Novice

Nazaj na novice

SAP Hybris dan posvečen tehnologiji, ki naslavlja želje vse bolj digitaliziranega kupca

Podjetja Deloitte, Agrokor (Abrakadabra.com), M-Starts in drugi s pomočjo tehnologije SAP Hybris in personaliziranega pristopa dosegli izvrstne rezultate

SAP Hybris dan posvečen tehnologiji, ki naslavlja želje

vse bolj digitaliziranega kupca

Podjetja Deloitte, Agrokor (Abrakadabra.com), M-Starts in drugi s pomočjo tehnologije SAP Hybris in personaliziranega pristopa dosegli izvrstne rezultate Uspeh se skriva v kombinaciji in povezovanju ključnih fizičnih in digitalnih elementov pri nakupovanju

Ljubljana, 20. oktober 2016 – SAP Slovenija, vodilno podjetje v svetu poslovnih aplikacij, je na današnjem dogodku SAP Hybris dan pred zbranimi strokovnjaki skozi interaktivno demonstracijo predstavilo napredne tehnološke rešitve, ki predstavljajo temelj digitalnega marketinga, kupca pa vrednotijo kot ključnega akterja v digitalni in fizični trgovini. Dogodka – skupno je bilo udeležencev več kot 100 – so se udeležili tudi uspešni trgovci, ki s pomočjo tehnologije SAP ustvarjajo ažurne in prilagojene ponudbe po meri vse bolj digitaliziranega in zahtevnega kupca.

Ključno je prilagajanje posameznemu kupcu

Tehnologije SAP Hybris trgovcem omogočajo dostop do ključnih podatkov o kupcih, podatkov, ki omogočajo analizo in nato oblikovanje ter prilagajanje ponudb posameznemu kupcu. Prav tako predstavljajo osnovo za realizacijo bolj učinkovitih in dobičkonosnih prodajnih in digitalnih kampanj. K temu lahko močno pripomore tehnologija - pomemben temelj digitalnega marketinga, ki ima zmožnost, da kupce privabi in hkrati spodbudi k sodelovanju in odzivnosti.

"Današnji kupec želi, da ga trgovec pozna in razume, še preden vstopi v trgovino ali klikne na pravo ponudbo na spletni strani. Pritegne ga edinstven način predstavitve ponudbe. Tu se skriva dodatna vrednost trgovca: da bi dosegel kupca, mora znati učinkovito povezati in tudi kombinirati fizične in digitalne elemente, torej elemente nakupovanja v trgovini ob vključevanju digitalne tehnologije. Z današnjim dogodkom smo tako želeli pokazati, da je sodobna tehnologija temelj sodobnega marketinga in da v našem podjetju za dosego le-tega ponujamo učinkovito rešitev," je dejal Gregor Potočar, generalni direktor podjetja SAP Slovenija.

Cosmin Costea: "Strategija dvojni D: odločite se za Digitalno ali pa bo vaše poslovanje Dokončno propadlo"

Prednosti tehnologije SAP Hybris so prepoznali in uspešno izkoristili tudi v podjetju Deloitte. Cosmin Costea, direktor digitalne strategije iz podjetja Deloitte, je na SAP Hybris dnevu dejal: "Moja popotnica današnjega dne je: odločite se za Digitalno ali pa bo vaše poslovanje Dokončno propadlo. V našem podjetju zagotavljamo postopke, z uporabo katerih bodo vaše stranke kupile vaše izdelke, postale zveste vaši znamki in oglaševale izdelke na svojih omrežjih, ter digitalne ukrepe, s katerimi boste izboljšali svoje poslovanje." Dodal je, da je po njegovem mnenju ključni cilj uporabe tehnologije SAP Hybris pomagati poslovnežem, da na najbolj učinkovit način dosežejo pravo pot za povečanje dobičkonosne prodaje.

Prehod na digitalno strategijo sta predstavila tudi predstavnik podjetja Agrokor in predstavnik e-trgovine Abrakadabra, ki je z uvedbo rešitve SAP Hybris v svoji spletni trgovini dosegel vodilni položaj na lokalni in regionalni ravni. "Zahteve uporabnikov za izboljšano izkušnjo nakupa so vse večje, mi pa moramo zagotoviti, da imajo kupci informacije v trenutku, ko jih potrebujejo," je dejal Hrvoje Kujundžić, direktor razvoja Abrakadabra.com, in nadaljeval: "Z uvedbo SAP Hybris smo ustvarili platformo, ki postavlja nove standarde v izkušnjah na drobno, s čimer smo se osredotočili na zadovoljstvo naših strank, to pa je doprineslo k njihovi dodatni zvestobi." Abrakadabra.com je novi spletni nakupovalni center, kjer lahko kupec najde najbolj priljubljene domače in mednarodne izdelke; postopek nakupa je povsem poenostavljen, želeni izdelek pa je od kupca dobesedno oddaljen le en klik na računalniški miški. Sistem SAP Hybris trgovine si tudi zapomni osebne preference skoraj vsakega kupca ter tako omogoča večkanalno komunikacijo s strankami, predvsem pa boljšo nakupovalno izkušnjo uporabnika.

Udeleženci SAP Hybris dneva so imeli priložnost videti tudi demonstracijo impresivnega načina vključevanja stran v trgovini prek pametne tehnologije tj. BULLSEYE DEMO "Beer Selector". Slednji je zaradi kreativno-interaktivne zasnove vsekakor odlična in privlačna rešitev tako za trgovce kot kupce, navdušen odziv uporabnikov pa dokazuje, da mora biti uporabniška izkušnja na prodajnem mestu privlačna, zanimiva in interaktivna. S pomočjo tehnologije SAP, ki omogoča usklajene proizvodne, nabavne, trženjske in prodajne procese tovrstna aktivacija kupca na mestu prodaje omogoča tudi dostop do odličnega vira podatkov o kupcu, kar trgovcu omogoča nadaljnjo analizo podatkov in uspešnejše doseganje kupca s personaliziranimi ponudbami.

Pawel Wiacek, predstavnik podjetja SAP, je nato skozi demonstracijo uporabniške izkušnje rešitve SAP Hybris predstavil prednosti in številne priložnosti na ključnih stopnjah poslovanja - na področju trženja, trgovine, prodaje in storitev. Na primeru potovalne in transportne industrije je skupaj z vključitvijo udeležencev predstavil, kako lahko podjetja za čim boljše rezultate in neposredni stik ter odgovarjanje na posameznikove potrebe izkoristijo tehnologije SAP Hybris.

Današnji dogodek je tako pokazal, da podjetje SAP Slovenija s svojim poznavanjem industrij, najboljših praks - in z naborom svetovalnih storitev - pomaga ideje o digitalizaciji in digitalni transformaciji spravljati v prakso. Oddelek SAP storitev trenutno na poti digitalne preobrazbe prodajnega kanala pomaga tudi enemu izmed večjih slovenskih podjetij, in sicer predvsem pri boljšem poznavanju navad njihovih končnih uporabnikov.

Informacije o letošnjem SAP Hybris dnevu so dostopne na: http://www.runsimple.si/SAP-hybris/

O podjetju SAP

Podjetje SAP je vodilno podjetje v svetu poslovnih aplikacij. Z vodilnim tržnim deležem na segmentu aplikacijske programske opreme pomaga organizacijam biti boj s škodljivimi učinki kompleksnosti, ustvarjati nove priložnosti za inovacijo in rast ter ostati pred konkurenco. Novice, podatki za vlagatelje in analitike, zaposlitve možnostmi, zgodovino podjetja SAP in še mnogo več lahko najdete na: http://go.sap.com/slovenia

Kontakt za medije

Anja Rejc, Agencija Grayling T: +386 (0)1 434 26 65, +386 (0)40 16 88 51 E: anja.rejc@grayling.com

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!