Novice

Nazaj na novice

FORD JE PREDSTAVIL MOČNO MEDNARODNO EKIPO VOZNIKOV ZA VRHUNSKO PREIZKUŠNJO NA DIRKI V LE MANSU 2016

Ekipi Ford Chip Ganassi Racing so se pridružili nadarjeni dirkači z različnih koncev sveta in 50 let po izjemni zmagi na legendarni vzdržljivostni dirki se bodo vrnili na preizkušnjo 24 ur Le Mansa.

Dearborn, Michigan, ZDA, 14. marec 2016– Ekipi Ford Chip Ganassi Racing so se pridružili nadarjeni dirkači z različnih koncev sveta in 50 let po izjemni zmagi na legendarni vzdržljivostni dirki se bodo vrnili na preizkušnjo 24 ur Le Mansa.

Za volanom vsakega od štirih Fordov GT se bodo s premagovanjem kilometrov na dirki 24 ur Le Mansa, ki bo potekala 18. in 10. junija, pomerili po trije vozniki.

“Veseli smo, da imamo za povratek na 24 ur Le Mansa tako močno ekipo voznikov,” je povedal Raj Nair, podpredsednik skupine za razvoj globalnih izdelkov v družbi Ford Motor Company. “Sestavili smo ekipo nadarjenih in na vseh frontah preizkušenih voznikov, zdaj pa smo povsem osredotočeni na ustvarjanje novega poglavja Fordove zgodovine v Le Mansu.”

Ford GT s številko 66 se bo na dirko podal z izjemno trojico voznikov, saj se bodo za volanom menjavali Nemec Stefan Mücke, Francoz Olivier Pla in Američan Billy Johnson. Škot Marino Franchitti, Andy Priaulx z otoka Guernsey in Anglež Harry Tincknell sestavljajo močno ekipo Forda GT s številko 67.

Tincknell je že zmagal v Le Mansu, saj je leta 2014 na svoji komaj četrti dirki premagal tekmece v kategoriji LMP2. Pred odhodom v Le Mans se bo ekipi pridružil na prvih dveh dirkah prvenstva WEC na dirkališčih Silverstone in Spa.

“Pri 24-ih voziti dirkalnik Ford GT v Le Mansu natančno 50 let po legendarni trojni zmagi je zame osebno res nekaj posebnega,” je povedal Tincknell. “Ford se je v Le Mansu osupljivo zapisal v zgodovino in upam, da nam bo s tem avtom in to ekipo uspelo ponoviti vsaj del tega uspeha. Nadaljevali bomo neizprosno bitko s Ferrarijem, a nas čaka naporen boj, saj so resni tekmeci tudi vsi drugi proizvajalci v tem razredu. V ekipi vlada izjemno vzdušje in komaj čakam, da se odpravimo na dirkališče. Res sem ponosen, da lahko sodelujem.”

Johnson je eden najuspešnejših voznikov prvenstva IMSA Continental Tire SportsCar Challenge. Trenutno dirka z avtomobilom Ford Shelby GT350R-C Mustang, v Le Mansu pa se bo pomeril prvič.

“Fordov dosežek v Le Mansu je ena od najboljših zgodb v zgodovini avtomobilskega športa doslej in povratek po 50 letih je nedvomno izjemno pomemben in ambiciozen,” je povedal Johnson. “Po številnih zmagah za volanom Fordovih avtomobilov in sodelovanju pri razvoju Forda GT mi je resnično v čast, da se lahko ob Fordovi zgodovinski vrnitvi udeležim dirke 24 ur Le Mansa. Tako kot original je tudi novi Ford GT izdelan za zmago v Le Mansu in je resnično fantastičen avto.”

Posadko Forda GT s številko 68 sestavljajo Američan Joey Hand, Nemec Dirk Müller in Francoz Sébastien Bourdais, volan dirkalnika s številko 69 pa bodo v Le Mansu vrteli Novozelandec Scott Dixon, Anglež Richard Westbrook in Avstralec Ryan Briscoe.

Bourdais je Forda GT testiral v razvojni fazi in se skupaj s Handom in Müllerjem z dirkalnikom #66 IMSA Ford GT udeležil dirke Rolex 24.

“Le Mans mi je nadvse blizu tako krajevno kot čustveno,” je povedal Bourdais. “Tam sem se rodil, zato je nekaj posebnega, če se vračaš kot domačin. Za mano je že 10 takšnih vrnitev. Nihče ni pozabil Fordovega uspeha in sijajne dediščine v Le Mansu, čeprav je minilo že skoraj pol stoletja. Zaradi vznemirjenja ob Fordovem povratku bo Le Mans za nas še bolj poseben. Čakajo nas novi izzivi in novi boji. Upam, da bo tudi ta zgodba dobila uspešen konec in bomo ponovili zgodovino.”

Bourdais in Dixon sta bila pred nedavnim izbrana kot tretji in četrti dirkač postave Mobil 1 za dirko 12 ur Sebringa, ki bo ta teden.

“Spet bom rookie\" (začetnik), saj bo to moj prvi Le Mans,” je povedal Dixon. “Navdušen sem, da bom v Le Mansu debitiral prav s Fordom GT. S tem avtom sem zapeljal že nekaj testnih krogov in sem se prepričal v njegove izjemne lastnosti. Nastop na dirki v Le Mansu je za vsakega dirkača uresničitev sanj, zato komaj čakam na junij. Fordova zgodovina v Le Mansu je odlično dokumentirana in s ponosom bom del tega posebnega programa.”

“Osebno in kot moštvo z vznemirjenjem čakamo na letošnjo dirko v Le Mansu,” je dodal Chip Ganassi.“Kot voznik sem se udeležil dirke leta 1987 in od takrat komaj čakam, da se vrnem. Za piko na i se vračam s Fordom in novim GT-jem, ekipa izjemno nadarjenih dirkačev pa dodatno stopnjuje naša pričakovanja.”

# # #

O ekipah Chip Ganassi Racing

Chip Ganassi je v svetu avtomobilskih dirk prisoten že več kot 25 let in po vsem svetu velja za enega najuspešnejših in obenem najbolj inovativnih lastnikov ekip v tem športu. Danes je pokrovitelj ekip s štirimi dirkalniki v prvenstvu Verizon IndyCar, dvema dirkalnikoma v prvenstvu NASCAR Sprint Cup, enim v prvenstvu NASCAR XFINITY, dvema tovarniškima Fordoma GT v prvenstvu IMSA WeatherTech SportsCar, dvema tovarniškima Fordoma GT v prvenstvu FIA World Endurance Championship in dvema superdirkalnikoma v prvenstvu Red Bull Global Rallycross. Skupno so njegove ekipe na 18 prvenstvih dosegle 170 zmag, vključno s štirimi zmagami na dirkah Indianapolis 500, Daytona 500 in Brickyard 400 ter šestimi zmagami na dirkah Rolex 24 At Daytona in 12 Hours of Sebring. Ganassi ima najsodobnejše dirkaške delavnice v Indianapolisu in Concordu, sedež družbe pa je v Pittsburghu v Pensilvaniji. Za več informacij obiščite spletni naslov:www.chipganassiracing.com

O družbi Ford Motor Company

Družba Ford Motor Company je vodilni svetovni izdelovalec avtomobilov s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Avtomobile izdeluje in prodaja na šestih celinah. S približno 195.000 zaposlenimi in 66 proizvodnimi obrati po vsem svetu združuje avtomobilski znamki Ford in Lincoln. Družba zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih obiščite spletno stranwww.corporate.ford.com.

Ford Evropaje odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 53.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 67.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 23 proizvodnih obratov (15 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!