Novice

Nazaj na novice

Ford je objavil spremembe v svoji vodilni ekipi

Dearborn, Michigan, / Ljubljana 11. november 2014 – Družba Ford Motor Company je nedavno objavila vrsto sprememb v vodilni ekipi, s katero bo še naprej uresničevala načrt En Ford za dobičkonosno rast podjetja.

· Jim Farley je bil imenovan za izvršnega podpredsednika in predsednika za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko

· Stephen Odell je bil imenovan za izvršnega podpredsednika za področje globalnega trženja, prodaje in storitev

Dearborn, Michigan, / Ljubljana 11. november 2014 – Družba Ford Motor Company je nedavno objavila vrsto sprememb v vodilni ekipi, s katero bo še naprej uresničevala načrt

En Ford za dobičkonosno rast podjetja.

Jim Farley je bil imenovan za izvršnega podpredsednika družbe in predsednika za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. Obenem je bil Stephen Odell imenovan za izvršnega podpredsednika za področje globalnega trženja, prodaje in storitev. Oba bosta še naprej poročala Marku Fieldsu, Fordovemu predsedniku in izvršnemu direktorju.

“Z navdušenjem spremljamo prevzem novih vlog Jima in Stephena, saj bosta na ta kritična položaja prinesla svoje edinstveno znanje, izkušnje in svež pogled,” je povedal Fields. “Ti potezi obenem potrjujeta našo zavezanost razvoju najpomembnejšega vodilnega kadra z bogatimi izkušnjami tako pri delu v naših poslovnih enotah kot tudi v naših globalnih strokovnih ekipah.”

Farley, 52, trenutno opravlja naloge izvršnega podpredsednika za področje globalnega trženja, prodaje in storitev, na ta položaj pa je bil imenovan leta 2007. V tej vlogi je Farley vodil pobudo za tesnejšo povezavo med podjetjem in strankami z integracijo globalnega trženja, oglaševanja, digitalnih komunikacij ter razvoja in raziskovanja blagovne znamke. Imel je tudi ključno vlogo pri vodenju preoblikovanja Lincolna, ki ga je kot svetovno prestižno znamko z vrhunsko uporabniško izkušnjo umestilo na pot rasti.

Preden se je pridružil Fordu, je bil Farley podpredsednik skupine in generalni direktor oddelka za razkošna vozila Lexus pri Toyoti. Več kot 10 let je bil na vodilnih položajih za trženje, prodajo in storitve znamk Scion, Toyota in Lexus, služboval pa je v ZDA in Evropi.

V svoji novi vlogi bo Farley odgovoren za vodenje in hitrejši razvoj Fordove preobrazbe v Evropi ter izvajanje načrta En Ford za doseganje dobičkonosne rasti s popolno osredotočenostjo na nove izdelke, močno znamko in večjo stroškovno učinkovitost. Novo vlogo bo prevzel takoj, ko bodo urejene formalnosti glede preselitve.

“Jim je opravil odlično delo pri izboljšanju ugleda naše znamke po vsem svetu,” je povedal Fields. “Jimova predanost in strast pri razvoju znamk Ford in Lincoln sta nam omogočili povezavo s strankami na nove in inovativne načine. Zdaj bo imel možnost, da z enako strastjo poskrbi za nadaljnji uspeh naših izdelkov v Evropi in razširi naše poslovanje na območju Bližnjega vzhoda in Afrike.”

Odell, 59, je vodil evropsko Fordovo poslovanje od leta 2010 in trenutno deluje kot izvršni predsednik družbe in predsednik za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. Odell je imel ključno vlogo pri vodenju razvoja in izvajanja načrta Fordove evropske preobrazbe ter pri strateškem razvoju poslovanja družbe na Bližnjem vzhodu in v Afriki.

V svoji novi vlogi vodje trženja, prodaje in storitev bo Odell osredotočen na nadaljnji globalni razvoj znamk Ford in Lincoln s pomočjo inovativnih novih digitalnih načinov komunikacije in za preoblikovanje izkušnje strank v maloprodaji.

V svoji 34-letni karieri pri Fordu je Odell od leta 2008 do 2010 opravljal delo predsednika in izvršnega direktorja Volva, vodil pa je tudi trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa in v Mazdi na Japonskem, kjer je bil odgovoren za uspešno marketinško kampanjo “Zoom Zoom”.

“Pod Stephenovim vodstvom je naš evropski načrt za preobrazbo odlično stekel in pred nami je dobičkonosna rast, saj si je območje po daljši krizi spet opomoglo,” je povedal Fields. “Stephen je imel s poživitvijo palete modelov, utrditvijo blagovnih znamk ter uravnoteženjem stroškov in zmogljivosti tudi ključno vlogo pri preobrazbi Volva in Mazde. Na svoj novi položaj prinaša zakladnico globalnih izkušenj s področja trženja, prodaje in storitev.”

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!