Novice

Nazaj na novice

Vitka in inovativna Astra zapeljala na slovenske ceste

z novo Astro, ki je ta mesec zapeljala tudi na slovenske ceste, Opel predstavlja enajsto generacijo kompaktnega vozila izdelanega in prodanega v več kot 24 milijonih.

Vitka in inovativna Astra zapeljala na slovenske ceste

· Vitka linija: do 200 kilogramov lažja

· Okretna, varčna, tiha: na voljo le z zadnjo generacijo motorjev

· Pametna zasnova: manjše zunanje mere, več prostora in udobja v notranjosti

· Prvenec za informativno zabavni sistem: IntelliLink R 4.0 z vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto

· Prva v razredu: pametne matrične luči IntelliLux LED

· Dovršena podpora: tehnologije in sistemi pomoči vozniku iz višjih razredov

· Wellness sedeži: funkcije masaže, prezračevanja in nastavitve širine sedežev

· Na voljo od 14.990 evrov

Ljubljana. Z novo Astro Opel predstavlja enajsto generacijo kompaktnega vozila izdelanega in prodanega v več kot 24 milijonih. Njen razvoj je trasiral vizionarski študijski avtomobil Monza, predstavljen na avtomobilski razstavi v Frankfurtu leta 2013. Zato so bile pri razvoju Astre odločilne tri značilnosti: učinkovitost, inovativnost in dinamičnost. Nova Astra temelji na povsem novi lahki arhitekturi vozila, ki je na voljo le z najnovejšo generacijo motorjev in ponuja funkcije, prej znane le iz višjih razredov.

NOVA ZASNOVA

V primerjavi s predhodno Astro je nova lažja od 120 do 200 kilogramov, odvisno od različice in opremljenosti. Za tovrstno, odločno zmanjšanje mase je ključnega pomena povsem nova zgradba vozila. Ob tem je bil sleherni sestavni del zasnovan za zagotavljanje lahke zgradbe vozila v celoti. Tako je masa karoserije zmanjšana s 357 kilogramov na 280 kilogramov oziroma za 20 odstotkov. Zmanjšanje mase za 50 kilogramov je bilo doseženo tudi s pomočjo posebnega lahkega jekla, kompaktnih nosilnih okvirjev in zmanjšano maso elementov vpetja prednjih in zadnjih koles na podvozju.

MOTORJI

Motorji nove Astre sodijo v najsodobnejšo ponudbo pogonskih agregatov na trgu. To so dizelski in bencinski motorji z delovno prostornino do 1,6 litra, z največjimi močmi od 70 kW/95 KM do 147 kW/200 KM. Povezujejo jih izjemna učinkovitost, odzivnost in tekoče delovanje. Na bencinski strani stoji na izhodišču ponudbe motor 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo (77 kW/105 KM). Zaradi marsičesa posebej izstopa povsem nov motor 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo, štirivaljnik iz enake motorne družine kot manjši in manj zmogljiv trivaljnik. Povsem iz aluminija izdelan motor bo med kupce prišel v izvedbi največje moči 110 kW/150 KM. Navduši z dinamično odzivnostjo, velikimi zmogljivostmi in majhno porabo goriva. K zmanjšanju mase avtomobila prispeva tudi zgradba motorja 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo. Po novem je namreč blok iz aluminija in v primerjavi z litoželeznim blokom aktualnega 1,4-litrskega motorja s turbinskim polnilnikom je lažji za 10 kilogramov. Na začetek dizelske ponudbe je postavljen motor 1.6 CDTI z največjo močjo 70 kW/95 KM.

PAMETNA ZASNOVA

Nova Astra ni manjša le na pogled, marveč resnično manjša. V dolžino meri 4,37 metra in je skorajda pet centimetrov krajša kot model, ki ga zamenjuje. Z višino 1,46 metra je sočasno za 2,6 centimetra nižja. Manjše zunanje mere večajo aerodinamičnost in učinkovitost. Vrednost količnika zračnega upora nove Astre znaša 0,285. Nova Astra je manjša navzven, večja navznoter. Oplovi inženirji so uspešno združili, na prvi pogled nezdružljivo. Tako je kljub temu, da je bila medosna razdalja zmanjšana za dva centimetra, v notranjosti več prostora. Z na novo zasnovanimi sedeži, so potniki zadaj deležni dodatnih 35 mm prostora za noge. Povečana je bila razdalja med prednjimi in zadnjimi sedeži. S tem je povečano udobje vožnje in občutek prostornosti. Oblike zunanjosti se prenašajo tudi v notranjost preko visokokakovostne armaturne plošče. Tako je tudi notranjost nove Astre zasnovana povsem na novo. Označujejo jo velika preglednost, z zmanjšanim številom stikal in velikim barvnim zaslonom za upravljanje na dotik na sredinski konzoli.

INTELLILINK

Nova generacija informativno zabavnega sistema IntelliLink bo prvič vgrajena prav v novi Astri. Sistem je za lažjo povezavo s pametnimi telefoni združljiv z vmesnikoma Android Auto in Apple CarPlay. Tudi to možnost nova Astra ponuja prva v razredu. Vmesnika omogočata vsestransko združitev in uporabo pametnih telefonov v avtomobilu. Aplikacije in funkcije sistema se upravlja preko velikega zaslona na dotik nameščenega na sredinski konzoli ali preko stikal na volanu.

INTELLILUX IN OPEL EYE

Med absolutne novosti in vrhunske varnostne rešitve nove Astre se uvršča tudi popolnoma nov, patentirano Oplov sistem matričnih luči IntelliLux LED nove generacije. Sistem z novo Astro prvič vstopa v kompakten avtomobilski razred. Omogoča vožnjo z neprekinjeno uporabo nezasenčenih luči, ne, da bi bil ob tem zaslepljen kateri od udeležencev prometa. Sistem deluje s pomočjo sprednje kamere Opel Eye.

Uporabniki novih Aster bodo deležni vsestranske podpore in zagotavljanja najvišje ravni varnosti tudi z drugimi sistemi. Nabor sistemov je za ostale avtomobile kompaktnega avtomobilskega razreda neprimerljiv in enkraten. Sistemi kot so Traffic Sign Assistant, Lane Keep Assist s sistemom Lane Departure Warning, Following Distance Indicator in Forward Collision Alert with Collision Imminent Braking ne zagotavljajo le večjega udobja, marveč tudi odločno večje varnosti. Tempomat z omejitvijo hitrosti pomaga vozniku vedno in povsod ohranjati hitrost vožnje v okviru dovoljenega. Advanced Park Assist veča udobje vožnje s samodejnim parkiranjem. To se sproži s preprostim pritiskom na stikalo. Kamera zadaj se vključi, ko je izbrana prestava za vzvratno vožnjo. Sistem Side Blind Spot Alert pa odkriva ovire v oddaljenosti treh metrov od vozila na boku.

AGR SEDEŽI

Med izjemne rešitve nove Astre sodijo tudi sedeži s certifikatom AGR, združenja za zdravo hrbtenico. Tako se nadaljuje tradicija Opla z zagotavljanjem izjemnih ergonomičnih sedežev. Ti po novem zagotavljajo še več udobja, saj jih je mogoče nastaviti v 18 smeri. Ob tem so opremljeni tudi s funkcijami masiranja, prezračevanja in omogočajo individualno nastavitev širine sedala. Za doplačilo je mogoče zadnje sedeže opremiti z dodatkom, ki poveča udobje sedenja.

PONUDBA

Astra je na voljo v štirih različicah opreme: Selection, Enjoy, Innovation in Dynamic. Njena ponudba se prične pri 14.990 evrih za opremo Selection z 1,4-litrskim bencinskim motorjem s 74kW/100KM in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Osnovna prema različice med drugim vključuje šest zračnih blazin, elektronski sistem stabilnosti (ESP), klimatsko napravo, radio RT300 z Bluetoothom, USB priključek, električni pomik prednjih stekel, ogrevani zunanji vzvratni ogledali z električnim nastavljanjem in samodejni vklop dnevnih luči. Vstopna Astra z dizelski motorjem 1.6 CDTI z močjo 70kW/95KM in opremo Selection pa je na voljo za 17.590 evrov.

Ponudba dodatne opreme in doplačila:

1.4 (74 kW/105 KM) MT5 bencinski motor 0 EUR

1.0 (78kW/100KM) MT6 Start/Stop bencinski motor 1.200 EUR

Easytronic menjalnik 700 EUR

1.4 (92 kW/125 KM) MT6 bencinski motor 1,300 EUR

1.4 (110 kW/150 KM) MT6 Start/Stop bencinski motor 2,300 EUR

1.6 (81 kW/110 KM) MT6 Start/Stop bencinski motor 3,000 EUR

1.6 (100 kW/136 KM) MT6 Start/Stop dizelski motor 3,500 EUR

Avtomatski menjalnik 700 EUR

IntelliLux matrični žarometi 1.200 EUR

Paket udobja I 510 EUR

(Paket preglednosti in osvetlitve, Paket notranje osvetlitve, Alarmni sistem, Prednji meglenki)

Paket udobja II 700 EUR

(Paket preglednosti in osvetlitve, Paket notranje osvetlitve, Park Pilot, spredaj in zadaj, 6 vrhunskih zvočnikov, Dvopodročna klimatska naprava)

Povsem nova Astra ni le bolj varna, udobna, atraktivna in modernejša, kot kadarkoli doslej. Je tudi lažja, učinkovitejša, bolj gibčna in bolj aerodinamična. Predstavlja Oplovo pot v prihodnost.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!