Novice

Nazaj na novice

Ford je izdelal trimilijonti majhen dizelski motor v Evropi

Köln / Ljubljana, 15. oktober 2014 – Ford je izdelal svoj trimiljonti dizelski motor z manjšo delovno prostornino in nizkim ogljičnim odtisom v Evropi. Prelomni 1,5-litrski TDCi iz nove družine Fordovih motorjev, skladne z emisijskim standardom Euro 6, so izdelali v Fordovem centru odličnosti za načrtovanje in proizvodnjo dizelskih motorjev v britanskem Dagenhamu.

· Ford je izdelal trimilijonti majhen dizelski motor z nizkim ogljičnim odtisom v Evropi –novi 1,5-litrski pogonski agregat TDCi

· Prelomni motor, ki so ga izdelali v tovarni dizelskih motorjev v Dagenhamu v Veliki Britaniji, je del Fordove razširjene palete motorjev, skladne z emisijskim standardom Euro 6

· Fordov najučinkovitejši napredni dizelski motor doslej je na voljo za B-MAX-a in Fiesto, izbrali pa ga bodo lahko tudi kupci novega Focusa, novih različic modelov C-MAX in Grand C-MAX ter povsem novega Mondea

Köln / Ljubljana, 15. oktober 2014 – Ford je izdelal svoj trimiljonti dizelski motor z manjšo delovno prostornino in nizkim ogljičnim odtisom v Evropi. Prelomni 1,5-litrski TDCi iz nove družine Fordovih motorjev, skladne z emisijskim standardom Euro 6, so izdelali v Fordovem centru odličnosti za načrtovanje in proizvodnjo dizelskih motorjev v britanskem Dagenhamu.

“Še posebej nas veseli dejstvo, da smo ta mejnik v proizvodnji dosegli s Fordovim tehnološko najnaprednejšim in najvarčnejšim dizelskim motorjem doslej – 1,5-litrskim dizelskim motorjem TDCi, ki ga bodo uvedli nekateri najbolj priljubljeni modeli osebnih vozil,” je povedal Dirk Heller, direktor proizvodnje in vgradnje pogonskih sklopov pri Fordu Evropa.

Najnovejša različica 1,5-litrskega motorja bo najprej na voljo z novim Focusom, sledili pa bodo povsem novi Mondeo, novi C-MAX in Grand C-MAX. Bati, sorniki in tesnila so prevlečeni s šest mikronov debelim ogljikovim premazom, podobnim diamantu, ki pomaga zmanjšati trenje ter zagotavlja večjo varčnost in prefinjenost. Prilagojeni turbopolnilnik z variabilno šobo poveča pretok zraka, izpuste dušikovih oksidov pa učinkovito zmanjša zapora NOX v sistemu za naknadno obdelavo izpušnih plinov.

V Dagenhamu proizvajajo tudi Fordov 1,6-litrski motor TDCi, ki poganja Fiesto ECOnetic s sistemom Auto-Start-Stop, izpusti CO2 pa pri tej različici znašajo neverjetno skromnih 85 g/km. Prav ta 1,6-litrski motor bo na voljo tudi s povsem novim Fordom Mondeom ECOnetic, navdušil pa bo z najmanjšimi izpusti CO2 v svojem razredu – samo 94 g/km.

V obratu v Dagenhamu, kjer izdelajo več kot polovico Fordovih dizelskih motorjev za ves svet, bodo kmalu začeli izdelovati tudi povsem nov in izjemno zmogljiv 2,0-litrski motor TDCi z 210 KM, ki ga bo uvedel novi Mondeo. Največji evropski trgi za Fordove dizelske motorje so Velika Britanija, Nemčija, Italija in Francija, kjer znaša delež dizelskih pogonov od 47 do 60 odstotkov, posebej veliko povpraševanje po dizelskih motorjih pa je na Portugalskem, Irskem in v Romuniji, kjer sta z njimi opremljeni približno dve tretjini vseh prodanih osebnih vozil.* Delež vseh prodanih Fordovih vozil z dizelskim agregatom v Sloveniji znaša 40 odstotkov.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!