Novice

Nazaj na novice

VOZNIKI LAHKO BREZ SKRBI VOZIJO Z DOLGIMI LUČMI, NOVI FORDOVI ŽAROMETI NE BODO SLEPILI VOZNIKOV, KI VOZIJO NASPROTI

Ste kdaj raje vozili z zasenčenimi lučmi, da ne bi jezili drugih voznikov zaradi bleščanja dolgih luči, ki ste jih pozabili pravočasno izklopiti?

Ste kdaj raje vozili z zasenčenimi lučmi, da ne bi jezili drugih voznikov zaradi bleščanja dolgih luči, ki ste jih pozabili pravočasno izklopiti?

Ford je razvil tehnologijo, ki voznikom omogoča, da v celoti izkoristijo zmogljivost žarometov brez slepljenja drugih voznikov.Sistem dolgih luči brez bleščanjaz na vetrobransko steklo nameščeno kamero ponoči zaznava žaromete ali zadnje luči vozil in koles na razdalji do 800 metrov ter s posebej zasnovanimi žarometi blokira svetlobo, ki bi sicer za krajši čas zaslepila druge voznike ali kolesarje.

Vožnja z dolgimi lučmi omogočavoznikom, da veliko prej in na večji razdalji opazijo nevarnosti na cesti. Raziskave so pokazale, da samodejni vklop do 10-krat pogosteje vključi dolge luči, kot bi jih sicer voznik pri ročnem preklapljanju.

“Vprašajtevoznike, katere navade drugih uporabnikov v prometujih najbolj motijo, in zelo hitro boste odkrili,kako moteče so dolge luči vozil, ki vozijo nasproti,” je povedal Michael Koherr, inženir na področju raziskav sistemov osvetlitve pri Fordu Evropa. “Fordove nove dolge luči brez bleščanjapomagajo kar največ časa uporabljati dolge luči in voznikom omogočajo znatno bolje videti cesto pred sabo – ne da bi pri tem motili druge uporabnike v prometu.”

Tehnologijo je razvila globalna ekipa Fordovih inženirjev in partnerjev dobaviteljev. Testiranje je vključevalo namensko izdelano območje s simulacijo svetlobe in testne nočne vožnje po vsem svetu. Dolge luči brez bleščanja sodelujejo sFordovim sistemom za samodejno upravljanje dolgih lučiinFordovimi dinamičnimi žarometi LEDs sistemom prilagodljive osvetlitve, ki lahko prilagodi kot svetlobnega snopa in intenzivnost svetlobe na eno od sedmih nastavitev, pri tem pa upošteva hitrost, osvetljenost okolice, zasuk volana, razdaljo do vozila pred sabo in vklop brisalcev.Fordove tehnologije za samodejno upravljanje osvetlitve se vključijo, ko sistem zazna slabšo osvetljenost okolice.

“Odkrili smo, da nekateri vozniki sploh ne uporabljajo dolgih luči, ker se bojijo slepljenja drugih udeležencev v prometu,” je povedal Koherr. “Fordova tehnologijadolgih luči brez bleščanja lahkoodpravi ta stresin poskrbi za mehek prehod med nastavitvami, ki pomaga, da se voznikove oči hitreje prilagodijo spremembi osvetljenosti.”

Med drugimi delno avtonomnimi tehnologijami v Fordovi paleti prepoznavanje prometnih znakov in prilagajanje hitrosti voznikom pomaga voziti v skladu s hitrostnimi omejitvami, prav tako lahko zaznajo ljudi na cesti in ob njej, ki bi lahko prečkali pot vozila, ter samodejno zavirajo v primeru nevarnosti trčenja.

Ford razvija tudi prihodnje napredne tehnologije osvetlitve za izboljšanje vidljivosti v krožiščih, ustavljanje in upoštevanje prednosti, vožnjo skladno s prometnimi znaki ter usmerjanje voznikove pozornosti na pešce, kolesarje in celo večje živali na cestišču ali ob njem. Dolge luči brez bleščanja so že na voljo s povsem novima modeloma FordS-MAXinGalaxy,izbrali pa jih bodo lahko tudi kupci prihajajočega SUV-ja FordEdge.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!