operator & DMC, Postojnska jama, Radisson Blu Plaza Hotel Ljubljana, Sava Hotels & Resorts, Sportina hoteli Bled, Terme Olimia, Thermana Laško, Turizem Ljubljana, Union Hotels in Zavod za kulturne prireditve in turizem Celeia Celje.

Globalna turistična borza World Travel Market je ena največjih svetovnih turističnih borz na svetu, ki tradicionalno poteka prvi teden novembra v Londonu. Gre tudi za dogodek, ki v londonsko razstavišče ExCel za nekaj dni pritegne celotno svetovno turistično industrijo, dogajanje na borzi pa spremljajo globalni turistični mediji - vsako leto je na borzi prisotnih več kot 2.000 mednarodnih medijev.

Borza WTM London se osredotoča na zadnje trende v turizmu, ob predstavitvah v dvoranah sejmišča pa poteka tudi vrsta spremljevalnih dogodkov, od srečanj najvišjih predstavnikov posameznih držav udeleženk do tematskih predavanj in predstavitev znanstveno-raziskovalnih dosežkov na področju turizma. Sejmišče ExCEl in London v času borze WTM zaznamujejo številne medijske predstavitve, novinarske konference, sprejemi, srečanja in izmenjave strokovnih javnosti.

V zadnjih petih letih se je število obiskovalcev borze povečalo za 20 %, borzo pa je v letu 2014 obiskalo več kot 50.000 poslovnih obiskovalcev, mednarodnih novinarjev in vladnih predstavnikov. Borza tudi letos ostaja zaprta za splošno javnost.

Več informacij o borzi WTM London je na voljo tukaj.

Livija Kovač Kostantinovič

Slovenska turistična organizacija

T: 01 589 85 65 E: livija.kovac@slovenia.info

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!