Novice

Nazaj na novice

Visa spodbuja spletno nakupovanje z dnevnimi nagradami v vrednosti do 100 evrov

Visa s promocijsko kampanjo “Nekateri spletni nakupi ne stanejo nič” slovenske imetnike kartice Visa spodbuja k spletnim nakupom s skupno 56 nagradami

LJUBLJANA – 7. oktober 2016 – Visa Europe je v sodelovanju z bankami članicami Vise v Sloveniji predstavila kampanjo, namenjeno promociji spletnega nakupovanja, s katero želijo upravičenim udeležencem v Sloveniji omogočiti možnost, da dobijo vrednost spletnega nakupa povrnjeno. Nagradno igro “Nekateri spletni nakupi ne stanejo nič” organizira Visa v sodelovanju z bankami članicami Vise: Abanka d.d., Banka Koper d.d., Nova KBM d.d., NLB d.d., SKB banka d.d. Ljubljana in UniCredit Banka Slovenija d.d. Kampanja, ki bo potekala do 30. oktobra 2016, bo upravičenim udeležencem omogočila priložnost osvojiti zmagovalno transakcijo" dneva – če bo posameznik plačal s katero koli kartico Visa (zgoraj navedenih bank) ali če bo organizatorju nagradne igre poslal pismo z opisom vseh prednosti, ki jih po mnenju udeleženca prinašajo kartice Visa. Nagradna igra bo izžrebanemu srečnežu direktno na kartico povrnila vrednost spletnega nakupa v vrednosti do 100 EUR. Skozi tedensko žrebanje – v katerem lahko upravičeni udeleženci sodelujejo vsak dan – bo Visa do konca kampanje skupno podelila 56 nagrad.

V Sloveniji spletno nakupovanje še vedno ni tako zelo razširjeno kot drugod po Evropi. Več različnih raziskav je pokazalo, da je v Sloveniji zabeležena rast v pogostosti spletnega nakupovanja, a slovenski kupci so pri tem še vedno zadržani, kar gre pripisati predvsem ustaljenim navadam in raznim zadržkom oz. strahovom. Visa, ki je predana zagotavljanju varnih spletnih transakcij in plačil, se je zato odločila, da v Sloveniji organizira prvo kampanjo, posvečeno promociji spletnega nakupovanja. Slovenski imetniki kartice Visa, upravičeni do sodelovanja, so vabljeni, da opravijo vsaj en nakup v slovenski ali tuji spletni trgovini in pri tem uporabijo plačilno kartico Visa, ki jo je izdala katera od sodelujočih bank, in se tako uvrstijo v žrebanje za nagrado. Število dnevnih spletnih nakupov oz. sodelovanje ni omejeno. Ravno nasprotno - več spletnih nakupov kot opravijo, večja je možnost, da so izžrebani.

Alenka Mejač Krassnig, direktorica za Slovenijo pri Visa Europe, je dejala: “Ta kampanja je prva take vrste v Sloveniji. Visa upravlja največjo mrežo trgovskih elektronskih plačil, v katero je pridruženih okoli 40 milijonov trgovcev po svetu. V Sloveniji smo prepoznali veliko priložnost za razvoj na področju spletnih plačil, zato želimo slovenske potrošnike spodbuditi, da spletno nakupovanje postane njihova redna navada.”

Svet je hitro postaja vedno bolj povezan in vse več naprav je povezanih s spletom. Tudi sama možnost plačevanja in prejema plačila postaja vse bolj pomembna lastnost številnih storitev in naprav. In s tem, ko vse več potrošnikov plačuje z raznimi povezanimi napravami, trgovanje pa prehaja na digitalne kanale, tudi Visa vlaga v razvoj novih standardov, tehnologij in produktov, ki v boju proti prevaram ščitijo in varujejo tako finančne institucije, trgovce in podobne kot tudi potrošnike in kupce.

Ena izmed takšnih storitev, ki jo omogoča Visa, je storitev Verified by Visa. Ta zagotavlja dodatno zaščito in brezskrbnost pri spletnem nakupovanju, hkrati pa uporabnika zavaruje pred nepooblaščeno uporabo plačilne kartice. Storitev Verified by Visa, ki je na voljo v Evropi, je močno izboljšala uporabniško izkušnjo, kar dokazuje manjše število prekinjenih transakcij, a ne na račun občutka ogrožene varnosti plačila. Nedavno je Visa predstavila tudi proces tokenizacije pri kartičnih plačilih, ki podatke na fizični kartici Visa nadomešča z unikatnim digitalnim žetonom, ki se uporablja za iniciacijo plačila na fizičnih ali spletnih prodajnih mestih. Uporaba digitalnih žetonov sloni na procesiranju plačila na podlagi obstoječe plačilne infrastrukture, ne da bi bili pri tem izpostavljeni podatki o računu. Ta proces bo pripomogel k oblikovanju še bolj varnega okolja digitalnih plačil, imetnikom kartice Visa pa omogočil še več svobode in zaupanja pri izbiri plačila.

* * *

O nagradni igri “Nekateri spletni nakupi ne stanejo nič.” Organizator nagradne igre “Nekateri spletni nakupi ne stanejo nič.” je Visa v sodelovanju z bankami članicami Vise: Abanka d.d., Banka Koper d.d., Nova KBM d.d., NLB d.d., SKB banka d.d. Ljubljana in UniCredit Banka Slovenija d.d. Glavni organizator promocijske kampanje je agencija LUNA TBWA d.o.o., Koprska ulica 106A, 1000 Ljubljana.

Spletni nakup ni pogoj za sodelovanje v nagradni igri, saj je v žrebanju nagradne igre možno sodelovati tudi brez kakršnegakoli plačila. Sodelujoči lahko na naslov organizatorja (LUNA TBWA d.o.o., Koprska ulica 106A, 1000 Ljubljana) v času trajanja nagradne igre po pošti pošljejo pismo, v katerem obvezno navedejo naslednje podatke: ime, priimek, naslov, telefonska številka in/ali e-poštni naslov ter datum rojstva, in opiše vse prednosti, ki jih ponuja kartica Visa (kot jih vidi sodelujoči).

Več informacij o nagradni igri se nahaja na spletni strani www.visaeurope.si, kontakt organizatorja v primeru vprašanj v zvezi z nagradno igro pa je nagradne.igre.luna@gmail.com

O Visa Inc. Visa Inc. (na newyorški borzi: V) je globalno podjetje za plačilno tehnologijo, ki združuje potrošnike, podjetja, finančne institucije in vlade v več kot 200 državah in območjih ter zagotavlja hitra, varna in zanesljiva elektronska plačila. Deluje v eni izmed najbolj naprednih omrežij za procesiranje na svetu – VisaNet – ki omogoča več kot 65.000 transakcijskih sporočil na sekundo ter nudi zaščito proti goljufijam za potrošnike in zagotavlja plačilo trgovcem. Visa ni banka in ne izdaja kartic, ne zagotavlja kreditov in ne določa cen in pristojbin za potrošnike. Inovacije Vise omogočajo strankam finančnih institucij večjo izbiro: takojšnje plačilo z debetnimi karticami, predplačniško plačilo vnaprej ali odloženo plačilo s pomočjo kreditnih izdelkov. Za več informacij obiščite usa.visa.com/about-visa, visacorporate.tumblr.com in @VisaNews.

Dodatne informacije:

Grayling

Sabina Vrhnjak

+(0)1 434 26 65 | M +386 (0)40 16 88 52

sabina.vrhnjak@grayling.com

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!