Novice

Nazaj na novice

Predstavitev letnih rezultatov Visa Europe

Celotna potrošnja s karticami Visa višja za 32 %

Sabina Vrhnjak

Tel: +(0)1 434 26 65 | M +386 (0)40 16 88 52

sabina.vrhnjak@grayling.com

Spletna stran: https://www.visaeurope.si/

Visa europe │sporočilo za javnost

Celotna potrošnja s karticami Visa višja za 32 %

· Celotna potrošnja na karticah Visa v Sloveniji višja za 32 % in je dosegla 1,7 milijarde EUR

· Rast vrednosti plačil s karticami Visa je skoraj trinajstkrat višja od rasti vrednosti plačil na slovenskem trgu

· Plačila s karticami Visa pri trgovcih predstavljajo 76 % celotnega števila transakcij s karticami Vise

· Visa je leta 2015 imenovala prvo direktorico za Slovenijo, da bi spodbudila nadaljnjo rast na slovenskem tržišču

Ljubljana, 10. februar 2016 – Celotna potrošnja[1] na karticah Visa, izdanih v Sloveniji, se je v finančnem letu 2015 povečala za 32 % in dosegla 1,7 milijarde EUR, navajajo letni finančni rezultati za Slovenijo, ki jih je objavila Visa Europe[2]. Visini strokovnjaki trdijo, da ima nadaljnja uporaba kartic še velik potencial. Rast vrednosti plačil s karticami Visa je skoraj trinajstkrat višja od rasti od vrednosti plačil na tržišču.

Število plačil s karticami Visa na prodajnih mestih se je v finančnem letu 2015 povečalo za 33 %. Ta kazalnik pri vseh tipih kartic izkazuje dvoštevilčno rast. Na splošno predstavlja število plačil s karticami Visa pri trgovcih 76 % celotnega števila transakcij Vise, kar dokazuje, da so slovenski potrošniki zelo napredni in razumejo ugodnosti plačevanja s karticami.

Povprečna vrednost transakcij pri trgovcih je, v skladu s ciljem Vise, upadla za 4,5 % na 36 EUR, kar je znak večje uporabe kartic Vise pri vsakodnevnih plačilih.

Število kartic Visa je naraslo za 48 % v primerjavi z decembrom 2014, največ pa so k rasti prispevale debetne kartice. Debetne kartice, glavni del portfolia Vise, so doživele večjo rast, tako v številu transakcij na prodajnih mestih (+ 36 %) kot v vrednosti plačil pri trgovcih (+ 30 %). Zanimivo je, da so v Sloveniji vedno bolj priljubljene predplačniške kartice, ki sicer še vedno predstavljajo zelo majhen delež med vsemi karticami. Dosegle so izredno rast tako v številu transakcij na prodajnih mestih (+ 53 %) kot v vrednosti teh transakcij (+ 44 %).

Alenka Mejač Krassnig, direktorica za Slovenijo pri Visi Europe, je povedala: “Lansko leto je bilo za Viso v Sloveniji zelo pomembno. Izvedli smo prvo vseslovensko promocijsko kampanjo, predstavili lokalno spletno stran in zagotovili svojo lokalno prisotnost.” Dodala je še: “Imetniki kartic v Sloveniji so se izkazali za zelo napredne, saj kartice pogosteje uporabljajo za plačila v trgovinah kot za dvigovanje gotovine na bančnih avtomatih. Tri od štirih transakcij s karticami Visa so opravljene pri trgovcih, povprečna vrednost teh plačil pa, v skladu s smernicami Vise, pada. To kaže na pogostejšo rabo kartic Vise pri vsakodnevnih plačilih. Večina plačil na drobno pa je še vedno opravljena v gotovini, zato vidimo veliko priložnost za nadaljno rast v nadomeščanju gotovinskih s kartičnimi plačili."

Catalin Cretu, generalni direktor za območje Hrvaške, Malte, Romunije in Slovenije pri Visi Europe, je povedal: “Slovensko tržišče je dobro razvito in pripravljeno za nadaljnje inovativne produkte, kot so brezstično in mobilno plačevanje. Leta 2016 bomo dosegli milijon kartic Visa, kar je za nas pomemben mejnik. Da bi na slovensko tržišče stopila še bolj odločno, je Visa Europe imenovala prvega direktorja za Slovenijo. Naš cilj je, da se približamo bankam, članicam Vise, da okrepimo svojo prisotost na slovenskem trgu, da uvedemo inovativne načine plačevanja in prispevamo k nadaljnji rasti slovenskega trga.”

Evropa

Leto 2015 je bilo za Viso Europe zelo uspešno, saj so Viso ocenili kot peto najvrednejšo blagovno znamko[3], kar je za dve mesti boljši rezultat od tistega iz leta 2014. To je okrepilo naš položaj vodilne svetovne znamke za plačila, ki ji upravljanje vsakodnevnih plačil zaupajo tako potrošniki kot trgovci.

Visa Europe pomeni več kot 1 EUR na vsakih 5,7 EUR, ki jih danes potrošijo v Evropi, število kartic Visa, izdanih v Evropi, pa je zdaj 522 milijonov, kar pomeni eno kartico Visa na odraslega. Prodaja na prodajnih mestih je letos zrasla za 7,7 % (na 1,58 milijarde EUR).

Predsednik Visa Europe Nicolas Huss je povedal: “Naše novo letno poročilo kaže, da je bilo to naše finančno najuspešnejše leto. To nam je uspelo z ohranjanjem 100 % dosegljivosti naših sistemov več kot 100 mesecev zapored, z ohranjanjem zaupanja v sistem tako, da smo zlorabe obdržali na rekordno minimalni stopnji nižji od 5 centov na 100 potrošenih evrov (0,044 % letno do junija 2015) in z vlaganjem v kibernetične in podatkovne zaščite.”

"One Visa"

Podjetji Visa inc. in Visa Europe sta novembra oznanili, da Visa inc. prevzema Viso Europe in tako ustvarili eno globalno podjetje. Transakcija je v fazi regulativnih odobritev, zaključila pa naj bi se v tretjem fiskalnem četrtletju leta 2016 Vise inc. (april-junij).

Nicolas Huss je dodal: “Kot Visi Europe nam gre zelo dobro. Če pa pogledamo na dolgi rok in upoštevamo hitro razvijajočo se okolje, povečano globalizacijo, zakonodajo in konkurenco, je zdaj najboljši trenutek za združitev v eno podjetje.”

###

O Visi Europe

Visa Europe je podjetje za plačilno tehnologijo, v lasti in upravljanju bank članic in drugih ponudnikov plačilnih storitev v 38 državah.

Visa Europe deluje v osrčju plačilnega ekosistema in omogoča storitve in infrastrukturo za elektronska plačila za milijone evropskih strank, podjetij in vlad. Njeni člani izdajajo kartice, pridobivajo trgovce in vodijo cenovno politiko do imetnikov kartic in trgovcev. Visa Europe je tudi največji procesor v Evropi, odgovoren za procesiranje več kot 18 milijard transakcij letno.

V Evropi je več kot 500 milijonov kartic Visa, 1 EUR od 6, zapravljenih v Evropi, pa je na kartici Visa. Celotna poraba na karticah Visa presega 2 bilijona EUR letno, 1,5 bilijona EUR pa je porabljenih na prodajnih mestih.

Visa Europe je neodvisno podjetje z ekskluzivno, nepreklicno in permanentno licenco za uporabo blagovne znamke Visa v Evropi. Visa Europe deluje v partnerstvu z Viso inc., ki omogoča globalna plačila Visa v več kot 200 državah in ozemljih.

Za več informacij obiščite našo spletno stran (www.visaeurope.com), blog Visa Vison (www.vision.visaeurope.com) in @VisaEuropeNews.

[1] "Celotna potrošnja" vključuje plačila na spletnih in fizičnih prodajnih mestih (trgovcih) ter dvige gotovine na bankomatih

[2] Podatki veljajo za finančno leto 2015 (oktober 2014 - september 2015)

[3] Kot navedeno na WPP/Millward Brown’s BrandZ 2015: https://www.millwardbrown.com/BrandZ/2015/Global/2015_BrandZ_Top100_Report.pdf

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!