Novice

Nazaj na novice

Z dobro teorijo do dobre prakse!

Podjetje Press Clipping je aktivno vključeno v prvo generacijo doktorskih študentov Strateškega komunikacijskega managementa. Kje je meja med človeško in umetno inteligenco?

Prvo generacijo doktorskih študentov Strateškega komunikacijskega managementa na Alma Mater Europaea je v petek, 25. novembra 2016, obiskala medijska strokovnjakinja, direktorica podjetja Press Clipping Tatjana Novak.

Bodoči doktoranti so sicer že prisluhnili različnim domačim in tujim gostom, akademikom ter strokovnjakom komuniciranja. Svoje bogate izkušnje so jim med drugim že predstavili Božidar Novak in Tomaž Ritlop iz podjetja Spem, ter doc. dr. Daria Mustić, doc. dr. Suzana Žilič Fišer.

Podjetje Press Clipping sledi trgu in praksi, ki na trgu obstaja. Aktivno je vključeno v program doktorskih študentov Strateškega komunikacijskega managementa na Alma Mater Europaea.

Doktorski študij Strateški komunikacijski management je interdisciplinarni študij, ki je usmerjen k novim strateškim managerskim vrednotam (osebne, medkulturne, gospodarske, politične, kulturne, umetnostne, verske, zdravstvene, znanstvene, globalne, regionalne, nacionalne in lokalne) ter k novim predmetnim študijskim disciplinam.Študijski program podaja temeljna teoretična in metodološka znanja ter specializirana komunikacijska znanja in interdisciplinarna komunikacijska znanja, spretnosti in kompetence s področja strateškega managementa (upravljanje in vodenje informacij in komunikacij na vseh stopnjah managerskega procesa). [vir:http://www.almamater.si/]

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!