Novice

Nazaj na novice

29 kanskih levov za Samsung, vključno z nagrado Kreativni oglaševalec leta

Podjetje Samsung Electronics je veliki zmagovalec letošnjega mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, kjer je konec preteklega tedna prejel kar 29 prestižnih kanskih levov, med drugim tudi nagrado Kreativni oglaševalec leta. Osvojeni kanski levi so veliko priznanje za dosežke podjetja Samsung, ki je zavezano kreativnosti in odličnosti na področju marketinga in komuniciranja, osredotočenega na potrošnika.

29 kanskih levov za Samsung, vključno z nagrado

Kreativni oglaševalec leta

Seul/Ljubljana, 27. junij 2016 – Podjetje Samsung Electronics je veliki zmagovalec letošnjega mednarodnega festivala kreativnosti Cannes Lions, kjer je konec preteklega tedna prejel kar 29 prestižnih kanskih levov, med drugim tudi nagrado Kreativni oglaševalec leta. Osvojeni kanski levi so veliko priznanje za dosežke podjetja Samsung, ki je zavezano kreativnosti in odličnosti na področju marketinga in komuniciranja, osredotočenega na potrošnika.

Na letošnjem festivalu kreativnosti Cannes Lions je bilo nagrajenih kar 11 edinstvenih marketinških kampanj podjetja Samsung, ki odražajo njegovo zavezanost, da s pomočjo inovativne tehnologije bogati človeška življenja in pripomore k boljši in lepši prihodnosti. To se odraža tudi v njihovih kreativnih in navdihujočih marketinških kampanjah, zaradi katerih je Samsung postal prvo korejsko podjetje, ki je na kanskem festivalu osvojilo naziv Kreativni oglaševalec leta.

Ena zmed največkrat nagrajenih rešitev letošnjega festivala je bila Samsungova brainBAND, nosljiva naprava, razvita za preprečevanje oz. nadzorovanje možganskih pretresov pri kontaktnih športih. Prejela je šest kanskih levov, med drugim tudi zlato nagrado v kategoriji Uporaba novih tehnologij. Voices of Life, aplikacija oz. rešitev, ki prezgodaj rojenim dojenčkom predvaja materin srčni utrip in glas, s čimer pripomore k ohranjanju občutka bližine med materjo in novorojenčkom, je prejela srebrno nagrado v kategoriji Spletni video. Kampanji brainBAND in Voices of Life sta sicer del večkrat nagrajene kampanje Launching People, ki je že na lanski podelitvi nagrad festivala Cannes Lions prejela sedem kanskih levov za inovativnost pri odražanju družbenih vrednot in vključevanju uporabnikov, saj Samsung s to kampanjo spodbuja ljudi, da (tudi s pomočjo naprav Samsung) delijo in uresničujejo svoje ideje in sanje.

Dva kanska leva (od tega enega zlatega v kategoriji Aktivacija z bližino) pa je prejela rešitev Blind Cap, nosljiva zapestnica in plavalna kapa, ki opozarjata in usmerjata slabovidne plavalce. Napravo Blind Cap, ki je številnim plavalcem že pomagala izboljšati plavalne rezultate, je odobrila tudi Španska paraolimpijska komisija in s tem omogočila, da jo bodo prvi tekmovalci uporabljali že na letošnjih Paraolimpijskih igrah v Riu, katerih sponzor je tudi podjetje Samsung.

“Osvojitev nagrade Kreativni oglaševalec leta, ki velja za najbolj priznano nagrado na področju marketinga na svetu, je rezultat tesnega sodelovanja vseh zaposlenih na področju marketinga v podjetju Samsung in partnerskih agencij,” je dejala Younghee Lee, izvršna podpredsednica globalnega trženja poslovanja mobilnih komunikacij podjetja Samsung Electronics. “Še naprej si bomo prizadevali za širjenje filozofije blagovne znamke Samsung ter razvijali inovacije, ki nekaj pomenijo, in kampanje, ki na prvo mesto postavljajo ljudi. Tako bo Samsung še naprej priljubljena blagovna znamka. ”

Letošnji, že 63. mednarodni festival kreativnosti Cannes Lions velja za enega izmed najbolj prestižnih in priznanih festivalov kreativnosti na svetu. V francoski Cannes vsako leto privabi več kot 15.000 kreativnih profesionalcev iz področja komuniciranja, oglaševanja in trženja iz celega sveta, o izjemnem pomenu festivala pa priča tudi število sodelujočih, saj je bilo samo letos razstavljenih več kot 43.000 del, ki se je v 24 tekmovalnih kategorijah potegovalo za močno zaželene kanske leve.

###

O družbi Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung Electronics Co. navdihuje svet in oblikuje prihodnost s svojimi prodornimi zamislimi in tehnologijami. Podjetje spreminja svetove televizorjev, pametnih telefonov, nosljivih naprav, tabličnih računalnikov, kamer, digitalnih naprav, tiskalnikov, medicinskih naprav, omrežnih sistemov, polprevodnikov in rešitev LED. Za več informacij obiščite novinarsko središče podjetja Samsung na news.samsung.com.

Kontakt za medije:

Samsung Electronics Austria GmbH (SEAD Business Unit), Ljubljana Branch Office, Letališka cesta 29a,

1000 Ljubljana, Slovenija, Marketing Manager SI & Corporate Marketing, Tomaž Semič, t.semic@samsung.com

ali

Anja Rejc, +386 (0)40 16 88 51, anja.rejc@grayling.com

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!