Novice

Nazaj na novice

ČE VOZNIK NE OPAZI PEŠCA, LAHKO DOSTAVNIK ZAVIRA SAMODEJNO; FORD UVAJA NOVO TEHNOLOGIJO S TRANSITOM

Köln, 12. avgust2016 – Pešci danes pogosto neprevidno prečkajo cesto, saj jih zamotijo igrice na pametnih telefonih, prebiranje in pošiljanje sporočil ter gledanje videoposnetkov. Ford zdaj uvaja tehnologijo, ki dostavnikomomogoča zaznavanje ljudi na cesti in samodejno zaviranje, če se voznik ne odzove na opozorila.

Köln, 12. avgust2016–Pešcidanes pogostoneprevidno prečkajo cesto, saj jih zamotijo igrice na pametnih telefonih, prebiranje in pošiljanje sporočil ter gledanje videoposnetkov.Ford zdaj uvaja tehnologijo, kidostavnikomomogočazaznavanje ljudi na cesti in samodejno zaviranje, če se voznik ne odzove na opozorila.

Zaščita pešcev, ki so jo najprej razvili za osebna vozila, vključno s Fordom Mondeom, obdeluje informacije radarja v odbijaču, in kamere na vetrobranskem steklu; obenem zbirka ‘oblik pešcev’ sistemu omogoča razločevanje ljudi od okolice ceste ter dreves in prometnih znakov.

Tehnologija v dostavnikih Transit in Transit Custom, lahko celo predvidi, ali bodo pešci zatavali s pločnika pred vozilo.Zaznavanje pešcev je zdaj prvič na voljo za tako velika gospodarska vozila.

Po uradnih podatkih je od leta 2004 do leta 2013 na evropskih cestahizgubilo življenjeveč kot70.000 pešcev.* Ford je lani anketiral 10.000 ljudi po Evropi, da bi si zagotovil boljši pregled nad motnjami, ki ogrožajo pešce pri prečkanju ceste tudi zunaj uradnih prehodov za pešce.** Večina uporabnikov pametnih telefonov med anketiranimi (57 odstotkov) priznava, da uporabljajo svoje naprave tudi med prečkanjem ceste in skoraj polovica (47 odstotkov) medtem telefonira.

“Da voznik dostavnika preveri naslov, je potreben samo trenutek – a prav v tem trenutku lahko nepazljiv pešec stopi na cesto,” je povedal Gregor Allexi, inženir za aktivno varnost pri Fordu Evropa. “V takšnih primerih lahko tehnologija za zaznavanje pešcev pomaga preprečiti nezgodo ali zmanjša stopnjo njene resnosti.”

Fordovi inženirji so sistem preizkusilina zaprtih poligonih ter pri tem uporabili naprave in testne lutke v naravni velikosti. Razvojna ekipa je več mesecev testirala in izboljševala sistem v vrvežu evropskih mest, kot sta Pariz in Amsterdam, kjer je na ulicah veliko pešcev.V mestnem okolju so prevozili več kot 10.000 kilometrov, da bi dokazali zanesljivost sistema v dejanskih pogojih.

Sistem za zaviranje v sili, poimenovan pomoč pri preprečevanju trčenja, deluje v več korakih.Če zazna pešca in presodi, da grozi trčenje, voznika najprej opozori z zvočnim signalom in prikazom med instrumenti.

Če se voznik ne odzove, sistem z zmanjšanjem razmika med zavornimi ploščicami in koluti skrajša čas, potreben za zaviranje. V primeru, da voznik še vedno ne ukrepa, sistem samodejno zavira in zmanjša hitrost vozila.

“Napredne tehnologije, kot je pomoč pri preprečevanju trčenja, ki smo jih pred nekaj leti uvrščali med tehnologije prihodnosti, zdaj zagotavljajo pomembne spremembe na evropskih cestah, saj voznikom pomagajo, da se hitro odzovejo na presenečenja, kot je pešec, ki nenadoma stopi na cesto pred vozilom,” je povedal Luke Bosdet, predstavnik angleške avtomobilske zveze. “Za vse voznike dostavnih vozil je to velika prednost, saj jim ne pomaga le preprečiti trčenja, temveč jihščiti tudi pred nezgodami, ki jih ne zakrivijo sami, a bi prekinile njihovo poslovanje.”

Fordova najnovejša modela gospodarskih vozil Transit in Transit Custom z zaznavanjem pešcev sta že naprodaj v Evropi, poganja pa ju povsem novi 2,0-litrski dizelski motorFord EcoBlue, ki zagotavlja ugodnejše stroške uporabe in večjo zmogljivost, saj je poraba goriva zmanjšana za do 13 odstotkov.

Nova modelasta na voljo tudi z drugimi naprednimi tehnologijami za večjo samozavest in udobnejšo vožnjo, vključnos prilagodljivim tempomatom,prepoznavanjem prometnih znakovinstabilizacijo v primeru bočnega vetra.

# # #

* Spletna stran European Road Safety Observatory, osnovna dejstva o varnosti v cestnem prometuhttp://ec.europa.eu/transport/road_safety/pdf/statistics/dacota/bfs2015_main_figures.pdf

** Raziskava je bila opravljena septembra 2015. Vzorec: 10.022 odraslih, ki uporabljajo pametne telefone ali druge prenosne naprave v Belgiji, na Danskem, v Franciji, Nemčiji, Italiji, na Nizozemskem, v Romuniji, Španiji, Turčiji in Veliki Britaniji.

O družbi Ford Motor Company

Družba Ford Motor Company je vodilni svetovni izdelovalec avtomobilov s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. S približno 199.000 zaposlenimi in 67 proizvodnimi obrati po vsem svetu so ključne dejavnosti družbe oblikovanje, proizvodnja, trženje, financiranje in servisiranje celotne palete Fordovih osebnih vozil, poltovornjakov, športnih terenskih in elektrificiranih vozil ter razkošnih vozil znamke Lincoln. Obenem si Ford prizadeva odkriti nove priložnosti s pomočjo Fordovega načrta pametne mobilnosti, s katerim bo družba dosegla vodilno vlogo pri povezavah, mobilnosti, avtonomnih vozilih, uporabniški izkušnji ter pri uporabi in analizi podatkov. Za več informacij o Fordu, Fordovih izdelkih po vsem svetu in finančnih storitvah družbe Ford Motor Credit Company obiščite spletno stranwww.corporate.ford.com.

Ford Evropaje odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 53.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 68.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (16 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 8 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!