Novice

Nazaj na novice

V EVROPO PRIHAJA VRHUNSKA ŠPORTNA FIESTA

V oddelku Ford Performance so se lotili cenjene športne kombilimuzine Fieste ST in poskrbeli, da je še bolj navdušujoča.

V oddelkuFord Performanceso se lotili cenjene športne kombilimuzine Fieste ST in poskrbeli, da je še bolj navdušujoča.

NovaFord Fiesta ST200, ki bo na voljo letos ob 40. obletnici Ford Fieste, jenajzmogljivejša serijska Fiesta doslej. V primerjavi z že uveljavljeno Fiesto ST nova Fiesta ST200 s posebej umerjenim 1,6-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost razvije za 10 odstotkov večjo moč, ki tako znaša200 KM, in z 290 Nm tudi 20 odstotkov večji navor.

Ford Fiesta ST200 pospeši od 0 do 100 km/h v 6,7 sekundein zagotavlja hitrejše pospeševanje v posameznih prestavah za izboljšane vozne lastnosti in še bolj zabavno izkušnjo vožnje. Za optimizacijo vozne izkušnje je Fiesta ST200 opremljena tudi z izboljšanim vzmetenjem in krmiljenjem, kar zagotovi še višjo raven nagrajenega dinamičnega vodenja in kakovosti vožnje.

Proizvodnja nove športne kombilimuzine, ki jo bodo krasile ekskluzivne značilnosti, vključno z unikatno barvoStorm Grey, posebnimimat črnimistrojno obdelanimi platišči iz lahke zlitine in posebnimi poudarki notranjosti, se bo začela junija, kmalu nato pa bo na voljo prvim kupcem.

“Fiesta ST je izjemno priljubljena tako med lastniki kot med strokovnjaki. Različica ST200 ta posebni avto za voznika z močjo in športnimi voznimi lastnostmi nadgradi na novo raven,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik za razvoj izdelkov pri Fordu Evropa. “Prepričani smo, da nastaja nova klasika prihodnosti.”

Nadgradnja nagrajene zmogljivosti

Slavna vozna izkušnja večkrat nagrajene Fieste ST je s Fiesto ST200 dodatno izboljšana.

Poganja jo1,6-litrski motor EcoBoost, ki z novo umeritvijo razvije200 KM– dvakrat več od moči Fieste XR2, predhodnice današnje različice pred 20 leti – in 290 Nm navora, dodatnih 15 KM in 30 Nm navora pa je s kratkotrajnim povečanjem polnilnega tlaka (overboost) na voljo za do 20 sekund.

Končno prestavno razmerje4,06 – skrajšano je iz 3,82 pri Fiesti ST – dodatno izboljša pospeševanje v posameznih prestavah. Od 50 do 100 km/h tako Fiesta ST200 v četrti prestavi pospeši v 5,2 sekunde. Največja hitrost znaša230km/h.

Fiesta ST200za izboljšanje kakovosti in dinamike vožnje uporablja pred kratkim nadgrajeni nastavitvi vzmetenja in električnega servovolana (EPAS) Fieste ST. Zadnja torzijska gred, pri kateri je nagibna togost večja za27 odstotkov, in sprednje prečno vodilo s povečanim premerom (z 19 na 21 mm) omogočata prilagoditev blažilnikov za boljše prevzemanje udarcev. Tako kot Fiesta ST je tudi Fiesta ST200 za 15 milimetrov bliže cestišču od standardne Fieste.

“Fiesta ST je zaradi vodenja, ki spominja na vožnjo gokarta, in zmogljivega motorja uspešnica med športnimi vozniki,” je povedal Darren Palmer, direktor linije manjših vozil pri Fordu Evropa. “Prilagojeno podvozje Fieste ST200izboljša lego in nadzor ter obenem zagotavlja več udobja potnikom.”

Nastavitev servovolana za ostrejše, za ST specifično krmilno razmerje 13,69:1, skrajšan jarmov drog in spremenjeni krmilni člen so dodatno prilagojeni za izboljšan občutek pri krmiljenju in odzivnost v središču.

Vozno dinamiko Fieste ST200podpirajo izboljšani nadzor vektorjev navora (eTVC) in trije načini elektronskega nadzora stabilnosti (ESC). Sistem eTVC v ovinkih zavira notranje sprednje kolo, da izboljša oprijem in zmanjša podkrmiljenje, ne da bi vplival na hitrost. ESC nudi poln obseg posegov sistema, način s širšim zdrsom in popoln izklop sistema ESC.

Za optimalno zaviranjeskrbijo zavore s koluti, ki spredaj merijo 278 mm, zadaj pa 253 mm, ter z večjim tandemskim glavnim zavornim valjem kot pri običajnih Fiestah.

Nizka teža 1,6-litrskega motorja EcoBoost pomaga pri vodenju Fieste ST200 in deluje s tehnologijami, kot so turbopolnjenje, visokotlačno direktno vbrizgavanje goriva in dvojno variabilno krmiljenje ventilov za obilo moči ob varčni porabi – ta znaša 6,1 l/100 km ob izpustih CO2140 g/km.*

Ekskluzivno oblikovanje in oprema

Fiesto ST200 odlikuje drzno in prepoznavno oblikovanje, na voljo pa bo samo v ekskluzivni zunanji barvi Storm Grey in s posebnimi 17-palčnimi platišči iz zlitine ST v mat črni barvi s poliranimi obroči.

Poleg velike trapezoidne maske s strukturo satovja, dinamičnega sprednjega spojlerja in bočnih obrob, elementa zadnjega difuzorja v barvi karoserije in velikega zadnjega strešnega spojlerja so za Fiesto ST200 značilna še rdeča zavorna sedla.

Izboljšana notranja opremavključuje unikatno delno usnjeno oblazinjenje sprednjih sedežev Recaro v ogljeno črni barvi, ki ga še dodatno poudarijo srebrni šivi in varnostni pasovi. Na osvetljenih oblogah pragov je logotip ST200. Vstavki iz ogljikovih vlaken v armaturni plošči, stopalke in prestavna ročica iz zlitine ter za različico ST specifičen volan prispevajo k posebnemu vzdušju v notranjosti, ki jo krasijo kontrasti temnih materialov in stropne obloge s srebrnimi šivi.

Med dovršenimi tehnologijami, s katerimi navdušuje Fiesta ST200, so:

Fordov sistem za komunikacije in razvedrilo z glasovnim upravljanjem SYNC, ki vključuje 5-palčni zaslonŽarometi z dnevnimi lučmi LED za še večjo opaznost na cestiZvočni ‘symposer’, ki usmeri zvok motorja v kabino in zagotovi, da je značilno rohnenje motorja del vozne izkušnjeFunkcija MyKey, ki lastnikom omogoča, da nastavijo največjo hitrost vozila in glasnost zvočnega sistema ter onemogočijo izklop varnostnih funkcij, če vozilo zaupajo drugim voznikom

Fiesta ST je prišla na trg leta 2013. Poganja jo 1,6-litrski motor EcoBoost, ki razvije moč 182 KM in 240Nm navora in od 0 do 100 km/h pospeši v 6,9 sekunde, zato se je kmalu uveljavila kot vodilna športna kombilimuzina v Evropi. Že v prvem letu prodaje je osvojila več kot 20 nagrad in priznanj po vsem svetu. Ford je doslej v Evropi prodal 30.000 Fiest ST.

Ford Fiesto ST200 uvaja 40 let po tem, ko je leta 1976 s proizvodne linije zapeljala prva Fiesta. Značilnosti štirih desetletij Fiestinih uspehov v Evropi najdete v spletnem kompletu za medije na naslovuhttp://fiestacelebrations.fordpresskits.com.

# # #

* Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!