Novice

Nazaj na novice

Širokosrčno: P&G in Tuš podarjata učencem in dijakom 6.200 malic

Ljubljana, 1. februar 2016 - Da bi zagotovili enakopravne pogoje izobrazbe za vse otroke in s tem njihovo svetlejšo prihodnost, bodo blagovne znamke P&G in podjetje Tuš v okviru projekta podariMalico omogočili 6.200 malic učencem in dijakom, ki to pomoč potrebujejo. V mesecu februarju lahko dobrodelni projekt podprete z nakupom izdelkov izbranih blagovnih znamk P&G v trgovinah Tuš, ki so v gospodinjstvu nepogrešljivi, učencem in dijakom pa tako polepšajo vsakdan z malico, ki si je sicer ne morejo privoščiti.

Širokosrčno: P&G in Tuš podarjata učencem in dijakom 6.200 malic

Ljubljana, 1. februar 2016 - Da bi zagotovili enakopravne pogoje izobrazbe za vse otroke in s tem njihovo svetlejšo prihodnost, bodo blagovne znamke P&G in podjetje Tuš v okviru projekta podariMalico omogočili 6.200 malic učencem in dijakom, ki to pomoč potrebujejo. V mesecu februarju lahko dobrodelni projekt podprete z nakupom izdelkov izbranih blagovnih znamk P&G v trgovinah Tuš, ki so v gospodinjstvu nepogrešljivi, učencem in dijakom pa tako polepšajo vsakdan z malico, ki si je sicer ne morejo privoščiti.

Otroci bi se v šolskih klopeh morali osredotočati le na učenje, ki ga popestrijo z igro, vse prevečkrat pa se zgodi, da razmišljajo tudi o svojih praznih želodčkih. Po zbranih podatkih je v šolah, ki so vključene v projekt podariMalico, približno 3.500 otrok, ki potrebujejo pomoč pri sofinanciranju šolske prehrane. V družbah P&G in Tuš si želijo pomagati, zato so združili moči v dobrodelni akciji za pomoč učencem in dijakom. Pri tem pa jima lahko med 1. in 28. februarjem na pomoč pri polnjenju donacijskega sklada dobrodelnega projekta podariMalico priskoči vsa Slovenija.

Donacijski sklad se polni z nakupom izdelkov blagovnih znamk P&G, ki jih uporablja vsaka družina in so na voljo v vseh trgovinah in franšizah Tuš. Z Arielom in Dashem poskrbimo za čisto in dišeče perilo, Lenor pa nas boža s svojo mehkobo in poskrbi za udobje naših oblačil. Gospodinje ne morejo brez detergenta za posodo Jar, mamice pa dojenčkove ritke razvajajo z mehkimi pleničkami in otroškimi robčki Pampers. Dnevni vložki so nujna garderoba vsake ženske, zato se Always in Naturella higienski vložki zelo pogosto znajdejo v nakupovalnem vozičku. Torej gre res za izdelke, ki so v naših gospodinjstvih nepogrešljivi, z njimi pa skrbimo za svežino in čistočo. Nič nas ne stane, če z nakupom izdelka pomagamo tudi otrokom, ki živijo v težkih materialnih razmerah.

"Z akcijo skupaj ustvarjamo enakopravne pogoje izobrazbe za vse otroke in s tem njihovo svetlejšo prihodnost. Če se otroci obremenjujejo s socialno stisko svoje družine, ne morejo biti osredotočeni na učenje ter igro. Zato bomo pomagali in jim poleg malice podarili tudi otroštvo z manj skrbmi. Pokazali jim bomo, da niso sami in jim vlili upanja v boljšo prihodnost." je povedala Katja Pavlica, vodja programa P&G, Orbico Slovenija. "Otroci so naše bogastvo in temelj, na katerem se bo naša družba razvijala tudi v prihodnje. Največ, kar jim lahko podarimo, je vzpodbuda, droben korak proti njihovi svetli prihodnosti in majhen navdih, ki v njih prebudi moč za samostojno nadaljevanje. S 6.200 malicami bomo otrokom lahko polepšali dneve v šolskih klopeh." poudarja vodja korporativnega komuniciranja v Tušu, Anja Marjetič.

Dobrodelno akcijo, ki si v skrbi za šibkejše prizadeva za njihov lepši vsakdan, je podprla tudi simpatična glasbenica in radijska voditeljica Urška Majdič, pevka pri skupini Billysi. "Takšna donacija lahko naredi velik premik. Tudi zato, ker s tem pokažemo, da se znamo povezati in nesebično pomagati. Pozdravljam lepo gesto podjetij, ki bosta poskrbeli za donacijo in z njo zagotovili možnosti za pozitiven razvoj otrok." Da bo donacija naredila spremembo, potrjujejo tudi pri projektu podariMalico, kjer poudarjajo, da dobrodelnost Slovencev ne pozna meja, saj z nesebičnim sodelovanjem v tovrstnih akcijah spreminjajo življenja naših najmlajših. "In, če želimo, da svet res stoji na mladih, moramo ukrepati in jim zagotoviti pogoje za to, da bodo v prihodnosti lahko oni skrbeli za dobrobit v družbi." je še poudaril predstavnik projekta Vladimir Balukčić.

Pri projektu podariMalico se je do vključno 31. decembra 2015 zbralo in razdelilo 132.162,96 EUR, kar znese skoraj 54.613 obrokov, če upoštevamo podatek, da en obrok stane 2,42 €. Ekipa, ki skrbi za projekt, ugotavlja, da se število pomoči potrebnih otrok žal zvišuje: "V letu 2013, ko smo s projektom začeli, smo zbirali sredstva za 1.980 otrok. Do danes se je projektu priključilo več šol in, ker se vse pogosteje srečujemo s situacijami, ko se otroku odpove malica, ker je starši ne zmorejo financirati, se ne glede na višino ali obliko donacije, prav vsake razveselimo." je še povedal predstavnik projekta.

O podjetju P&G

Podjetje P&G s svojimi blagovnimi znamkami oskrbuje skoraj 5 milijard ljudi po vsem svetu. Družba ima enega največjih portfeljev kakovostnih in vodilnih blagovnih znamk, vrednih zaupanja, med drugimi: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® and Whisper®. Skupina P&G posluje v približno 70 državah po vsem svetu. Za več informacij in novic o družbi P&G in njenih blagovnih znamkah obiščite spletno stran: http://www.pg.com.

O podjetju Engrotuš

Podjetje Engrotuš se je razvilo iz ene same trgovine, odprte leta 1989 v Slovenskih Konjicah. Danes združuje ponudbo trgovine, zabave, rekreacije, gostinstva in nepremičnin ter deluje, poleg Slovenije, tudi na trgu Makedonije. V letu 2014 je družba Engrotuš postala največji slovenski trgovec v svoji panogi. V zasledovanju začrtane strategije so osredotočeni na trgovinsko dejavnost, kamor uvrščamo trgovine Tuš, hkrati pa pod okriljem deluje 5 nakupovalno zabaviščnih centrov Planet Tuš, 98 marketov in supermarketov, 103 franšiznih poslovalnic, 40 drogerij, 6 Cash & Carry poslovalnic, 4 rekreacijski centri za bowling, 7 Planet in Bowling barov, 4 otroških kotičkov Oslarija, 3 kavarne in slaščičarne De la Crème, 1 restavracija ter največja spletno trgovina za podjetja v Sloveniji Tuš Cash&Carry.

O projektu podariMalico

podariMalico je dobrodelni projekt, namenjen učencem in dijakom, ki živijo v težkih materialnih razmerah. Sredstva v celoti namenjajo šolam, sami pa krijejo vse administrativne stroške projekta. Zbrana sredstva šola vodi pod računom šolskega sklada na posebnem kontu. Donirana sredstva so namenjena prvotno otrokom za malice oz. kosila, ko pa šola to pokrije, se odloči, za kaj bo namenila presežek sredstev. Na primer: šolske potrebščine, obvezne ekskurzije, ki si jih otroci, ki živijo v težkih materialnih razmerah, ne morejo privoščiti. Več o projektu si lahko preberete na spletni strani www.podarimalico.si.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!