Novice

Nazaj na novice

Izšle bodo nove poštne znamke

17. marca letos bo izšel drugi sklop poštnih znamk v letošnjem letu. Ob tej priložnosti bodo tudi tri promocije poštnih znamk. V sredo, 15. marca, bo v Botaničnem vrtu v Ljubljani ob 11. uri promocija priložnostnih znamk iz serije Rastlinstvo.

Izšle bodo nove poštne znamke

MARIBOR, 14. marec 2017 – 17. marca letos bo izšel drugi sklop poštnih znamk v letošnjem letu. Ob tej priložnosti bodo tudi tri promocije poštnih znamk. V sredo, 15. marca, bo v Botaničnem vrtu v Ljubljani ob 11. uri promocija priložnostnih znamk iz serije Rastlinstvo. Ob odprtju sejma Collecta na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani bo na dan izida, 17. marca, ob 12. uri, promocija novih znamk in filatelističnih izdelkov marčevskega izida. V petek, 17. marca, pa bo v Turističnem rudniku in muzeju v Mežici ob 12. uri promocija priložnostnih znamk iz serije Turizem.

Pri tokratnem izidunadaljujemo s serijo znamk Rastlinstvo, kjer predstavljamo vrtnice. Na treh znamkah, ki bodo izšle v polah po 25 znamk, bodo lekarniška roža, snežniška gartroža in rumena Banksina vrtnica. Nominalne vrednosti teh znamk bodo 0,97 EUR, 1,00 EUR in 1,12 EUR. Četrta znamka bo v bloku z eno znamko, na njej pa bo predstavljena vrtnica "Prešeren". Nominala znamke v bloku bo 1,26 EUR.

Seriji znamk Fosilni sesalci Slovenije, ki smo jo začeli izdajati lansko leto, se tokrat priključuje znamka z motivom jamskega leva. Znamka v poli s 25 znamkami bo imela nominalo 0,65 EUR.

V seriji znamk Turizem, kjer predstavljamo kraje, ki so nagrajeni kot najboljše destinacije v okviru evropske turistične mreže EDEN, je tokrat na znamki predstavljen rudnik v Mežici. Kot vse znamke te serije bo tudi ta znamka izšla v poli s 25 znamkami, njena nominala pa bo 1,40 EUR.

Seveda tudi tokratne znamke spremljajo žigi in ovitki prvega dne, več informacij o izidu pa je na voljo na zavihku https://www.posta.si/zasebno/znamke-in-filatelija/galerija/postna-znamka#k=StampYear:2017.

Vabljeni na promocije poštnih znamk!

Pošta Slovenije

Služba korporativnega komuniciranja

Nazaj

Komentarji (0)

Za komentiranje morate biti prijavljeni!