Novice

Nazaj na novice

Bodoči doktorji strateškega komunikacijskega managementa na obisku

Študenti doktorskega študijskega programa Strateški komunikacijski management so danes obiskali Agencijo za spremljanje in analizo medijev Press Clipping, studio regionalne televizije BK TV in informacijsko podjetje IT – TIM.

Bodoči doktorji strateškega komunikacijskega managementa so najprej obiskali podjetje Press Clipping, kjer jim je direktorica podjetja Tatjana Novak na kratko predstavila osnovne storitve podjetja. Vodja clipping oddelka Mihela Dušej in analitik Boštjan Jaušovec pa sta na praktičnih primerih predstavila uspešne zgodbe, ki so osnova za strateško komuniciranje z mediji. Strokovni obisk so nadaljevali z ogledom studia regionalne televizije BK TV. Direktor televizije Boštjan Lesjak je doktorantom razložil delovanje televizije in obeh spletnih portalov (MB Report in Lokalec.si), govora pa je bilo tudi o produkciji, spotih in filmu. Rdeča nit pogovora je bilo vprašanje kako se v poplavi medijev držati nad vodo kot regionalni medij. Študenti so strokovni obisk zaključili v informacijskem podjetju IT – TIM, kjer so jim predstavili svoje produkte in storitve.

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!