Novice

Nazaj na novice

Ali je objave smiselno šteti oz. zakaj objava ni enaka objavi??

Poenostavljeno lahko rečemo, da korporativno identiteto v medijih določa vse, kar so mediji o določeni korporaciji objavili v daljšem časovnem obdobju. Vse medijske objave tako tvorijo celotno publiciteto. Da bi jo razumeli, moramo analizirati vsako objavo posebej. Ko predstavljamo rezultate, pa naletimo na problem. Samo štetje ni dovolj.

Poenostavljeno lahko rečemo, da korporativno identiteto v medijih določa vse, kar so mediji o določeni korporaciji objavili v daljšem časovnem obdobju. Vse medijske objave tako tvorijo celotno publiciteto. Da bi jo razumeli, moramo analizirati vsako objavo posebej. Ko predstavljamo rezultate, pa naletimo na problem. Samo štetje ni dovolj.

Publiciteta in objava sta v podobnem razmerju, kot gozd in drevo. Za opis gozda ne zadošča samo, da preštejemo drevesa. Drevesa so različnih dimenzij, oblik, vrst, poleg tega je v gozdu še grmovje, podrast… Dva kmeta s po 300 drevesi verjetno nimata enakega gozda. Prvi ima morda 300 mogočnih hrastov, drugi 300 vitkih bréz… Enako je z objavami. Udarna novica na naslovnici osrednjega slovenskega časopisa ne more biti enako ovrednotena kot omemba vašega podjetja ali institucije med 45 sponzorji gasilske veselice v lokalnem časopisu manjšega kraja. Razumeti moramo, da je objava rezultat kompleksnega procesa, v katerem avtor in uredništvo s površino/časom, kontekstom, obliko, mnenjem in vsebino objave izkažeta odnos do posamezne zadeve. Ravno po teh lastnostih se objave med seboj razlikujejo.

Da bi numerično izrazili potencial posamezne objave, smo razvili uravnotežen model točkovanja. Kvalitativni del tega modela upošteva kognitivne aspekte določene objave, kvantitativni pa upošteva doseg medija ter površino ali trajanje posamezne objave. Vsaka objava tako lahko dobi od najmanj 0,1 do največ 10 točk. Torej, avgusta ste imeli 18 negativnih objav, septembra pa 14. Ste prepričani, da ste bili septembra bolj uspešni? So mediji bili do vas res bolj prizanesljivi? IZKORISTITE POSEBNO OKTOBRSKO AKCIJO IN NAROČITE BREZPLAČNO PREIZKUSNO ANALIZO KVALIA+, KI OBJAV NE BO SAMO PREŠTELA!

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!