Novice

Nazaj na novice

FORDOVO POROČILO O TRENDIH UGOTAVLJA, DA SO POTROŠNIKI ZARADI SPREMEMB, KAKRŠNIH ŠE NI BILO, IN NEGOTOVOSTI NA RAZPOTJU TER SVET OCENJUJEJO Z DRUGAČNIMI MERILI

Na začetku obdobja, ki postaja morda najbolj dinamičen čas pri poslovanju na področju transporta, so se potrošniki znašli na razpotju. Sprememba je edina stalnica, saj se svet nenehno spreminja. Kljub resnici in zanesljivosti na prvem in osrednjem mestu je večina potrošnikov mnenja, da ni bilo še nikoli tako težko najti natančnih in zanesljivih informacij. Zaradi tega razmišljajo o svojih prioritetah in spreminjajo svoje vrednotenje blaginje, materialne lastnine in uporabe časa.

Na začetku obdobja, ki postaja morda najbolj dinamičen čas pri poslovanju na področju transporta, so se potrošniki znašli na razpotju.Sprememba je edina stalnica, saj se svet nenehno spreminja. Kljub resnici in zanesljivosti na prvem in osrednjem mestuje večina potrošnikov mnenja, da ni bilo šenikoli tako težko najti natančnih in zanesljivih informacij. Zaradi tega razmišljajo o svojih prioritetah in spreminjajo svoje vrednotenje blaginje, materialne lastnine in uporabe časa.

V svojem poročilu o trendih ‘Looking Further with Ford 2017’ (Poglejmo dlje s Fordom) družba Ford Motor Company za informacije in vodenje svojega poslovanja črpa iz družbenih premikov, ki se dogajajo ob avtomobilski panogi.Vpogledi s tehnoloških, ekonomskih, okoljskih in političnih področij strokovnjakom omogočajo raziskovanje, kako zaupanje, odnose, tehnologijo in inovacije uporabiti za ustvarjanje vozil in storitev, ki bi potrošnikom zagotavljali dodano vrednost.

Sheryl Connelly, ki je pri Fordu zadolžena za globalne trende in raziskovanje prihodnosti, pravi, da je motnja stalnica, ki se ji ni mogoče izogniti. “Zanimivo je,” nadaljuje, “kako se Ford prilagaja in odgovarja z inovacijami – potrošnikom in širši družbi nudi otipljive načine za izboljšanje mobilnosti in navsezadnje načina življenja.”

Ključne ugotovitve pri potrošnikih

Zaradi hitrosti in obsega ter nepričakovanih načinov sprememb potrošniki na novo ocenjujejo svoje vrednote, odnose, ravnanja in prioritete –večji pomen dajejo zanesljivim znamkam, ki so odkrite in poštene ter delujejo v najboljšem interesu tako posameznikov kot celotne družbe.Med ključnimi ugotovitvami letošnjega poročila so:

Medtem ko sta poštenost in odkritost izraziteje v žarišču, približno dve tretjini odraslih po vsem svetu pravi, da ni bilo še nikoli tako težko najti objektivnih informacij. Ker si lahko informacije nasprotujejo (so kontradiktorne), so potrošniki v precepu, saj se morajo soočiti z odločitvijo – in navsezadnje s posledicami svoje izbire.Vzpostavljanje odnosov, ki temeljijo na zaupanju, ni bilo še nikoli tako težko – zaupanje s tem postaja ena najbolj dragocenih lastnosti.Potrošniki se čutijo vse bolj odgovorne za pravilne odločitve glede družbe v širšem pomenu in to pričakujejo tudi od drugih.Globalno odkrivajo potrošniki več veselja v uporabi, ne da bi morali biti lastniki, zato dajejo prednost modelom storitev z dostopom brez lastništva.Pestrost izbire na trgu vpliva na spremembo odnosa do zavezanosti.V svetu ‘na zahtevo’ je potrpežljivost vse manj cenjena; kako preživimo svoj čas, lahko razumsko opredelimo na več načinov – in ga ne štejemo za ‘zapravljenega’.

Pogled nazaj in načrti za prihodnostJubilejna različica Fordovega poročila o trendih poudarja tri trende iz preteklosti, ki še naprej sooblikujejo današnje ravnanje, obenem pa prepoznava sedem novih in prihodnjih trendov za naslednja leta.

Še vedno prisotni trendi

Zaupanje je ‘nova črna’(2013): medtem ko je bila resnica nekoč nesporna, danes nanjo čedalje bolj vpliva zaznavanje – utrjujejo pa jo podobna stališča.Ženska fronta(2014): profili žensk so dosegli nov pomen in odličnost, saj demografski premiki spreminjajo dinamiko gospodinjstev in dela; ženske in moški skupaj spreminjajo vloge in odgovornosti.Trajnostna modrina(2014): od uničujočih poplav, izčrpavajočih suš, onesnaženja vode in sporov o vodnih zajetjih – skrb za najdragocenejši vir na svetu še naprej raste, potrošniki pa se čedalje bolj zavedajo svojega vodnega odtisa.

Premislek o mikrotrendih

Dobro življenje 2.0: večje ne pomeni vedno tudi bolje, lastništvo pa ni enako sreči. Potrošniki se veselijo tega da imajo manj, ‘dobro’ pa se ne nanaša samo na lastnino, temveč tudi na izkušnje in vrednote.Dobro porabljen čas: v svetu ‘na zahtevo’ je točnost izumirajoča vrsta, odlašanje pa je lahko prednost. Običajne predstave o času – in z njim povezana pravila – pogosto ne veljajo več.Precep odločitve: z internetom se potrošniki soočajo s pestrostjo izbire – ta pa vpliva na njihov odnos do zavez in predanosti. Prilagajanje izdelkov in storitev se približuje željam ‘družbe vzorčenja’, ki namesto nakupa raje preizkuša.Tehnološka spirala: ali tehnologija pozitivno vpliva na naš način življenja ali ga uničuje? Zaradi tehnologije je naše življenje veliko udobnejše in učinkovitejše, a potrošniki se začenjajo spoprijemati tudi z njenimi temnejšimi stranmi – od zmanjšanja stopnje zbranosti in pomnjenja do dopuščanja napravam, da razmišljajo namesto njih.Boj za spremembe: desetletja se je odgovornost prenašala med posamezniki in institucijami. Kdo ima največjo priložnost – in vpliv –, da poskrbi za spremembo?Past za starše: dolgo je veljalo, da obstaja samo en način za vzgojo otrok. Z bohotenjem različnih slogov starševstva se spreminja tudi presoja – starši so bolj odprti in neposredni o svojih prizadevanjih ter iščejo empatijo in nasvet pri ‘sotrpinih’.Vezi znotraj skupnosti: danes so skupnosti različnih vrst, oblik in velikosti, saj državljani, gospodarski voditelji in vlade delujejo usklajeno pri izgradnji družb, ki članom zagotavljajo namen in upanje.

Vpogledi, ki vzpodbujajo pozitivne spremembe

Ford raste v avtomobilskoinmobilnostno podjetje, obenem pa ostaja zavezan spreminjanju načinov prevozov oziroma ‘gibanja sveta’ – prav tako kot pred več kot 100 leti. Pri tem je še naprej osredotočen na ustvarjanje načinov, ki izboljšujejo življenje ljudi, ne glede na to, ali se odločijo, da bodo lastniki avta ali samo njegovi uporabniki.

Connellyjeva pravi, da je v petih letih, kar Ford objavlja svoje letne raziskave mikrotrendov,prišlo do pomembnega premika v pozitivni smeri. “Navdušeni smo nad tem, kako ustvarjalnost in podjetniški duh vzpodbujata inovacije na trgu,” pravi. “V prihodnost zremo polni upanja.”

Za več podrobnosti o poročilu ‘Looking Further with Ford 2017’ obiščitewww.fordtrends.com.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!