Novice

Nazaj na novice

Ford Fiesta ST je osvojila nagrado na maratonu z učinkovito porabo goriva

Köln, 29. oktober 2014 – Ford Fiesta ST je osvojila priznanje za kar 39-odstotno izboljšanje učinkovitosti pri porabi goriva v primerjavi z uradnimi podatki med preizkusom v realnih pogojih na javnih cestah.

Köln, 29. oktober 2014–Ford Fiesta ST je osvojila priznanje za kar 39-odstotno izboljšanje učinkovitosti pri porabi goriva v primerjavi z uradnimi podatki med preizkusom v realnih pogojih na javnih cestah.

Fiesta ST, opremljena z 1,6-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost, je ob povprečni hitrosti 56km/h porabila 3,6 l/100 km. To pomeni izboljšanje za 39 odstotkov v primerjavi z uradno porabo goriva, ki znaša 5,9l/100 km,po najnovejših evropskih voznih normativih – znaten napredek!

“Ta dosežek dokazuje, da lahko Fiesta ST preseneti tudi z izjemno učinkovito porabo goriva, čeprav jo večina kupcev izbere zaradi njene športne zmogljivosti,” je povedal Jürgen Gagstatter, glavni programski inženir za Ford Fiesto ST. “Seveda uspeh poudarja tudi dejstvo, kako pomemben je za porabo goriva slog vožnje posameznega voznika.”

Fiesta ST je Fordova najhitrejša serijska Fiesta doslej, ki od 0 do 100 km/h pospeši v 6,9 sekunde in doseže največjo hitrost 220 km/h. 1,6-litrski motor EcoBoost deluje s tehnologijami, kot so polnjenje s turbopolnilnikom, visokotlačno neposredno vbrizgavanje goriva in dvojno neodvisno variabilno krmiljenje ventilov.

Voznika dirkača Harrison Scott, 18, in Louise Richardson, 21,sta prehitela 25 drugih vozil, vključno s tremi električnimi vozili in tremi dostavniki ter tako na vsakoletnem preizkusuALD Automotive/Fleet World MPG Marathon v Veliki Britanijiosvojila nagrado za“Največji napredek”.

Ford Focus ST, ki sta ga vozila veterana v reliju Andrew Marriott, 71, in Andy Dawson, 63, je osvojil drugo mesto, njegova poraba med preizkusom pa je znašala 5 l/100 km – 31 odstotkov manj od uradnega podatka o porabi 7,2 l/100 km.

“Fiesta ST je resnično hiter športen avto, a če se nekoliko umirite in skrbno razporedite zmogljivost, vas bo presenetilo, kako malo goriva lahko porabi,” je povedal Scott po tem, ko sta z Richardsonom prevozila 494 kilometrov dolgo pot in postala najmlajša zmagovalca v 14-letni zgodovini tekmovanja.

Scott, ki v prvenstvu Dunlop MSA Formula Ford tekmuje z dirkalnikom s prav takšnim 1,6-litrskim motorjem EcoBoost, je dodal: “Avtomobili so opremljeni s sledilno napravo, ki omogoča spremljanje in zagotavlja, da upoštevamo prometna pravila brez dolgega “plavanja s tokom” ob vsaki priložnosti. Uporabila sva preproste tehnike varčne vožnje, ki so vsak dan znova na voljo vsem voznikom, na primer izogibanje močnemu zaviranju in nenadnemu pospeševanju.”

Ford je s Ford Fiesto ECOnetic v letih 2013 in 2012 osvojil skupno zmago na maratonu MPG. Nedavno je Ford Tourneo Connect z 1.6 TDCi motorjem postal zmagovalec ALD Ecomotion Automotive tekmovanja v Madridu, kjer je dosegel 8 odstotkov manjšo porabo od uradnega podatka o porabi goriva za ta model.

·Ford Fiesta ST je osvojila nagrado za največje izboljšanje v učinkoviti porabi goriva glede na uradne podatke, ki je bila zabeležena na izzivu z dejanskimi pogoji uporabe

·Po prevoženih494 kmpoti, ki je bila speljana po javnih cestah, je Fiesta ST zablestela s porabo 3,6 l/100 km, čeprav uradni podatki navajajo 5,9 l/100 km – izboljšanje za kar 39 odstotkov

·Voznika Harrison Scott in Louise Richardson sta se uvrstila pred 25 sotekmovalcev na preizkusu ALD Automotive/Fleet World MPG Marathon v Veliki Britaniji in osvojila nagrado za “Največji napredek”

* Navedena poraba goriva in izpusti CO2so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropske uredbe (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva in izpuste CO2vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje. Rezultati se lahko zaradi različnih določil voznih ciklov in predpisov na teh trgih razlikujejo od podatkov o porabi goriva v drugih delih sveta.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!