Novice

Nazaj na novice

Drugo mesto za zlato medaljo

Odmevnost naših dobitnikov medalj v slovenskih tiskanih in spletnih medijih, na poletnih olimpijskih igrah v Riu.

Številne odlične uvrstitve Slovencev in štiri medalje so izpolnile marsikatera pričakovanja. Na lestvici osvojenih medalj bi bili še višje, če bi lahko spremenili grenke trenutke naše rokometne reprezentance v četrtfinalu, četrto mesto sprinterke na mirnih vodah Špele Ponomarenko Janić in protest Japonk, zaradi katerih sta medaljo izgubili jadralki Tina Mrak in Veronika Macarol. Ko odmislimo vse slabe obete in težave, ki so pestile Rio, se je na koncu vse dobro izteklo.

Kot je razvidno iz grafikona, so tiskani in spletni mediji največ prostora namenili našemu olimpijskemu podprvaku Vasiliju Žbogarju. Izkazala se je predanost medijev do Primorca, ki je v svoji karieri, katero sedaj zaključuje, osvojil skupno kar tri medalje na treh olimpijskih igrah. Domača tiskana časopisa Primorske novice in Primorski dnevnik sta med klasičnimi mediji spisala največ člankov, med tem ko je na spletu prevladoval portal Siol. K skupni odmevnosti so botrovale tekmovalčeve izkušnje in bogata kariera, v kateri je poleg odličnih domačih uspehov osvajal medalje na evropskih, kot tudi svetovnih prvenstvih.

Judoistka Tina Trstenjak je z osvojeno zlato medaljo na igrah, v medijih osvojila drugo mesto. Sledita Peter Kauzer in Anamari Velenšek. Najtrofejnejši ameriški plavalni zvezdnik Michael Phelps, ki je osvojil kar šest olimpijskih medalj, bi se s številom objav v slovenskih tiskanih in spletnih medijih uvrstil na predzadnje mesto, med Petrom in Anamari.

Tako, kot so merljivi ekonomski učinki športnih rezultatov na gospodarstvo, lahko izračunamo tudi učinek medijskega pojavljanja, ki ga izrazimo v ceni oglaševanja (Advertising value equivalent). Analiza pojavljanja logotipov sponzorjev je analiza medijskih objav, TV-prenosov ali drugih posebnih oddaj, v katerih se pojavljajo logotipi in druga sporočila, vezana na blagovne znamke, kot so na primer reklamni panoji v dvorani, studiu, našitki na oblačilih ali drugih nosilcih, ki omogočajo vidnost logotipa pri prenosu oddaje ali na fotografiji v tiskanih medijih.

Podjetje Press Clipping opravlja natančne meritve izpostavljenosti, vidnosti logotipa blagovne znamke v medijskih vsebinah. Gospodarske družbe se zavedajo pomembnosti dolgoročnega sodelovanja in podpore športnikov s sponzorstvi in donacijami, zato ob dobrih športnih dosežkih delujejo zmeraj bolj sinergično in reagirajo premišljeno.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!