Novice

Nazaj na novice

Ford je izdelal najzmogljivejšo Kugo z dizelskim pogonom doslej

Ford je izdelal najzmogljivejšo Kugo z dizelskim pogonom doslej, manjše izpuste CO2 dopolnjujejo tudi nove barve in še več naprednih tehnologij

Ford je izdelal najzmogljivejšo Kugo z dizelskim pogonom doslej, manjše izpuste CO2 dopolnjujejo tudi nove barve in še več naprednih tehnologij

· Ford je ponudbo SUV-jev dopolnil z najzmogljivejšo dizelsko Kugo doslej; 2,0-litrski motor TDCi razvije 180 KM in navor 400 Nm

· 2,0-litrski dizelski motor TDCi v novi Kugi zagotovi 10 odstotkov več moči, izpusti CO2 pa so manjši za 19g/km; izpusti CO2 1,5-litrskega bencinskega EcoBoosta so za 11 g/km manjši od predhodnika, 1,6-litrskega EcoBoosta

· Sistem Auto-Start-Stop in aktivna maska pred motorjem sta zdaj del serijske opreme vseh modelov Kuge, na voljo je tudi SYNC s funkcijo AppLink za glasovno upravljanje aplikacij

· Ford je v prvih devetih mesecih leta 2014 na najpomembnejših 20 evropskih trgih prodal več kot 63.000 Kug, kar pomeni povečanje prodaje tega SUV-ja za 33 odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem lani

Köln, 28. oktober, 2014 – Ford Kuga je zdaj na voljo z bogato paleto nadgradenj, med katerimi je tudi najzmogljivejši dizelski pogonski sklop za ta dovršeni športno-terenski model doslej.

Izboljšave dizelskih in bencinskih motorjev za Kugo zagotavljajo tudi manjše izpuste CO2. Kuga je zdaj že serijsko na voljo s številnimi naprednimi tehnologijami, ki pomagajo zmanjšati porabo in izpuste, vključno s sistemom Auto-Start-Stop in aktivno masko pred motorjem.

“Ford je posodobil ponudbo Kuge z modeli, ki navdušujejo z večjo močjo in manjšimi izpusti. Drzna kovinska barva Tiger Eye je popolna novost, saj je nismo videli še z nobenim Fordovim vozilom, sistem SYNC s funkcijo AppLink pa bo voznikom pomagal pri povezavah med vožnjo, ne da bi morali odmakniti pogled od prometa in roke z volana,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa.

Fordov 2,0-litrski dizelski motor TDCi je poganjal 83 odstotkov vseh Kug, kar so jih prodali na najpomembnejših 20 evropskih trgih*** v prvih devetih mesecih leta 2014. Ford je povečal končno moč motorja za 17 KM, zato motor zdaj razvije 180 KM in namesto prejšnjih 340 Nm doseže največji navor 400 Nm. Ta motor bo zagotovil največjo vlečno moč Kuge doslej, še posebej, če ga bo dopolnjeval Fordov inteligentni štirikolesni pogon, ki ga izbere večina kupcev.

Ford v paleto pogonov za Kugo uvaja tudi novi 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost*, pri katerem so izpusti CO2 v primerjavi s predhodnikom, 1,6-litrskim motorjem EcoBoost, s 154 g/km zmanjšani na 143 g/km**. Prav tako bodo kupci lahko izbrali 2,0-litrski motor TDCi s 120 KM in izpusti CO2 122 g/km** – izboljšava v tem primeru znaša 12 odstotkov.

Dovršeno uporabno športno terensko vozilo

Fordov sistem SYNC s funkcijo AppLink bo zdaj voznikom omogočal glasovno upravljanje aplikacij na pametnem telefonu, ne da bi morali umakniti pogled z dogajanja v prometu in roke z volana. Med vključenimi aplikacijami so tudi vodilne storitve za pretočno predvajanje glasbe Spotify, ADAC, Audioteka, AUPEO!, DIE WELT, Cyclops, Glympse in Radioplayer.

Fordovi najnovejši prodajni podatki razkrivajo visoko stopnjo povpraševanja po naprednih tehnologijah za pomoč vozniku Kuge: približno tretjina vozil je bila prodana s kamero za nadzor območja za vozilom, več kot pol pa jih je bilo opremljenih z aktivnim parkirnim pomočnikom, ki vozniku pomaga pri bočnem parkiranju.

Poleg tempomata s prilagodljivim omejevalnikom hitrosti, ki je del serijske opreme, je Kuga zdaj na voljo tudi s prilagodljivim tempomatom z opozorilom na oviro pred vozilom, ki voznika opozori, če vozi s premajhno varnostno razdaljo do vozila pred sabo. Naslednja serijska tehnologija je sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, ki med vožnjo opozori na znatno izgubo tlaka v kateri od pnevmatik. Na voljo so še tehnologije za prostoročni pomik prtljažnih vrat, sistem informacij o mrtvih kotih, aktivno preprečevanje naleta pri majhni hitrosti, pomoč pri ohranjanju voznega pasu, opozorilo na zapuščanje voznega pasu, samodejno upravljanje dolgih luči, nadzor voznikove zbranosti in prepoznavanje prometnih znakov.

Kupci bodo zdaj lahko izbrali Kugo tudi v novih kovinskih barvah Ruby Red in Magnetic, prvič med Fordovimi modeli pa bo na voljo kovinska barva Tiger Eye; novost je tudi barva notranjosti Medium Light Stone. Za doplačilo si lahko kupci omislijo komplet dodatkov za preoblikovanje karoserije, ki vtisne poseben pečat videzu vozila.

Prodaja Kuge v Evropi se je v prvih devetih mesecih leta 2014 v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za 33 odstotkov***. Od januarja do septembra so pri Fordu na najpomembnejših 20 evropskih trgih prodali več kot 63.000 modelov Kuge***, znatno več kot 47.600 vozil v tem obdobju lani. To je prispevalo k 20-odstotnemu povečanju deleža Kuge na trgu srednje velikih SUV-jev, ki se je tako med januarjem in avgustom 2014 s 6,9 povečal na 8,3 odstotka.

Odkar je Kuga leta 2012 pripeljala na evropski trg, so jih v Fordovih proizvodnih obratih v španski Valencii in ruski Elabugi izdelali več kot 200.000. Prav tako se je prodaja Kuge v Rusiji v 12-mesečnem obdobju od oktobra 2013 do septembra 2014 v primerjavi s prejšnjim enakim obdobjem povečala za 97 odstotkov.

Fordova paleta SUV-jev v Evropi raste in že vključuje povsem novi model EcoSport, naslednje leto pa se jim bo pridružil karizmatični, prostorni in dovršeni Ford Edge.

Nadgradnje motorjev za Ford Kugo

Motor

Menjalnik

Moč

CO2 kombinirano**

Izboljšanje izpustov CO2 v primerjavi s prejšnjim motorjem

1,5-litrski EcoBoost

FWD, ročni

150 KM

143 g/km

7,1 odstotka (11 g/km)

1,5-litrski EcoBoost

AWD, samodejni

182 KM

171 g/km

4,5 odstotka (8 g/km)

2,0-litrski Duratorq TDCi

FWD, ročni

120 KM

122 g/km

12,2 odstotka (17 g/km)

2,0-litrski Duratorq TDCi

FWD, ročni

150 KM

122 g/km

12,2 odstotka (17 g/km)

2,0-litrski Duratorq TDCi

AWD, samodejni

150 KM

135 g/km

9,4 odstotka (14 g/km)

2,0-litrski Duratorq TDCi

AWD, PowerShift

150 KM

140 g/km

11,9 odstotka (19 g/km)

2,0-litrski Duratorq TDCi

AWD, ročni

180 KM

135 g/km

9,4 odstotka (14 g/km)

2,0-litrski Duratorq TDCi

AWD, PowerShift

180 KM

140 g/km

11,9 odstotka (19 g/km)

# # #

* 1,5-litrski EcoBoost bo na večini evropskih trgov nadomestil 1,6-litrski EcoBoost

** Navedena poraba goriva in izpusti CO2 so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2 vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

*** Na osnovi podatkov za 20 evropskih trgov, med katere sodijo Avstrija, Belgija, Češka republika, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija. Ford analizira prodajo v Estoniji, Latviji in Litvi prek finskega podjetja za prodajo, zato so prodajni podatki za baltske države vključeni v pregled 20 evropskih trgov.

O družbi Ford Motor Company Družba Ford Motor Company je vodilni svetovni izdelovalec avtomobilov s sedežem v Dearbornu v ameriški zvezni državi Michigan. Avtomobile izdeluje in prodaja na šestih celinah. S približno 183.000 zaposlenimi in 65 proizvodnimi obrati po vsem svetu združuje avtomobilski znamki Ford in Lincoln. Družba zagotavlja finančne storitve prek družbe Ford Motor Credit Company. Za več informacij o Fordu in Fordovih izdelkih obiščite spletno stran www.corporate.ford.com.

Ford Evropa je odgovoren za proizvodnjo, prodajo in servisiranje vozil znamke Ford na 50 posameznih trgih, v podjetju pa je v obratih, ki so v izključni Fordovi lasti, zaposlenih približno 50.000 oseb, v skupnih podjetjih in poslovnih povezavah pa se ta številka poveča na približno 69.000 oseb. Poslovanje Forda Evropa poleg finančne družbe Ford Motor Credit Company vključuje tudi oddelek storitev za stranke in 24 proizvodnih obratov (13 jih je povsem v Fordovi lasti ali so skupna podjetja, 11 obratov deluje v sklopu poslovnih povezav izven skupine). Prve Fordove avtomobile so v Evropo uvozili leta 1903 – istega leta, kot je bila ustanovljena družba Ford Motor Company. Proizvodnja v Evropi se je začela leta 1911.

Stik:

Katja Hvala

Summit motors Ljubljana

+3861 25 25 116

katja.hvala@summitmotors.si

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!