Novice

Nazaj na novice

FORD UVAJA NOVE ŠPORTNE RAZLIČICE ST-LINE: FOCUS ST-LINE JE ŽE NA VOLJO ZA NAROČILO

Ford Evropa je predstavil novo paleto modelov ST-Line, v kateri bodo vozila s športnim oblikovanjem po navdihu avtomobilov športnega oddelka Ford Performance, poganjali pa jih bodo zmogljivi in učinkoviti bencinski motorji EcoBoost in dizelski motorji TDCi.

Ford Evropa je predstavil novo paleto modelov ST-Line, v kateri bodo vozila s športnim oblikovanjem po navdihu avtomobilov športnega oddelka Ford Performance, poganjali pa jih bodo zmogljivi in učinkoviti bencinski motorji EcoBoost in dizelski motorji TDCi.

Novi Focus ST-Line prinaša drzno oblikovanje, povzeto po cenjenem Fordovem športnem modeluFocus ST, namenjen pa je kupcem, ki cenijo športne poteze Fordovih modelov ST, ne zahtevajo pa popolne zmogljivosti ST, povezane s posebej optimiziranimi motorji in podvozji s športnimi tehnologijami.

Focus ST-Line je na voljo s paleto zmogljivih motorjev, med katerimi je tudi Fordovvečkrat nagrajeni bencinski motor 1.0 EcoBoost; navdušuje s športnim vzmetenjem in oblikovanjem karoserije, športnimi sedeži in volanom ter platišči iz lahke zlitine.

“Z našo novo ponudbo ST-Line lahko v športnem oblikovanju in vozni dinamiki po navdihu naše najbolj vznemirljive palete Ford Performance, v kateri so tudi modeli Focus RS, nova Fiesta ST200 in superšportnik Ford GT, uživa še več voznikov” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Pričakujemo, da bomo letos v Evropi prodali 40.000 športnih avtomobilov, kar pomeni povečanje za 50 odstotkov v primerjavi z letom 2015, ko se je prodaja športnih modelov v primerjavi z letom 2014 povečala za 61 odstotkov.”

Športno oblikovanje

Focus ST-Line s petimi vrati in kot karavan zagotavlja še večjo privlačnost priljubljenega družinskega vozila.

Med poudarki oblikovanja modelov Ford ST-Line so:

Satovje na trapezoidni sprednji maski, temne obrobe meglenk in vstavek v odbijaču Focusa ST-LineElement zadnjega difuzorjaČrna obroba pod okni, nizko pomaknjene stranske obrobe in oznaki ST-Line na sprednjih blatnikih17-palčna platišča iz lahke zlitine za Focusa ST-Line v kovinsko sivi barvi RockŠportni sedeži z rdečimi šivi in perforirano usnjeno oblazinjenje volana v slogu modelov ST s sivimi šiviGlava prestavne ročice v slogu ST, temna tkana stropna obloga in obloge pragov ST-Line

Zmogljivi in učinkoviti motorji

Novi Fordovi modeli ST-Line so na voljo samo z močnejšimi različicami motorjev in izboljšano vozno dinamiko, ki jo zagotavlja športno vzmetenje – znižano za 10mm.

Focusa ST-Line lahko poganjajo bencinski motorji z močjo od 125 do 182 KM, za prenos moči pa skrbijo šeststopenjski ročni ali samodejni menjalniki in šeststopenjski samodejni menjalniki PowerShift:

1,0-litrski EcoBoost s 125 KM porabi 4,7 l/100 km pri izpustih CO2od 108 g/km1,5-litrski EcoBoost s 150 KM in s 182 KM porabi 5,5 l/100 km pri izpustih CO2od 127 g/km

Focus ST-Line je na voljo tudi z 1,5-litrskim dizelskim motorjem TDCi s 120 KM z izpusti CO2od 98 g/km in porabo 3,8l/100 km ali z različico tega motorja s 150 KM z izpusti CO2od 105 g/km in porabo 4,0l/100km.

Pri naročilu Fordovega šeststopenjskega menjalnika PowerShift bo Focus ST-Line opremljen tudi z obvolanskima prestavnima ročicama.

“Novi Focus ST-Line bo uporabnikom omogočil uživanje v značilno zabavni vožnji in izjemnem videzu Fordovih športnih modelov ter vznemirljivem in dostopnem paketu s pestro paleto bencinskih in dizelskih motorjev. Do konca leta bomo predstavili še tri modele,” je dodal de Waard.

# # #

** Navedena poraba goriva, izpusti CO2in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!