Novice

Nazaj na novice

FORD JE ŽE PETO LETO ZAPORED OSVOJIL ‘OSKARJA’ ZA NAJBOLJŠI MAJHEN MOTOR, VSAKO PETO V EVROPI PRODANO FORDOVO VOZILO POGANJA 1,0-LITRSKI ECOBOOST

Fordov drobni, a zmogljivi 1,0-litrski motor EcoBoost je bil na podelitvi nagrad‘Mednarodni motor leta’ že peto leto zapored imenovan za najboljši motor v svojem razredu. Sodniki so pohvalili kombinacijo voznih lastnosti, zmogljivosti, varčnosti, prefinjenosti in tehnologije, ki še naprej postavlja merila.

Stuttgart, 1. junij 2016 –Fordov drobni, a zmogljivi1,0-litrski motor EcoBoostje bil na podelitvi nagrad‘Mednarodni motor leta’žepeto leto zaporedimenovan zanajboljši motorv svojem razredu. Sodniki so pohvalili kombinacijo voznih lastnosti, zmogljivosti, varčnosti, prefinjenosti in tehnologije, ki še naprej postavlja merila.

Varčnemu trivaljnemu motorju EcoBoost je žirija, ki jo je sestavljalo 65 avtomobilskih novinarjev iz 31 držav, podelila naziv ‘Najboljši motor s prostornino pod 1,0 litra’ in tako je v tej kategoriji zmagal vsako leto od uvedbe. Letos jeprekosil 32 konkurenčnih motorjev, 19 več kot leta 2012. Značilno je tudi, da je bilo leta 2015 več turbomotorjev z direktnim vbrizgavanjem goriva in s prostornino pod 1,0-litra vodilnih globalnih proizvajalcev avtomobilov.

Leta 2014 je 1,0-litrski EcoBoost postal prvi motor, ki je naziv ‘Mednarodni motor leta’ v skupni kategoriji osvojil tretjič zapored, leta 2012 pa je postal tudi ‘Najboljši novi motor’.

“1,0-litrski EcoBoost je spremenil pravila igrein kljub temu, da smo dobili veliko zasledovalcev,ostaja nesporni zmagovalec že peto leto zapored,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik za razvoj izdelkov pri Fordu Evropa. “Duh inovacij je še naprej naše gonilo, ko skušamo z enakim pametnim razmišljanjem zagotoviti novo vrsto učinkovitih, čistih in zmogljivih dizelskih motorjev z manjšo delovno prostornino.”

V različicah s 100, 125 in 140 KM tercelo 180 KM v dirkalniku za reli Ford Fiesta R2poganja 1,0-litrski EcoBoost vozila v 72 državah po vsem svetu. Izvedba s 140 KM ima boljše razmerje moč-na-liter prostornine kot Bugatti Veyron. Dirkalnik Formula Ford, ki lahko vozi tudi po cestah, je z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost z 205 KM postavil tudi odličen rezultat na slavni progi Nordschleife v Nürburgringu v Nemčiji in s časom 7 minut 22 sekund prehitel superšportnike z več kot 600 konjskimi močmi, kot so Lamborghini Aventador, Ferrari Enzo in Pagani Zonda.

Nagrajeni motorlahko v Evropipoganja enajst Fordovih modelov, med katerimi so tudi Fiesta, EcoSport, B-MAX, Focus, C-MAX, Grand C‑MAX, Tourneo in Transit Connect, Tourneo in Transit Courier ter Mondeo. Vsak peti novi Ford, ki so ga leta 2015 prodali v Evropi, je bil opremljen z 1,0-litrskim motorjem, pri Fiestah pa je delež znašal kar 40 odstotkov.

Tehnologijo Fordovih bencinskih motorjev EcoBoost zdaj uporablja tudi najnovejši dizelski motor z zmanjšano delovno prostornino, 2,0-litrski EcoBlue, ki ga je v začetku leta uvedel Ford Transit. Z nizkovztrajnostnim turbopolnilnikom, visokotlačnim direktnim vbrizgavanjem goriva, integriranima zbiralnikoma, pogonskim jermenom v olju in drugimi elementi z nizkim trenjem omogoča zmanjšanje porabe goriva za 13 odstotkov in več kot 20-odstotno povečanje navora v nizkem območju vrtljajev.*

Po vsem svetu Fordova družina zmogljivih in obenem varčnih motorjev EcoBoost vključuje štirivaljne motorje s prostornino 1,5, 1,6, 2,0 in 2,3 litra ter 2,7- in 3,5-litrska motorja V6. Zadnji poganja tudi povsem novega superšportnika Ford GT, ki se konec meseca vrača na legendarno dirko v Le Mansu.

“Da je kar trikrat zmagal v skupni kategoriji in še naprej osvaja glasove žirantovdokazuje, kako poseben je Fordov 1,0-litrski EcoBoost,” je povedal Dean Slavnich, podpredsednik 18. podelitve priznanj Mednarodni motor leta v Stuttgartu in glavni urednik revije Engine Technology International. “To jefantastično potrdilo, da zmanjšanje prostornine in večja varčnost ne pomenita odpovedi na drugih področjih, kot so moč, prefinjenost in vozne lastnosti, temveč lahko celo pomagata izboljšati te elemente.”

# # #

* Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!